SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem al uit dan :/?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate 3 is inderdaad ook wel tof. Beetje kort.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom heb jij altijd de laatste post
Lijkt de GAMSC wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat ik dat redelijk deed, maar soms gaan ze toch naast de bak. In ieder geval is mijn tegenstander tragisch omgekomen, een man met bandana heeft haar 3 keer door het hoofd geschoten van dichtbijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
je moet hem eerst helemaal naar beneden halen en dan naar boven zwiepen en tussen die 2 streepjes in op r2(dacht ik) klikken. dus echt een gooiende beweging maken.
hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat redelijk deed, maar soms gaan ze toch naast de bak. In ieder geval is mijn tegenstander tragisch omgekomen, een man met bandana heeft haar 3 keer door het hoofd geschoten van dichtbij
Iemand vastbinden en op het spoor leggenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
haha. weet iemand nog iets dat je echt moet gedaan hebben in dit spel?
Die is wel leuk,quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben nog niet ver, kan nu pas de eerste missie gaan doen van die kwakzalver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (terwijl dat gewoon in infobox stond)
is de 1e echte missie niet die M, van de marshall? of is dat een tuorialquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja ik bedoel de eerste echte missie, de S op de kaart
Had het ook over die kwakzalver he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
is de 1e echte missie niet die M, van de marshall? of is dat een tuorial
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |