quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR
http://www.pssion.se/?p=6431
Als je van glitter houdt wel jaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ZO had die CG collectie dus moeten zijn!
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op![]()
Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes)Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.
[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
Nou ja, die eerste kleurenvakjes leken ook glitters, en deze lijken dus op wat voor mij de CG zou zijnquote:
Je hebt een uitstekende flakiequote:Op zondag 23 mei 2010 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Damn, nu wil ik die OPI's.
En flakies
[ afbeelding ]
NfuOh 50 over OPI Sahara Sapphire
Isse mooooooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Damn, nu wil ik die OPI's.
En flakies
[ afbeelding ]
NfuOh 50 over OPI Sahara Sapphire
Verrek, nu je het zegtquote:
Dank je! Ik vind dit helemaal prima qua KVquote:Op zondag 23 mei 2010 11:06 schreef Holyme het volgende:
Morgen![]()
Aurelyx, bij ons zien de KV's er ook zo uit, had er liever een met 2 essence schappen eerlijk gezegd![]()
Lekker vrolijke kleurtjes op je nagels! En ik heb 3 plastic manden in een kast staan hier.
Thanks!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wow, dat is echt een perfecte kruitvat! Waar is dat?![]()
Ik krijg mijn nagels ook nooit zo heel lang hoor, maar dat wil ik ook niet.
Maarre, je nageltjes zijn mooi gelakt
Hihihiquote:Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb nu een ladenkast van bisley, maar wil eigenlijk zoiets. Nou denkt vriendlief dat ie dat heel makkelijk en mooier zelf kan maken. Ik ben raaaazend benieuwd of het er ooit van komt, eerst maar eens zeuren dat mijn tuinhekje nu echt echt ECHT afmoet![]()
<-- In het echt is ie nog mooier Tonja!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef tonja het volgende:
Gaaf die met die muziekbalkjes!
Laten doen:
[ afbeelding ]
OEOEOEOEOEOE. Dat is wel een mooie serie! Benieuwd naar de swatches!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR
http://www.pssion.se/?p=6431
quote:
Heel tofquote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Loqi het volgende:
NOTD:
China glaze Lemon fizz met een plaatje van m'n nieuwe monsterbundle plates en steentjes
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]
Naais! Lief kleurtje ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op![]()
Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes)Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.
[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
Toffe kleurtjes en die muzieknootjes zijn leuk!!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef mirannie het volgende:
Nog even een paar foto´tjes, al vind ik dat er niks echt goed op de foto staat, maar goed, jammer dan.
Collistar viola glitter
[ afbeelding ]
Color Club revvvolution (helaas maar een uurtje gedragen)
[ afbeelding ]
Mijn Toppers mani
[ afbeelding ]
Zo, en dan ga ik nu genieten van het feit dat ik klaar ben met werken en lekker de zon in kan
* sparen gaatquote:Op zondag 23 mei 2010 18:25 schreef DeltaCephei het volgende:
OPI, glitters wantttt!
Ik ga denk ik begin juni een groepsorder doen voor nfu.oh dus
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140363138001&ssPageName=STRK:MEWNX:ITquote:Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand toevallig een link van ebay cheap ass nagel wielen? Ik ben slecht met ebay en vind alleen dure..
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140363138001&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
ik sta er al bij?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
Ladies,
Na het lezen van alle belangstelling voor Damone Roberts heb ik besloten dat ik een beperkte groepsorder wil doen (zie voorwaarden!). Ik ben de chaos van de David topcoat nog niet vergeten en daarom stel ik het volgende voor:
- Je kunt meedoen als je frequent in dit topic post én dit al minimaal sinds topic 100 doet (ik moet ergens een limiet stellen)
- Ik zal zodra ik besteld heb de deelnemers een PM sturen met daarin de kosten voor het flesje Damone Roberts ($ 9 tegen de door mij betaalde wisselkoers) en de verzendkosten naar NL. Let op: hier komen nog kosten bij voor (eventueel) de douane en verzending binnen Nederland van mij naar jou.
- Verzending van mij naar jou gebeurt in principe via brievenbuspost (dit kost je max ¤ 1,76 plus ¤ 0,30 voor een bubbelenveloppe). Ik zorg er uiteraard voor dat de flesjes goed verpakt zijn in bubbelwrap. Mocht je je flesje via pakketpost willen hebben, laat mij dit dan weten. Zonder specifiek aangeven, wordt je flesje per brievenbuspost verzonden.
- Er zijn maximaal 8 plekjes te verdelen; dat wil zeggen er kunnen 8 flesjes Damone Roberts worden besteld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Wil je meedoen, stuur mij dan een PM via Fok!
Mochten er dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ik denk niet dat ik hier een limiet voor hoef te zetten gezien de belangstelling
De voorwaarden/regels zijn helaas nodig na het topcoat verhaal. Ik heb weinig zin om weer te blijven zitten met 10 flesjes - ik denk dat ik ze wel kwijtraak, maar ik moet ze ook vooraf betalen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |