quote:
Beste Devilswhore,
Geil zijn is niets dan natuurlijk, dat gaat wel weer over!
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:Best Ensaf,
Morgen avond (zaterdag avond) gaan ik en mijn maten naar New Kids Turbo.
Nu willen een aantal van mijn vrienden Schultenbrau meenemen om te drinken, omdat de New Kids dat zelf ook doen.
Moet ik hier mee in stemmen en hoofdpijn riskeren, of zal ik proberen de groep over te halen om echt bier te kopen ?
Beste So_Surreal_Baby,
Natuurlijk is het heel erg grappig om je associaal in de bioscoop te gedragen bij een associale film, maar je kan het ook anders bekijken. Neem je naar een nieuwe James Bond-film zelf een glas Martini (shaken, not stirred) mee? Of neem je naar de nieuwste Saw-film een emmer bloed mee? Ik dacht het niet! In de bioscoop gebiedt de etiquette je het om zelf drank mee te nemen, je zult het moeten doen met wat er te koop is in de voyer.
quote:
Beste Nederlander,
Ju moet dat meisjuh late wete datju haar leuwk vindt!!11
Daarvoor zul je meote zorge dat je haar weer us ziet en dan toevallig voorbij loowpt als se ergens staat en dan zeg je van ben je hier vakur gweest????
quote:
Beste Shispeed,
Het hangt samen met de vraag hoe bodemloos de put is. Als er écht geen bodem in zit, heb je helemaal gelijk en betreft het een tunnel. Helaas is dit in slechts een paar gevallen waarin men de uitdrukking 'bodemloze put' gebruikt waar. Mensen overdrijven nogal eens.
quote:
Beste Solaire,
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Het weer valt als herfstig te omschrijven, maar ik zou dit beslist niet winters willen noemen.
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Kroepoek. het volgende:Beste Ensaf,
Wat moet je doen als je heel nodig moet kakken, maar in een file van 20 km staat waar geen beweging in zit?
*Raad is snel nodig

*
Groetjens,
Henk en de cavia's
Beste Henk en de cavia's,
Is de nood bij jou hoog of bij de cavia's? De cavia's kun je met een gerust hart even los laten in de middenberm om hun behoefte te doen. Er zit immers toch geen beweging in de file. Mocht jij de behoefte voelen, dan raad ik je aan om een schroevendraaier uit de gereedschapskist in je auto te pakken en met behulp daarvan de deur van de dichtsbijzijnde caravan open te maken. Daar zit per slot van rekening een toilet in, en die zit er niet voor niks.
quote:
Beste Mopst3r,
Ik zou je aanraden met drugs te stoppen. Mocht dat geen optie zijn, dan kun je de straat op gaan om daar te proberen alle dieren met een paarse vacht op de foto te zetten.
quote:
Beste Poemgirl,
Het is een mislukte afkorting voor een woord in een vreemde taal. Mislukt, want er moest nog een letter bij.