Hij liet even zien wie hij is. Het is zijn karakter. En dus voorgoed.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Voorgoed nog wel!
Ik zou stemmen op de persoon wie ik het meest vertrouwen in heb. Als dat de lijsttrekker is, so be it. We zouden juist eens wat meer op de persoon moeten stemmen, dan maar simpelweg op een partijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:36 schreef MarkyMarkx het volgende:
Boeie, ik stem op een partijprogramma. Stemmen op lijsttrekkers is iets voor josti's![]()
Jawel, maar er zijn grenzen. Ik hoop dat de actie hem beschadigt en de ogen van menig VVD-er zal openen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:38 schreef TNA het volgende:
Iedereen is scherper in een debat dan in het premierschap. Ik deel je mening dat Rutte ongeschikt is, maar dan op basis van ervaring en persoonlijkheid.
Ja, en toen bleek dat hij inderdaad juist helemaal geknipt was voor die baan. De beste premier die we ooit gehad hebben!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:38 schreef Junglebeast het volgende:
ach JP deed 3 jaar geleden het zelfde en die werd ook de PM..
Leek ook nergens op. Ook premier onwaardig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:44 schreef Arcee het volgende:
"U draait en u bent niet eerlijk"
Wel premierwaardig?
Samenleving---> moet zich kapot schamen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Peilingen -> VVD de grootste partij
CDA: Paniek
Pvda: Paniek
Echt Gaaf: PANIEK
Nee, bij EchtGaaf werkt het wat anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Peilingen -> VVD de grootste partij
CDA: Paniek
Pvda: Paniek
Echt Gaaf: PANIEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |