Mits leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:14 schreef Cee het volgende:
Willen jullie een verhaaltje horen?
Da's achteraf wel makkeljk zeggen jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik dat je dat zou zeggen
Mwah, 't is meer dat ik het even kwijt wil dus als je eerst wil lozen dan wacht ik wel. Moet binnen 30 seconden gepiept zijn.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, 't is meer dat ik het even kwijt wil dus als je eerst wil lozen dan wacht ik wel. Moet binnen 30 seconden gepiept zijn.
Zeg, je haalt wat zaken door elkaar hierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, 't is meer dat ik het even kwijt wil dus als je eerst wil lozen dan wacht ik wel. Moet binnen 30 seconden gepiept zijn.
C_Aquote:
Zachtjes uitgedruktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef sbientje het volgende:
nee, geen nummer, hyves, ed. uitgewisseld hahaha...Maar het was wel eh.. bijzonder
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:23 schreef Cee het volgende:
30 seconden zijn voorbij, hier volgt een korte omschrijving van Cee in de Stad.
Cee gaat naar de stad
Dus ik op m'n fietsje fietserdefiets naar de stad, ik ben nog geen 3 minuten onderweg en FLATS er schijt een vogel op m'n broek. Dus ik fiets terug, nieuwe broek aan getrokken, hup terug de stad in. Ik sniffel en snuffel even rond in de Rituals store bij de V&D en wil een klein pietepeuterig beetje van de gelfoam proberen dus ik probeer heel subtiel het pompje een klein beetje in te drukken en HOMP, m'n hand vol dik, geurig schuimgel. En dan is het best moeilijk om niks aan te raken en met 1 hand in je tas een zakdoekje te pakken. Nou, ik laat me niet kennen door al die misère en pas wat leuke kleertjes en zo, daarna struin ik nog een uur of wat door verschillende winkels en ga vervolgens weer terug naar huis. En nu loop ik net voorbij de spiegel en zie dat ik was vergeten de zijrits van m'n shirt/blouse dinges dicht te doen.
Einde verhaal
Zo, dat is eruit, dank u voor uw tijd.
klinkt als een pechdag!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:23 schreef Cee het volgende:
Cee gaat naar de stad
Dus ik op m'n fietsje fietserdefiets naar de stad, ik ben nog geen 3 minuten onderweg en FLATS er schijt een vogel op m'n broek. Dus ik fiets terug, nieuwe broek aan getrokken, hup terug de stad in. Ik sniffel en snuffel even rond in de Rituals store bij de V&D en wil een klein pietepeuterig beetje van de gelfoam proberen dus ik probeer heel subtiel het pompje een klein beetje in te drukken en HOMP, m'n hand vol dik, geurig schuimgel. En dan is het best moeilijk om niks aan te raken en met 1 hand in je tas een zakdoekje te pakken. Nou, ik laat me niet kennen door al die misère en pas wat leuke kleertjes en zo, daarna struin ik nog een uur of wat door verschillende winkels en ga vervolgens weer terug naar huis. En nu loop ik net voorbij de spiegel en zie dat ik was vergeten de zijrits van m'n shirt/blouse dinges dicht te doen.
Einde verhaal
het was zo'n verlepte neger/indo type (soort kruising).... hij was echt al best oud hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Zachtjes uitgedrukt![]()
Hij zag jou gewoon al als moeder van zijn kinderen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:23 schreef Cee het volgende:
Cee gaat naar de stad
Einde verhaal
Ja maar die willen welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
klinkt als een pechdag!
[..]
het was zo'n verlepte neger/indo type (soort kruising).... hij was echt al best oud haha
Ik vond het shirt erger, deed me denken aan die keer dat ik een half uur lang door Schiphol heb gelopen met m'n gulp open en ik het achteraf gezien al vreemd vond dat de gast bij de douane me vreemd aankeek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die flats is echt erg
Wees blij dat het niet in je haar is gekomen
nee... hahaha..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |