BS, als mensen wereldwijd besluiten om niet meer bij BP te tanken vanwege dit schandaal en de beurswaarde van het bedrijf keldert voelen de CEO's dat wel degelijk waar het pijn doet: in hun portemonnee.quote:
dat dus. BP kan er niet veel aan doen dat dat platform gezonken is, en probeer maar eens onder water zoiets op te lossen. Dat valt niet echt mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja dat doen ze ook voor de lol bij BP.
Ze geven met liefde miljoenen dollars per dag uit om die zooi op te ruimen.
FYPquote:Op zondag 23 mei 2010 00:45 schreef bijdehand het volgende:
Ik tank nooit bij de BP en heb er ook nooit getonkten
Voordat dit gebeurde hadden ze al een oplossing moeten hebben. En vooral omdat ze hier dieper aan het boren waren wisten ze dat de 'normale' oplossing niet ging werken. Dat is gewoon een fout als je geen oplossing/plan hebt klaar liggen. Als dit wel het geval geweest zou zijn dan hadden ze het al lang opgelost, nu komen ze maar telkens met snelle oplossing niet helemaal doordacht is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus. BP kan er niet veel aan doen dat dat platform gezonken is, en probeer maar eens onder water zoiets op te lossen. Dat valt niet echt mee.
Dure pomp. 'Mijn' Esso was net 1,469. En 1.169 voor diesel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef Grielen het volgende:
Correctie;
Ik heb net getankt bij de BP voor 1,509 per liter, en ik had precies 50 liter
Tango?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:39 schreef nattermann het volgende:
Ik tank daar waar de euro 95 het goedkoopst is.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier is de Shell altijd 2 cent goedkoper dan de Tango.
Hèhè, eindelijk iemand die ook inziet hoe slecht het bedrijf met de kwestie omgaat en hen straft!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die ook inziet hoe slecht het bedrijf met de kwestie omgaat en hen straft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |