SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I want to bla bla bla
Niet meteen op schieten ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 15:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zou misschien handig geweest zijn als je het aan de kleur van je target kon zien, maar heb er niet echt op gelet. Misschien is het al zo?
Omdat je daarmee 10x sneller bent en nauwkeuriger. Ik speelde altijd met een 2000dpi Razer muis en had daarmee scores van 35 - 6 in shooters.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef MPC60 het volgende:
Een vriend van mij heeft recentelijk ook de switch gemaakt van PC naar Xbox en die wil niet meer terug, alleen met shooters hoor je em soms wel vloeken.... dat begint nu ook wel minder te worden. Ik heb nooit kunnen begrijpen hoe je AWSD en een muis superieur kan vinden tegenover analoge sticks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is eigenlijk gewoon een mening. Jij was gewent daaraan, en nu je op een controller overgaat ben je opeens slechter. Als je perfect kan fietsen, hoef je nog niet perfect auto te rijden.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Omdat je daarmee 10x sneller bent en nauwkeuriger. Ik speelde altijd met een 2000dpi Razer muis en had daarmee scores van 35 - 6 in shooters.
Dat doe ik nu niet na met m,n controller.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:26 schreef Edwinuss het volgende:
Een hint voor het volgende deel?Of DLC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je muis kan je gewoon veel sneller draaien, da,s een feit.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon een mening. Jij was gewent daaraan, en nu je op een controller overgaat ben je opeens slechter. Als je perfect kan fietsen, hoef je nog niet perfect auto te rijden.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef kutkabouter het volgende:
ik had bij de tutorial wedstrijd tegen bonnie verloren. de kuthoer
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef kutkabouter het volgende:
ik mag toch hopen dat er nu met dit weer niemand zit te spelenin de tuin met een peuk en een pilsje met fijne muziek op de achtergrond of RDR spelen, dan weet ik het wel
ik mag toch hopen dat er nu met dit weer niemand zit te spelenin de tuin met een peuk en een pilsje met fijne muziek op de achtergrond of RDR spelen, dan weet ik het wel
Hoezo? Het is Zondag. Het is mijn vrije tijd, ik beslis wat ik met mijn vrij tijd doe. Wat jij daar van vindt zal mij een zorg wezen.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij heeft het trouwens niet getroffen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij heeft het trouwens niet getroffen.
En op de postitie van John letten tav het paard, niet op hoeveel het paard naar rechts of links leunt, die fout maakte ik eerst.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef ufopiloot het volgende:
Als je moeite met paarden vangen hebt; Linker trigger ingedrukt houden, anders laat je je lasso los.
Of gewoon Dead Eye gebruiken.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:06 schreef Dynd het volgende:
[..]
En op de postitie van john letten tav het paard, niet op hoeveel het paard naar rechts of links kijkt, die fout maakte ik eerst.
Ik bedoel als je op het paard zelf zit, dat balanceer spelletje.quote:
Ow zo. Ik ben er 1 keer afgevallen omdat ik niet wist hoe ik kon zien of ik goed zat, maar dat zie je aan Marston zelf.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:08 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik bedoel als je op het paard zelf zit, dat balanceer spelletje.
Is eigenlijk net als Tony Hawk grinden, alleen zonder evenwichtsbalkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |