Wat ik al zei: het vergt wat van het baasje om sommige honden op te voeden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het zit ook in het agressie karakter van die honden. Een verkeerde opvoeding wil dat karakter nog wel eens versterken.
Ted Bundy rings a bell?quote:
Ik vind het ook niet leuk dat ze honden doden maar weet jij een andere straf dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat een mens ook maar een dier is.
Daarbij reageerd een dier instinctief en wordt afgemaakt.
Een mens reageerd bij de meeste moorden niet instinctief en weet dondersgoed wat diegene uitvoert.
Maar die wordt niet afgemaakt en loopt na een x aantal jaar weer vrolijk buiten.
De baas opsluiten indien dit gedrag voortkomt uit opvoeding en eigen schuld dikke bult als de honden hebben gebeten n.a.v. een domme actie van het slachtoffer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk dat ze honden doden maar weet jij een andere straf dan?
Dat het niet 100 % is. En dat is juist waar het om gaat.quote:
Pension?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk dat ze honden doden maar weet jij een andere straf dan?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De baas opsluiten indien dit gedrag voortkomt uit opvoeding en eigen schuld dikke bult als de honden hebben gebeten n.a.v. een domme actie van het slachtoffer.
Een paard wat zijn been breekt wordt ook afgemaakt, da's helemaal absurd in jouw denkwijze.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat een mens ook maar een dier is.
Daarbij reageerd een dier instinctief en wordt afgemaakt.
Een mens reageerd bij de meeste moorden niet instinctief en weet dondersgoed wat diegene uitvoert.
Maar die wordt niet afgemaakt en loopt na een x aantal jaar weer vrolijk buiten.
En als het slachtoffer drie jaar is en de honden handelden naar hun instinct ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De baas opsluiten indien dit gedrag voortkomt uit opvoeding en eigen schuld dikke bult als de honden hebben gebeten n.a.v. een domme actie van het slachtoffer.
100%.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een paard wat zijn been breekt wordt ook afgemaakt, da's helemaal absurd in jouw denkwijze.
Welja na een rechtzaak ook nog soort van TBS.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pension?
Dan worden ze niet gestraft omdat ze zijn wat ze zijn maar ze worden wel uit de samenleving gehaald zodat ze niet aan een volgende verleiding worden blootgesteld.
Dat is idd helemaal absurdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef Netsplitter het volgende:
Waar mijn bloed altijd van gaat koken zijn de aanvallen van leeuwen/tijgers op hun "meesters" en dat ze dan naderhand als ze gevangen zijn alsnog worden afgemaakt.
Niet als de hond niet geestesziek is en normaal is opgevoed.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een kind hoeft maar naar zo'n hond te wijzen en hij kan al aanvallen.
Flauwekul. Een hond bijt als ie wil. Dat is zijn natuur. Net zoals een kat een muis vangt en doodbijt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet als de hond niet geestesziek is en normaal is opgevoed.
Dan kan het nog dom zijn van het slachtoffer en de toezichthouders die erbij waren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als het slachtoffer drie jaar is en de honden handelden naar hun instinct ?
Bullshit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwekul. Een hond bijt als ie wil. Dat is zijn natuur. Net zoals een kat een muis vangt en doodbijt.
Hoe vaak lees je in F&F niet dat een poes een levende of half levende muis meeneemt en als cadeau aan haar "baasje" geeft?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwekul. Een hond bijt als ie wil. Dat is zijn natuur. Net zoals een kat een muis vangt en doodbijt.
Niet helemaal voorspelbaar wil meteen zeggen dat een hond onbetrouwbaar is?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het niet 100 % is. En dat is juist waar het om gaat.
Ben zelf als kind trouwens ook gebeten door een hond.
Ik haat die beesten.
Wil ook even het anti-hondenboek van Hans Dorresteijn aanraden.
Nee hoor. Maar ik kijk wel uit met pinnen als er 's avonds Marokanen met capuchon van 20 bij de pinautomaat staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet helemaal voorspelbaar wil meteen zeggen dat een hond onbetrouwbaar is?![]()
Als je portomonnee wordt gerold door een Marokkaan, haat je ook meteen alle Marokkanen?
Marokanen hoef je niet voor op te letten, Marokkanen wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik kijk wel uit met pinnen als er 's avonds Marokanen met capuchon van 20 bij de pinautomaat staan.
Die schop ik eerst aan de kant voordat ik mijn pincode invoer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik kijk wel uit met pinnen als er 's avonds Marokanen met capuchon van 20 bij de pinautomaat staan.
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch is dat de realiteit, gewoon kwestie van poen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |