abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 17:55:07 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81796085
Ben ff aan het checken met die Damone Roberts: 10 flesjes kost $ 37,10 voor shipping. Twijfel, twijfel.. die kleur is ECHT heel mooi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81796123
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR

http://www.pssion.se/?p=6431
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zondag 23 mei 2010 @ 17:56:44 #203
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81796141
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En ZO had die CG collectie dus moeten zijn !
Als je van glitter houdt wel ja
pi_81796165
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op

Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes) Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.

[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 23 mei 2010 @ 17:58:22 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81796190
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Als je van glitter houdt wel ja
Nou ja, die eerste kleurenvakjes leken ook glitters, en deze lijken dus op wat voor mij de CG zou zijn .
pi_81796266
OPI moet wel echt eens kappen met die magenta kleuren zeg, hoeveel hebben ze er nou al niet Anyhoo: GLITTAHHH
  zondag 23 mei 2010 @ 18:05:56 #207
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81796388
Damn, nu wil ik die OPI's.

En flakies

NfuOh 50 over OPI Sahara Sapphire
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 23 mei 2010 @ 18:06:39 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81796402
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:

En flakies
[ afbeelding ]
Je hebt een uitstekende flakie .
pi_81796430
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:

En flakies
[ afbeelding ]
Isse mooooooi!
  zondag 23 mei 2010 @ 18:08:48 #210
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_81796459
ik ben vandaag tussen alle verhuis stress door naar de libelle week geweest en het was warm maar leuk!
Ik heb weer flink gefaald ik heb vandaag in totaal 11 lakjes erbij.

6 van sally hansen en 5 lakjes van het merk Tilly's (iemand bekend met dit merk?)
Ik heb ze net allemaal even snel geprobeerd en ze zijn mooi
Ik ga van de week even foto's ervan maken (hoop dat ik eraan te kom).

Gisteren zijn er met kasten sjouwen 2 nagels gebroken ik heb ze daarna maar gelijk allemaal kort gemaakt.
Wel vreemd vroeger heb ik heeeeeel erg nagels gebeten en heb daar nu helemaal geen behoefte meer aan. Gisteren braken die 2 nagels en ik begon spontaan me andere nagels af te bijten gewoon omdat het moest heb ze toen gelijk thuis maar ''netjes'' kort gemaakt.
Het is wel weer even wennen maar hopelijk groeien ze weer snel!!

Owjaaaaaa even een vraagje:
Ik lees overal over die Bundle Monster plates hoe duur zijn die en zou ik die eventueel mee mogen bestellen met iemand die ze ook nog gaat bestellen (of heeft iedereen ze hier al besteld ) ik heb geen cc maar vind ze helemaal leuk! (vooral die fruitjes).
  zondag 23 mei 2010 @ 18:11:56 #211
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81796530
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je hebt een uitstekende flakie .
Verrek, nu je het zegt

* IJsdraakje vouwt flakie onder nagel*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_81796579
Via die OPI link kwam ik op een andere blog waar ze wat linkjes naar goedkope Ebay frutseltjes had. Ik ga daar zeker 'ns even rondkijken (en waarschijnlijk falen ), gooi er eentje hier ook even neer.
Naildkaka blauw bloemetjes De hele winkel is van wat ik tot nu toe zag, wel de moeite waard
pi_81796669
Nou ik ben ook weer terug uit de zon Even wat quotjes op mn laptop is toch makkelijker dan van mn foon:
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:06 schreef Holyme het volgende:
Morgen

Aurelyx, bij ons zien de KV's er ook zo uit, had er liever een met 2 essence schappen eerlijk gezegd
Lekker vrolijke kleurtjes op je nagels! En ik heb 3 plastic manden in een kast staan hier.
Dank je! Ik vind dit helemaal prima qua KV
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:22 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Wow, dat is echt een perfecte kruitvat! Waar is dat?

Ik krijg mijn nagels ook nooit zo heel lang hoor, maar dat wil ik ook niet.

Maarre, je nageltjes zijn mooi gelakt
Thanks! die zit in Castricum. Ik ben in een heleboel geweest hier in de buurt en allemaal hadden ze een superklein of niet gevuld vak. Deze KV heeft ook vriendelijker personeel (vind ik). Maar als ik de reacties lees zijn er meer KV's met zulke grote vakken
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb nu een ladenkast van bisley, maar wil eigenlijk zoiets. Nou denkt vriendlief dat ie dat heel makkelijk en mooier zelf kan maken. Ik ben raaaazend benieuwd of het er ooit van komt, eerst maar eens zeuren dat mijn tuinhekje nu echt echt ECHT afmoet
Hihihi Maar zoiets moet inderdaad redelijk goed zelf te maken zijn...
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef tonja het volgende:
Gaaf die met die muziekbalkjes!

Laten doen:
[ afbeelding ]
<-- In het echt is ie nog mooier Tonja!
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR

http://www.pssion.se/?p=6431
OEOEOEOEOEOE. Dat is wel een mooie serie! Benieuwd naar de swatches!

Maarreuh, volgens mij kan er op dit moment een groepsorder voor Claire's moodies, DR 1968 én Nfu Oh! (cuticle remover) opgestart worden. Ik kán me voorstellen dat SQ dat niet allemaal wilt doen Ik ben ook vast niet de enige die het overzicht een beetje kwijt. Is het heel vreemd als er in de topicstart even een onderdeeltje "groepsorder" komt met daarin een up-to-date overzichtje wie op welke datum welk product wil bestellen? (incl eisen zoals "van te voren geld over maken", minimaal "x" producten besteld). Of zo ?
pi_81796816
OPI, glitters wantttt!

Ik ga denk ik begin juni een groepsorder doen voor nfu.oh omdat ik zelf wat dingen wil hebben en vriendinnen willen ook mee bestellen
  zondag 23 mei 2010 @ 18:26:18 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81796836
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Loqi het volgende:
NOTD:
China glaze Lemon fizz met een plaatje van m'n nieuwe monsterbundle plates en steentjes
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]

Heel tof
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op

Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes) Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.

[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
Naais! Lief kleurtje ook.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef mirannie het volgende:
Nog even een paar foto´tjes, al vind ik dat er niks echt goed op de foto staat, maar goed, jammer dan.

Collistar viola glitter
[ afbeelding ]

Color Club revvvolution (helaas maar een uurtje gedragen )
[ afbeelding ]

Mijn Toppers mani
[ afbeelding ]

Zo, en dan ga ik nu genieten van het feit dat ik klaar ben met werken en lekker de zon in kan
Toffe kleurtjes en die muzieknootjes zijn leuk!!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_81796838
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:25 schreef DeltaCephei het volgende:
OPI, glitters wantttt!

Ik ga denk ik begin juni een groepsorder doen voor nfu.oh dus
* sparen gaat
pi_81796880
groepsorder heb ik zekre belangstelling voor.
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_81796882
En als mn cc het weer doet ( geblokkeerd na t tassendrama, wat later een feest van dankbaarheid werd) wil ik best zo af en toe of groepsorders of voor mensen die heul heul graag willen falen maar geen cc hebben ter beschikking stellen...
pi_81796953
Terzijnertijds zal ik het hier ook nog wel melden
pi_81797013
Heeft iemand toevallig een link van ebay cheap ass nagel wielen? Ik ben slecht met ebay en vind alleen dure..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81797033
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand toevallig een link van ebay cheap ass nagel wielen? Ik ben slecht met ebay en vind alleen dure..
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140363138001&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
pi_81797054
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81797181
Zo dan, failed 3 velletjes met stickers, 50 blauwe en 50 roze bloemetjes, en 100 paarse sterretjes.
De nieuwe OPI's zien er goed uit

IJsdraakje, mooie kleur lak voor onder die flakies!

miss--moana, jammer van je nagels, maar gaat vast weer goed komen

Joysa, als je zoekt op clear nail wheel (of alleen nail wheel) kom je er ook 'n boel tegen Veel plezier met lakken alvast
pi_81797251
Ladies,

Na het lezen van alle belangstelling voor Damone Roberts heb ik besloten dat ik een beperkte groepsorder wil doen (zie voorwaarden!). Ik ben de chaos van de David topcoat nog niet vergeten en daarom stel ik het volgende voor:

- Je kunt meedoen als je frequent in dit topic post én dit al minimaal sinds topic 100 doet (ik moet ergens een limiet stellen)
- Ik zal zodra ik besteld heb de deelnemers een PM sturen met daarin de kosten voor het flesje Damone Roberts ($ 9 tegen de door mij betaalde wisselkoers) en de verzendkosten naar NL. Let op: hier komen nog kosten bij voor (eventueel) de douane en verzending binnen Nederland van mij naar jou.
- Verzending van mij naar jou gebeurt in principe via brievenbuspost (dit kost je ¤ 1,32 plus ¤ 0,30 voor een bubbelenveloppe). Ik zorg er uiteraard voor dat de flesjes goed verpakt zijn in bubbelwrap. Mocht je je flesje via pakketpost willen hebben, laat mij dit dan weten. Zonder specifiek aangeven, wordt je flesje per brievenbuspost verzonden.
- Er zijn maximaal 8 plekjes te verdelen; dat wil zeggen er kunnen 8 flesjes Damone Roberts worden besteld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Wil je meedoen, stuur mij dan een PM via Fok!

Mochten er dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ik denk niet dat ik hier een limiet voor hoef te zetten gezien de belangstelling

De voorwaarden/regels zijn helaas nodig na het topcoat verhaal. Ik heb weinig zin om weer te blijven zitten met 10 flesjes - ik denk dat ik ze wel kwijtraak, maar ik moet ze ook vooraf betalen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen

Edit: Even de verzendkosten aangepast

[ Bericht 0% gewijzigd door Daph_ op 23-05-2010 20:09:18 ]
  zondag 23 mei 2010 @ 18:45:15 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_81797298
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
Ladies,

Na het lezen van alle belangstelling voor Damone Roberts heb ik besloten dat ik een beperkte groepsorder wil doen (zie voorwaarden!). Ik ben de chaos van de David topcoat nog niet vergeten en daarom stel ik het volgende voor:

- Je kunt meedoen als je frequent in dit topic post én dit al minimaal sinds topic 100 doet (ik moet ergens een limiet stellen)
- Ik zal zodra ik besteld heb de deelnemers een PM sturen met daarin de kosten voor het flesje Damone Roberts ($ 9 tegen de door mij betaalde wisselkoers) en de verzendkosten naar NL. Let op: hier komen nog kosten bij voor (eventueel) de douane en verzending binnen Nederland van mij naar jou.
- Verzending van mij naar jou gebeurt in principe via brievenbuspost (dit kost je max ¤ 1,76 plus ¤ 0,30 voor een bubbelenveloppe). Ik zorg er uiteraard voor dat de flesjes goed verpakt zijn in bubbelwrap. Mocht je je flesje via pakketpost willen hebben, laat mij dit dan weten. Zonder specifiek aangeven, wordt je flesje per brievenbuspost verzonden.
- Er zijn maximaal 8 plekjes te verdelen; dat wil zeggen er kunnen 8 flesjes Damone Roberts worden besteld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Wil je meedoen, stuur mij dan een PM via Fok!

Mochten er dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ik denk niet dat ik hier een limiet voor hoef te zetten gezien de belangstelling

De voorwaarden/regels zijn helaas nodig na het topcoat verhaal. Ik heb weinig zin om weer te blijven zitten met 10 flesjes - ik denk dat ik ze wel kwijtraak, maar ik moet ze ook vooraf betalen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen
ik sta er al bij?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')