Juist. Tegen een gezonde stier durven die zogenaamde helden niet, die is al ernstig verzwakt voor hij de ring in gaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
Een collega van me vroeg of de stier weleens wint, maar volgens mij heeft de stier al verloren voordat de wedstrijd begint?
Liever hij dan ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Pek het volgende:
In de categorie: wat heb je liever?
[ afbeelding ]
Bron? En dan niet van de dierenbond aub.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Juist. Tegen een gezonde stier durven die zogenaamde helden niet, die is al ernstig verzwakt voor hij de ring in gaat.
Dit is gekloonde papaquote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef Maron het volgende:
Deze arme stier was nog niet agressief genoeg..
Kan me nog vaag herinneren hoe iets geweldigs als klonen de mensheid zou gaan 'verrijken'..![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)vechten.htm?rss=true
Dit dus... ik snap niet dat mensen hier een probleem van maken... dit is wat Stierenvechten is... een woest beest met hoorns, als de kans niet zou bestaan dat de Tolero niet wint, dan is het meteen niet leuk meer.quote:
Zie je die spiezen niet uit de stier steken? Die beesten staan opgefokt in de arena, maar ook hebben ze al redelijk wat bloed verloren voordat ze de Torero ontmoeten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |