abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81767251
Het vorige deel: Slank #1043 - where we love cupcakes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 22-05-2010 19:02:57 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81767318
Tja, dan open ik hem maar.

Wat naar Blurred. Zeven jaar, jeetje. Heel veel sterkte!

Alweer iemand bij wie het na jaren ineens toch misgaat. Ik ga onderhand nog vrezen voor mijn eigen relatie.
pi_81767320
Arme Blurred. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81767528
Blurred, sterkte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 22 mei 2010 @ 18:59:50 #5
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767572
Dankjewel allemaal voor jullie medeleven

Toen het hier zo bij andere mensen speelde dacht ik ook echt dat dat mij NOOIT zou overkomen, ik was zo zeker van onze relatie! Nou schijnbaar wel dus
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:02:21 #6
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767657
Ik ben vanochtend om half 4 opgestaan en had daarvoor ook al veel wakker gelegen. Ik ben zo moe nu! maar wil op zn vroegst om 9 uur gaan slapen. Ik hoop dat ik een beetje een normaal ritme kan houden, ik denk dat ik me morgen ook beter voel als ik uitgerust ben. Ik hoop alleen dat ik kan slapen vannacht
pi_81767665
Ik geloof nog steeds niet in een verband tussen dit topic en vergane relaties Maar het begint wel op te vallen, ja!

En Blurred, kwam het zo out of the blue voor je? Hoef je niet op te antwoorden als je niet wilt, hoor.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81767755
Aaaaah Blurred . Wat ongelooflijk rot!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81767816
Sterkte Blurred! Veel wijsheid heb ik niet voor je, het is gewoon triest, neem anders maar een beetje een voorbeeld aan DAD, die houdt zich er ook zo geweldig staande in zo'n moeilijke tijd
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:08:09 #10
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81767830
Ah, Blurred, ben pas 2 dagen op dit forum, maar wat ontzettend !#@$^%&!
Ik heb altijd dat ik dan zinloos chips, chocolade-ijs en koekjes wil vermalen (lekker gevoel en geluid, dat gekrunsj, grr! ) maar dan toch een piepklein voordeel dat je niets naar binnen krijgt!

Heb zelf een lekker dagje in de zon gespendeerd, zelfs in bikini en korte spijkerbroek op balkon gelegen, heerlijk in het warme zonnetje!

Food 2day:

- O: soja-yoghurt, all bran, jus 'd orange, groene thee
- L: meergranenbroodje met paprika, tomaat, pesto, pijnboompitten, glas verse jus & perziksap
- D: soep (champignon) met brood
- en net een kopje koffie met Zonnatura suikervrije stroopwafel

De koffie en stroopwafel is een soort van pre-beloning voor mezelf, heb straks een verjaardag van mijn nichtje, en zal dus alle lekkere taart e.d. afslaan (gelukkig ben ik niet zo'n taartliefhebber, maar chips & toastjes!) en om te verantwoorden dat ik geen chips en toast ga nemen, heb ik nu een lekkere 'goeie' stroopwafel genomen. Haha, dan kan ik de rest van de avond gewoon lekker komkommer en groen snoepen En ik ben de Bobbette, dus de suiker in alcohol heb ik ook niet, yay!

Nog wilde plannen voor de zaterdagavond andere Slankies?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:11:00 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81767905
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_81767957
O, en ik ben net voor het eerst deze week 'eruit' geweest: mijn meneer nam me mee naar de Albert Heijn
Volgens mij was ik inmiddels helemaal high geworden van het ziekzijn, want ik vond alles prachtig! "Wat een mooie lucht! Kijk, dat huis op de hoek! (4000x gepasseerd ) Wat een bomen! Kijk, die voordeur is geverfd Mooi hè...!" Dus dat was een aangenaam uitje.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:13:41 #13
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767975
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
pi_81767986
Blurred, de eerste tijd kreeg ik elke dag een sms'je van m'n vriendinnetje met een 'lichtpuntje van de dag'. Dat was meestal maar iets heel kleins, maar het was wel heel fijn. . Verzin er ook elke dag eentje. .
pi_81768014
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
Héél herkenbaar. Alsof die jaren ineens, zo, hoppa, niets meer waard zijn.

Gewoon het topic kapen en m'n inbox staat open.
pi_81768105
quote:
SPOILER
Oh, dat komt wel heel hard aan dan ja En als je wat kwijt wil gewoon hier doen hoor, hopelijk heb je er wat aan!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zaterdag 22 mei 2010 @ 19:18:27 #17
70532 loveli
N
pi_81768131
tvp en knuf voor iedereen die het nodig heeft!
crap in = crap out
pi_81768142
Kaap gerust het topic Blurred, al post je het in je eentje vol.

Dat klinkt fijn, Laureline. Voel je je al wat beter?

Hier geen plannen voor de zaterdagmiddag of -avond. Het is nogal druilerig weer, dus ik denk dat ik maar lekker thuis blijf. Ik wilde eigenlijk vandaag boodschappen doen en naar het universiteitsmuseum en morgen een boek lezen, maar ik draai het gewoon om. Alles hier is toch ook op zondag open.
pi_81768221
quote:
SPOILER
Tsk. Deze keus van hem maakt hem ook niet meer de moeite waard - ook al is dat vreselijk.
En geen gezeur over topickapen - ik heb graag dat imago élke dag vertelt hoe blij ze is en dus hoort de keerzijde hier ook.

Ontopic:
  • havermout
  • broodmaaltijd (4 sneden brood, 4 krekkers)
  • soep + 2 boterhammen
  • 1 glas karnemelk
  • 1 westmalle
  • avondeten: mie, sperziebonen + gehakt in pindasaus. toe: yoghurt & jam

Offtopic:
    Het hondje is al zindelijk, zeer aanhankelijk en kan al los mee lopen langs varkens en schapen, kan mee naar de moestuin terwijl ik spit en is achter een van de katten aangevlogen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81768266
    Wel vreemd hoe iemand ineens zo sterk een beslissing genomen kan hebben. Hopelijk komt hij dan op z'n minst nog een keer met wat meer uitleg, zodat je kunt begrijpen waarom het op deze manier moest.
    pi_81768281
    Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?
      zaterdag 22 mei 2010 @ 19:33:26 #22
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81768570
    @ mini: ja we hebben gisteren natuurlijk wel gepraat, maar ik werd er zo mee overvallen dat ik er ook niet echt veel zinnigs gezegd heb. Ik heb hem vanochtend een uitgebreide mail gestuurd met hoe ik me voel over hoe het gegaan is en daar heeft hij ook wel uitgebreid op gereageerd maar ik blijf toch met vragen zitten.
    Ik twijfel of ik nog weer met allerlei vragen terug zal mailen, het heeft toch geen zin. Het gaat niets veranderen aan het feit dat het afgelopen is tussen ons.
    pi_81768840
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
    Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?

Give it a try, zou ik zeggen
      Vis een optie? zaterdag 22 mei 2010 @ 19:40:39 #24
    70532 loveli
    N
    pi_81768841
    Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.
    crap in = crap out
    pi_81768927
    Tvp
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')