Van het merk Meike: http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=14730quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:46 schreef HunterSThompson het volgende:
Welk merk is de batterygrip? Zit namelijk nog al verschil in. Mede ook omdat ik de 450D met kitlens voor ¤499,- spiksplinternieuw heb gezien.
Verkoop je dit ook los?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:39 schreef appelsjap het volgende:
extra batterij en een batterijgrip (beide niet origineel van Canon)
Dat is een 17-55mm IS USM f/2.8 Canon lens, superieur.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:51 schreef Deva het volgende:
Om mensen niet op het verkeerde been te zetten; de onderste lens is de kitlens (op de foto) die TT meelevert, niet de lens met de bloem zonnekap.
Ik heb b.t.w. dezelfde camera en is aan te raden voor elke starter (amateur) fotograaf..
Succes met de verkoop
te laat gezien dat je het er al bij had gezet![]()
Welke lens is dit trouwens, hij ziet er wel gangster uit![]()
Gezien, maar voor dat geld gaat ie niet wegquote:Op zondag 23 mei 2010 13:05 schreef intensity het volgende:
300 euri geboden Om maar eens te beginnen!
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat is een 17-55mm IS USM f/2.8 Canon lens, superieur.
nee, die ga ik nooit van mijn leven verkopen!!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:48 schreef Deva het volgende:
[..]
veel verhalen over gehoord, deze heb je al weg? Of verkoop je die ook nog los?
Gaat al de goeie kant op, maar nog niet hoog genoeg.quote:
Voor 470 euro ligt die nieuw bij de mm, ik weet niet hoe veel hoger jij wilt gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gaat al de goeie kant op, maar nog niet hoog genoeg.
Voor ¤ 419,00 zelfsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:14 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Voor 470 euro ligt die nieuw bij de mm, ik weet niet hoe veel hoger jij wilt gaan.
Ja dat klopt, maar ik ga niet voor een 5Dmk2, ik heb een 17-55 f/2.8 lens, waar ik echt super tevreden mee ben, en het is dus een ef-s lens. Dus ik blijf nog even bij ef-s.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef aaipod het volgende:
Fijne camera. Ik heb hem zelf ookHier kan je echt een hele tijd mee vooruit. Gratis schopje dus
Doe jij niet aan partyfotografie Appelsjap? Jij gaat nu dus voor een 5Dmk2 neem ik aan?
Nog niet, eerst de 50D, voor in de tussentijd, en daarna als ik genoeg geld heb voor de 7d, of misschien de 7Dmk2quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef manga het volgende:
Wordt het dan een 7D? TVP voor eventuele losse verkoop grip
Ja dat is lastig, maar je weet toch wel ongeveer of je geslaagd bent of niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:50 schreef Tamashii het volgende:
Hmm, het is een beetje moeilijk want als ik slaag krijg ik een camera. En in principe wil ik heel graag deze, maarja ik slaag niet voor morgen.
Ik wel, maar ik krijg hem dus van mijn vader en die wil pas betalen/halen als hij het zeker weet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, maar je weet toch wel ongeveer of je geslaagd bent of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |