quote:
Beste Jmsls
Minasyan heeft bewezen met zijn mannen klaar te zijn voor de toernooien. En met Mkoyan en Aleksanyan in de verdediging kunnen de Ieren nog een zware avond krijgen. Maar als Dunne de bal in het beginstadium van de wedstrijd goed op de slof kan krijgen kunne Cox en Andrews de wedstrijd met gecontroleerd voetbal vanaf het middenveld controleren. Ik voorspel een 2-1 winst voor de eilanders onder leiding van Trapattoni.
quote:
Er stonden nog een paar vragen open.
quote:
Beste Tim,
De ploeg is veelbelovend, maar het taalverschil zal de ploeg weer nekken. Zolang de Waalse verdigers weigeren gelijkwaardige taalvoorzieningen voor het Nederlands en Frans in de middencirkel te accepteren, zal de samenwerking met de Vlaamse aanvallers niet soepel genoeg zijn. Dat heeft ook alles te maken met wrevel bij de Vlamingen die niet langer willen betalen voor de shirts van de Walen.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:Liefste Ensaf,
Ik moet van een niet nader te noemen mod ook mod worden, in KPD. Ben ik wel geschikt voor deze functie?
Kusjes,
Je grootste aanbidder
Beste DevilsWhore,
KPD is een poel des verderfs. Stort je er niet ten tenzij je zelf verdorven bent. In dat geval zou R&P je kunnen helpen weer uit het dal te klimmen!