SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Omdat er Friezen zìjn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
waarom zijn er mensen die friesland haten dan ?
Het is een Catch 22. Friezen zijn er, we haten Friezen. We haten Friezen omdat ze er zijn. Waarom zijn ze er? Een ding is zeker. De Fries was er eerder, anders zouden er geen Friezenhaters zijn. Dus het is allemaal hun schuld. And that is the way the cookie crumbles.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
Geen flauw idee. Maar ik ben ze zat en hoop dat ze zo de rest van Fok niet vervuilen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik ben ze zat en hoop dat ze zo de rest van Fok niet vervuilen.
Ik vind de mensen juist erg aardig, maar het landschap wat monotoom en de voorzieningen zijn erg minimaal. Nauwelijks openbaar vervoer, winkels die wel erg vroeg sluiten. Dat is wel lastig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Niets tegen Friesland, maar de mensen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |