We waren gelijk op 16.31quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:32 schreef nectarientje het volgende:
We houden deze wel aanIk zal die ander laten sluiten!
Aha, je mag weer op!!! Veel plezier man!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef RATMEN het volgende:
Ja, ik heb dr net verwend in de stad met allemaal leuke dingen. Nu is ze lekker met vriendinnetje op de Grote Markt en ik ben ff snel thuis voor ik naar de voorstelling ga.
Thnx! 5 avonden per week!! Zo relaxtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:52 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Aha, je mag weer op!!! Veel plezier man!!
* Marvelous zit nu bij zijn ouders thuis voor het avondmaal!
Oeh... Dat is eigenlijk ook lekker!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
thuis! lekker met een raspatatje!
Hmmm, heerlijk!! Vriendelijk bedankt lieve kz...!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht stopt een patatje in mond van marv
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vorige week vroeg een cliënte aan me of ik zwanger was
Ik kan slecht tegen het gebruik van 'Dj' in namen waar 'J' zou volstaan. Zoals bijvoorbeeld Djayden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
of met een bizarre spelling die totaal niet logisch is en waar het kind de eerste 10 jaar van zijn/haar leven niet uitkomt.
WKquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:25 schreef summer29 het volgende:
weer thuis van shoppen in de stad!!
Allebei dezelfde oranje puma t-shirt voor WK, oranje spuitbus voor haar, rood, wit, blauw en Oranje schminksetje. We zijn klaar voor!
Solid heeft spijkerbroeken gekocht voor hemzelf.. Kijk Flap, hem is gelukt. Als hem lukt lukt jou ook wel.Ook heeft Solid voor mijn verjaardag kado gekocht: schoenen van Converse!
![]()
![]()
Raspatatquote:
Deze variant had ik nog niet gehoord, maar idd dat slaat nergens op....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik kan slecht tegen het gebruik van 'Dj' in namen waar 'J' zou volstaan. Zoals bijvoorbeeld Djayden.
En dat zie je echt zoooooooooooooo vaak. Waar hebben ze dat bedacht?
all stars??quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:25 schreef summer29 het volgende:weer thuis van shoppen in de stad!!
Allebei dezelfde oranje puma t-shirt voor WK, oranje spuitbus voor haar, rood, wit, blauw en Oranje schminksetje. We zijn klaar voor!
Solid heeft spijkerbroeken gekocht voor hemzelf.. Kijk Flap, hem is gelukt. Als hem lukt lukt jou ook wel.Ook heeft Solid voor mijn verjaardag kado gekocht: schoenen van Converse!
![]()
![]()
net te dicht bij zee, hier in loosduinen ook net laatste uur of zo pas weer zonnigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef admiraal_anaal het volgende:thuis
Kut Savdacht ik vandaag lekker een dag in het zonnetje te werken, is het godverdomme hele dag mistig en koud
![]()
Hoor ik overal om me heen dat rijswijk, Laak, voorburg enzo onwijs zonnig en warm is
http://www.svb.nl/Images/jongensnamen_2009.pdf Vanaf pagina 55quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Deze variant had ik nog niet gehoord, maar idd dat slaat nergens op....
Wat heb je hier uitgespookt dan? Je hoort toch rondjes te rijden en niet op 1 plek te blijven hangen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
thuis
Kut Savdacht ik vandaag lekker een dag in het zonnetje te werken, is het godverdomme hele dag mistig en koud
![]()
Hoor ik overal om me heen dat rijswijk, Laak, voorburg enzo onwijs zonnig en warm is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |