ik zeg toch ook niet dat dat niet mag ofzo, maar ik heb het volste recht om hier mijn mening te verkondigen. daar is het toch zeker een forum voor?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo? Het is Zondag. Het is mijn vrije tijd, ik beslis wat ik met mijn vrij tijd doe. Wat jij daar van vindt zal mij een zorg wezen.
Daar heb je opzich wel gelijk inquote:Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik vind het bijvoorbeeld kansloos en laag dat je met die foto zo op de man gaat lopen spelen
Het heet internet.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
ik vind het bijvoorbeeld kansloos en laag dat je met die foto zo op de man gaat lopen spelen
? ik heb dit jaar frans gehad op school maar ben bij bijna geen 1 les geweestquote:
dan nog, als jij irl een discussie of wat dan ook met iemand hebt ga je toch ook niet als argument gebruiken: "haha, jij bent lelijk", ik bedoel, wtfquote:
Waarom ga je dan.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
? ik heb dit jaar frans gehad op school maar ben bij bijna geen 1 les geweestkut vak
kut taal
kut volk
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
? ik heb dit jaar frans gehad op school maar ben bij bijna geen 1 les geweestkut vak
kut taal
kut volk
Dat ben ik 100% met je eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
kut taal
kut volk
Het internet vergelijken met het echte leven.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan nog, als jij irl een discussie of wat dan ook met iemand hebt ga je toch ook niet als argument gebruiken: "haha, jij bent lelijk", ik bedoel, wtf
Omdat het een excursie is.. van 2.5 dagquote:
Een excursie naar Frankrijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat het een excursie is.. van 2.5 dag![]()
Alle scholen die een buitenlandse excursie hebben gaan 7 dagen ofzo maar nee hoor wij moetne alles in 2.5 dag proppenEN DAN OOK NOG NAAR FRANKRIJK
ja sorry, ik blijf wel weer ontopic, er valt toch niet met edwinuss te pratenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:18 schreef Desunoto het volgende:
Wordt hier nog over RDR gesproken zodat ik kan meelezen of is er enkel een bitchfight?
Ja horeca school..quote:
dan jaag je toch op andere spelersquote:Op zondag 23 mei 2010 16:20 schreef Dynd het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een beetje online gespeeld, heel leuk en alles. Maar jammer dat er in vergelijking met de Singleplayer zo weinig beesten en NPC's rondlopen. Zou ook leuk zijn geweest als je een klein beetje XP kreeg voor jagen.
Ik heb er een jaar gewerkt. Ik werkte bij 2 biologische groente boeren, voordat ze boer werden zijn ze beide koks geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja horeca school..
een aangezien de franse keuken zogenaamd de koning is![]()
en we gaan nog naar een champagne boer
vil je paard en roep na een paar seconden een nieuwequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij heeft het trouwens niet getroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |