Weet ikquote:
whehehequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach nee hoor, bevalt me prima, zo zonder leven
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, UitgemarteldflesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat je niet elke dag moet he
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zeg, je kan het ook overdrijven hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
jammer dat je niet elke dag moet he
dat is het voordeel van kettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Plukje maarIk zal hem niet gooien hoor
Maar hij heeft weer overal plukjes neergelegd dus misschien is er iemand die een plukje wil hebben
Ik denk dat ik er maar een kussen van ga maken ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het voordeel van ketten
Onvoorstelbaar hoeveel haar er van zo'n beest af komt.
dan wil je niet weten hoeveel haren er van mijn honden afkomenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het voordeel van ketten
Onvoorstelbaar hoeveel haar er van zo'n beest af komt.
dat heb ik met vrouwen, iedere keer als ik de trap gezogen heb dan zit er weer een touw van blonde lange haren in het mondstukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wil je niet weten hoeveel haren er van mijn honden afkomen![]()
ik vraag me af en toe wel eens af waarom ze nog niet kaal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik met vrouwen, iedere keer als ik de trap gezogen heb dan zit er weer een touw van blonde lange haren in het mondstukdan moet je niet in het doucheputje kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik wil het niets eens wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je niet in het doucheputje kijken
Ah joh viez0rdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga het je toch vertellenquote:
JIj ben gek!!! Dan komt er een clown uit man!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
tijdens het douchen halen we het putdekseltje eraf![]()
Ik schrijf mee hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
JIj ben gek!!! Dan komt er een clown uit man!!!
ja ik ben serieus bang voor douche putjes ja![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
JIj ben gek!!! Dan komt er een clown uit man!!!
ja ik ben serieus bang voor douche putjes ja![]()
dan haal jij een hele pruik eruitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil het niets eens weten
En dan heb ik 6 meiden met lange haren in huis....
daarom moet je er ook niet inkijkenquote:
Ja noujaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schrijf mee hoorAndijvie Spek Rum Doucheputjes
klinkt als overwerk voor _A_ van phenoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben gek
maar dat staat hier los van![]()
een clown uit het douche putje ...... net zoiets als zwarte piet uit de schoorsteen?
Je moet meer films kijken. IT weet je welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben gek
maar dat staat hier los van![]()
een clown uit het douche putje ...... net zoiets als zwarte piet uit de schoorsteen?
Ja hu maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja noujaClowns mag er dus ook wel op
En andere enge spinachtige dingen die ook uit putjes/hoekjes/holletjes kunnen kruipen
![]()
![]()
Oja en in een vliegtuig zittenEn in zulks een tunnel die onder het water naar Engeland gaat (maar gelukkig heeft mama me volgepropt met slaapmiddel
)
Ik hoop dat je een heel groot papiertje hebt...
dat klinkt meer als een heel kladblok ipv een papiertjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja noujaClowns mag er dus ook wel op
En andere enge spinachtige dingen die ook uit putjes/hoekjes/holletjes kunnen kruipen
![]()
![]()
Oja en in een vliegtuig zittenEn in zulks een tunnel die onder het water naar Engeland gaat (maar gelukkig heeft mama me volgepropt met slaapmiddel
)
Ik hoop dat je een heel groot papiertje hebt...
Just gettin' started reallyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt meer als een heel kladblok ipv een papiertje
Jullie vrouwen zijn maar lastig volk eigenlijkquote:
stop dan maarquote:
symquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn maar lastig volk eigenlijk
[ afbeelding ]
Dat heeft niet zo heel veel te maken met het feit dat ik vrouw ben helaasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn maar lastig volk eigenlijk
Oh dus voor mijn fysiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef Fha het volgende:
Dat heeft niet zo heel veel te maken met het feit dat ik vrouw ben helaasGenetisch foutje enzo
Hangt er vanaf wat jij verder nog allemaal van plan bent met haarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus voor mijn fysitje is er nog hoop
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij verder nog allemaal van plan bent met haar
Mjah dat dacht ik alquote:
mijn werk is ITquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet meer films kijken. IT weet je welAl was het geloof ik de wasbak... maar iets met putjes in ieder geval
Thank god voor tosti's right?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn werk is IT![]()
dus nu ben je bang voor mij
ja want ik ging hem er mee slaan toen hij stom deedquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ja want ik ging hem er mee slaan toen hij stom deedZeer verdiend dus
voor de tosties die fha vast houdtquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha slaat WOK met tosti Lief doen jij!!
geen hamquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef Fha het volgende:
Kut deventer.
In vier fucking supermarkten gewoon geen ham te krijgenAaarg! nu zweet ik
Ja geen plakkies hoor, maar hammetje om te eten vanavondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen ham![]()
dat is wel raar![]()
of iedereen in deventer eet elke dag ham
Nou, wat een klotestad. Ik zou gaan verhuizenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef Fha het volgende:
Kut deventer.
In vier fucking supermarkten gewoon geen ham te krijgenAaarg! nu zweet ik
Ja ik hoorde dat er binnen nu en tien jaar ongeveer weer iets vrij komt in Utrecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat een klotestad. Ik zou gaan verhuizen
Ja, in een bejaardenhuis of zo. Tegen die tijd ben ik TAGTUGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat er binnen nu en tien jaar ongeveer weer iets vrij komt in Utrecht.
I knowquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, in een bejaarenhuis of zo. Tegen die tijd ben ik TAGTUG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |