Dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hihi, lelijk, onder de plak zitten bij mammie en dan een grote bek opentrekken hier
Zodra ik target heb uitgezocht, schiet ik meteen. Niks aan de hand. Alleen heb ik nog steeds geen outfit, want heb nog dual gehad in Armadilloquote:Op zondag 23 mei 2010 18:54 schreef Torrio het volgende:
Ze hadden die Dead Eye levels beter om kunnen draaien, level 3 is alleen beter om direct een headshot te kunnen geven, voor de rest verspeel je veel sneller je DE meter
Utrechtquote:Op zondag 23 mei 2010 19:01 schreef Desunoto het volgende:
Zijn er winkels open morgen?
Free Record Shop? Dynabyte? Music Store? Iets?
Ik wil hem morgen hebben.
Mijn eigen fout..... Niet RDR's schuld...... Ik maar op A rossen om steevast van mn knol af te lazeren.quote:
Hier ging mijn controller dus tegen het laminaat....quote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef kutkabouter het volgende:
ik had bij de tutorial wedstrijd tegen bonnie verloren. de kuthoer
Hm ja daar woon ik dus niet.quote:
En dat terwijl winst of verlies in die missie geen enkel verschil uitmaakt voor het vervolg van de gamequote:Op zondag 23 mei 2010 19:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hier ging mijn controller dus tegen het laminaat....
dat is niet een grote bek opentrekken.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hihi, lelijk, onder de plak zitten bij mammie en dan een grote bek opentrekken hier
Ach soms vind ik dat ook vervelend als je daar achteraf pas achterkomt.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl winst of verlies in die missie geen enkel verschil uitmaakt voor het vervolg van de game
Tja, een glitch. Ik gok dat je moet wachten totdat de hideout weer vol schurken zit en het dan opnieuw moet doen?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef SinofEnvy het volgende:
En er gebeurde me gister ook nog iets, ik kwam bij de Bollard Gang hideout, dus ik maak ze allemaal kapot uiteraard. Krijg ik een gele stip op m'n map, "Meet the rancher near the canyon fork", maar ik was even dom bezig en liep de hele canyon uit, toen was die gele stip weg en vervolgens die hele rancher nergens meer te vinden toen ik terugging. Nu staat er dat ik nog steeds maar 1 gang hideout heb gecleared (wat al was vóór deze), maar hij is wel helemaal leeg... Iemand enig idee?
Ik heb de Duster outfit gister gehad, voegt absoluut niks toequote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef Torrio het volgende:
Legend of the West outfit is m'n doel qua outfits
Ik heb die eerste wel, niet kijken als je niet wilt weten waar hij ligt:quote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb de Duster outfit gister gehad, voegt absoluut niks toe.
Nja moet nog 1 ding voor mij deadly outfit, en voor die bollard outfit moet ik alles nog. Eerste is meteen wazig, search thieves landing, ja ik ben er gvd al geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Duster outfit heb ik ook al, maar hij is ook nog eens lelijk![]()
PS3?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Edwinuss het volgende:
Vanavond wat mensen die zin hebben in Free Roam? Andere mensen jagen.
Ja!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Edwinuss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |