neequote:
Niet alleen daar, ook in de baltische staten, zuid zweden, noord duitsland, kopenhagen, de poolse havensteden tot aan centraal europese landen als tsjechië.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef quirigua het volgende:
Ik denk dat het in Duitsland is, ergens in midden-D. Er zijn talloze steden en stadjes met zo'n plein en die bebouwing, zowel in midden- als in zuid Duitsland, noord Beieren, Bohemen, ook in de voormalige DDR.
Bohemen is in Tsjechie. Zweden lijkt me niet, noord Duitsland ook niet. Thuringen zou ook kunnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Repsak het volgende:
[..]
Niet alleen daar, ook in de baltische staten, zuid zweden, noord duitsland, kopenhagen, de poolse havensteden tot aan centraal europese landen als tsjechië.
We hebben een hint nodig!
Steden als Kiel en Rostock wel, en in misschien inderdaad in mindere mate steden als Malmö ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef quirigua het volgende:
[..]
Bohemen is in Tsjechie. Zweden lijkt me niet, noord Duitsland ook niet. Thuringen zou ook kunnen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Repsak het volgende:
[..]
Niet alleen daar, ook in de baltische staten, zuid zweden, noord duitsland, kopenhagen, de poolse havensteden tot aan centraal europese landen als tsjechië.
We hebben een hint nodig!
Als ik nou een straatnaambordje liet zien...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef Repsak het volgende:
[..]
Steden als Kiel en Rostock wel, en in misschien inderdaad in mindere mate steden als Malmö ook.
Maar goed, lastige foto, weinig specifieks of écht typerends voor een bepaalde regio.
bij voorbeeld : MARKTPLATZ, dat zou helpen zeg !quote:Op maandag 31 mei 2010 22:51 schreef fanneke het volgende:
Als ik nou een straatnaambordje liet zien...
Ik ben bang van nietquote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef fanneke het volgende:
Mijn hint over de straatnaambordjes in deze stad wordt dus niet begrepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |