in dit geval welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:01 schreef fokvragen het volgende:
Beginnen de modjes nu ook al met TVP's?
Erger is gewoon nog dat mensen met een uitkering, 1 keer per jaar vakantiegeld krijgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef zegmaarsaap het volgende:
Ik ken genoeg mensen die in staat zijn om te werken en gewoon een uitkering krijgen mijn ouders hebben er geen last van ik zou het gewoon negeren en doorgaan met je leven
Ik 18 jaar werkloos?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:01 schreef zegmaarsaap het volgende:
k heb je even gegoogeld en zie dat jij ook al 18jaar werkloos bent?En dan plaats je dit dit heb ik nog nooit gezien
Dat is ook echt veel. Daar kun je makkelijk van naar Spanje twee weken. Het is een schande.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Erger is gewoon nog dat mensen met een uitkering, 1 keer per jaar vakantiegeld krijgen.
Maar die andere 12 keer is toch ook vakantiegeld?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Erger is gewoon nog dat mensen met een uitkering, 1 keer per jaar vakantiegeld krijgen.
Daarom is het ook zo oneerlijk natuurlijk. Ik krijg geen vakantiegeld over mijn vakantiegeld. Ik wil ook wel vakantiegeld over mijn vakantiegeld over mijn vakantiegeld. Dan kan ik misschien dit jaar toch nog naar Barbados.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar die andere 12 keer is toch ook vakantiegeld?
Ja, als iedereen elkaar verraadt, dan uiteindelijk welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:08 schreef zegmaarsaap het volgende:
Wat bereik je ermee als je je buren veraard ga je dan meer verdienen gaat de belasting dan omlaag
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, als iedereen elkaar verraadt, dan uiteindelijk wel
En dan kunnen we met zijn allen naar Barbados!![]()
Kan ik dat ticket naar Barbados nog omzetten naar een wintersportreisje?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, als iedereen elkaar verraadt, dan uiteindelijk wel
En dan kunnen we met zijn allen naar Barbados!![]()
Jij wel!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kan ik dat ticket naar Barbados nog omzetten naar een wintersportreisje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |