abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81759241
Waarom zien mensen kinderen als schattig? Ze zijn luidruchtig, druk en snappen nog niet de helft van wat je ze uitlegt. Want ja, ze zijn kinderen, die moeten nog opgroeien enzo. Kinderen zijn vaak ook lelijk. Ze hebben een bol hoofd, vieze tandjes waarvan de helft groot is en de helft melk, als ze niet al allemaal zijn uitgevallen. Ze kwijlen, stinken, plakken overal en gillen als ze in bad moeten. Ze zijn niet schattig!
pi_81759255
TS is onvruchtbaar.
pi_81759268
Ontopic: het is een instinct.
pi_81759271
Pics van TS.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:44:26 #5
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81759292
Wat een kuttopic.

TS heeft eindelijk als zijn melktandjes kunnen inwisselen en denkt nu hier een topic over te mogen maken. _!
It's you my love, you who are the stranger
pi_81759298
Was ik maar onvruchtbaar, dan zeurde mijn familie niet dat ik ze moest nemen.
pi_81759373
Je bent duidelijk nog niet broeds (en voor je geruststelling: je bent niet de enige )....maar om kinderen nou lelijk te vinden...ze zijn ontgetwijfeld de schattigste en mooiste kinderen voor hun ouders en dat is toch het belangrijkste,....als die ouders nou ook nog een beetje de opvoeding voor elkaar hebben dan komt het allemaal wel goed met die kinderen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81759428
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef artisdemarsis het volgende:
Was ik maar onvruchtbaar, dan zeurde mijn familie niet dat ik ze moest nemen.
Niets van aantrekken.....zo kreeg ik ooit van een oudtante te horen wanneer ik nou zou gaan trouwen...een oudtante die haar hele leven ongetrouwd is gebleven.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')