SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Héél herkenbaar. Alsof die jaren ineens, zo, hoppa, niets meer waard zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
Gewoon het topic kapen en m'n inbox staat open.Still a little bit of your face I haven't kissed.
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Oh, dat komt wel heel hard aan dan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
En als je wat kwijt wil gewoon hier doen hoor, hopelijk heb je er wat aan!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Tsk. Deze keus van hem maakt hem ook niet meer de moeite waard - ook al is dat vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
En geen gezeur over topickapen - ik heb graag dat imago élke dag vertelt hoe blij ze is en dus hoort de keerzijde hier ook.
Ontopic:havermout broodmaaltijd (4 sneden brood, 4 krekkers) soep + 2 boterhammen 1 glas karnemelk 1 westmalle avondeten: mie, sperziebonen + gehakt in pindasaus. toe: yoghurt & jam
Offtopic:
Het hondje is al zindelijk, zeer aanhankelijk en kan al los mee lopen langs varkens en schapen, kan mee naar de moestuin terwijl ik spit en is achter een van de katten aangevlogen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |