quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef invine het volgende:
Nascar > F1 in amerika.. snap ik alleen niet..
Laat maar, heb Hem al gevonden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Paladijn? Heeft jouw vriendin die trike met rode streepjes goed op de foto gekregen? Die de hele tijd bij die trike met vlammen reed.
Hebben.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, handdoek!!!Towel Day: neem je handdoek mee!
Echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
InderdaadIk heb hem de hele dag bij me gehad
![]()
-knip
Dat vond mijn hoofd ook toen de wekker gingquote:
Uhhuh, lapo ergens rond een uurtje of 3 en ik lag pas een uur laterquote:
Nah en?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, lapo ergens rond een uurtje of 3 en ik lag pas een uur later![]()
En ga aan je werk jij![]()
*SD heeft net op buienradar gekeken en twijfelt om het dagje diergaarde af te blazen![]()
Draken horen tot 10 uur te slapenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah en?. Toen ik een paar weken geleden nog een normale werkweek werkte, lag ik er ook steeds pas in rond een uur of 2-3 (
) en ging de wekker weer om 6 uur.
Ik ben aan het werk.
Hier is het ook niet zo'n mooi weer nee. Ik ga wanneer de tijgertjes naar buiten mogen.
Nah voor over een tijdje.. Staan een hoop oude Volvo's met buitenlands kenteken op marktplaats. Spaar wel lekker de laatste tijd, dus misschien met een jaartje toch een Volvo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, erg makkelijk als je de buitenlandse papieren hebt. Wat wil je kopen?
Gewoon naar een RDW station rijden en even de nummers laten controleren, daar doen ze eventueel direct een APK en de papieren liggen een week later thuis bij de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |