quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR
http://www.pssion.se/?p=6431
Twijfel... Heb ik hem echt nodig? Hij is wel mooi.....quote:Op zondag 23 mei 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
Ladies,
Na het lezen van alle belangstelling voor Damone Roberts heb ik besloten dat ik een beperkte groepsorder wil doen (zie voorwaarden!). Ik ben de chaos van de David topcoat nog niet vergeten en daarom stel ik het volgende voor:
- Je kunt meedoen als je frequent in dit topic post én dit al minimaal sinds topic 100 doet (ik moet ergens een limiet stellen)
- Ik zal zodra ik besteld heb de deelnemers een PM sturen met daarin de kosten voor het flesje Damone Roberts ($ 9 tegen de door mij betaalde wisselkoers) en de verzendkosten naar NL. Let op: hier komen nog kosten bij voor (eventueel) de douane en verzending binnen Nederland van mij naar jou.
- Verzending van mij naar jou gebeurt in principe via brievenbuspost (dit kost je ¤ 1,32 plus ¤ 0,30 voor een bubbelenveloppe). Ik zorg er uiteraard voor dat de flesjes goed verpakt zijn in bubbelwrap. Mocht je je flesje via pakketpost willen hebben, laat mij dit dan weten. Zonder specifiek aangeven, wordt je flesje per brievenbuspost verzonden.
- Er zijn maximaal 8 plekjes te verdelen; dat wil zeggen er kunnen 8 flesjes Damone Roberts worden besteld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Wil je meedoen, stuur mij dan een PM via Fok!
Mochten er dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ik denk niet dat ik hier een limiet voor hoef te zetten gezien de belangstelling
De voorwaarden/regels zijn helaas nodig na het topcoat verhaal. Ik heb weinig zin om weer te blijven zitten met 10 flesjes - ik denk dat ik ze wel kwijtraak, maar ik moet ze ook vooraf betalen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen![]()
Edit: Even de verzendkosten aangepast
Uh, je bedoelt die mail die je net gestuurd hebt? Of heb je daarop nog weer mensen een reply gestuurd?? Sorry hoor, ben lastig, maar wil ze erg graag.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef princess-a het volgende:
Claire's moodpolish teller zit inmiddels op 20! Vandaar dat ik niet meer aanmeldingen ga aannemen dan van de mensen die inmiddels een PM van me hebben gehad..
Oh jongens ik schijt bagger voor douanekosten
dat is een goed idee jaquote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
En als je bang bent voor douane, gewoon 2 pakketjes van 10 laten versturen, veel minder kans op ellende.
Nou ja, ze bieden gratis verzending vanaf 10 lakjes, dus dan zou je desnoods 2 apparte orders kunnen doen als ze anders dwars doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is een goed idee ja![]()
Als Manjaindays (ofzo) dat ook ok vindt dan..
pffffffffff je besteld maandag, en ow oeps, woensdag ook!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is een goed idee ja![]()
Als Manjaindays (ofzo) dat ook ok vindt dan..
Tuurlijk heb je 'em nodig! Net als álle varianten op rood, roze, groen, blauw, etc. die je ongetwijfeld zult hebbenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Twijfel... Heb ik hem echt nodig? Hij is wel mooi.....
De PM die ik onder andere naar jou heb gestuurd jaquote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, je bedoelt die mail die je net gestuurd hebt? Of heb je daarop nog weer mensen een reply gestuurd?? Sorry hoor, ben lastig, maar wil ze erg graag.
En als je bang bent voor douane, gewoon 2 pakketjes van 10 laten versturen, veel minder kans op ellende.
voor 110 dollar niet? I hope soquote:Op zondag 23 mei 2010 21:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor 20 lakjes douanekosten lijkt me sterk niet of nauwelijks meegemaakt
Zucht, ja, das ook wel zo.... Ik pm Daph even, haha. I fail again.....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je 'em nodig! Net als álle varianten op rood, roze, groen, blauw, etc. die je ongetwijfeld zult hebben![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
De PM die ik onder andere naar jou heb gestuurd jaAls je een PM van me gehad hebt over moodpolishes dan heb ik je bestelling meegenomen
Ga inderdaad 2 bestellingen doen. Heeft er iemand ervaring met Maiandjays? Zouden ze er moeilijk over doen?
quote:Hi as our claire's stock is running lower right now we do have 1 of each shade in stock for each customer, would you like the 5 colors? let us know it is 1st come 1st serve.
We carry all current OPI and other brands of polish right now, you can
choose 1 of 2 options to order opi polish from us:
Heb op dit moment ook een mailtje van hun en wel deze;quote:
Strangequote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb op dit moment ook een mailtje van hun en wel deze;
Hi at the moment we are limited in the polishes of claire's it is first come 1st serve, as of right now we have all 5 colors in stock so if you want to order please do so quickly, Claire's 1st bottle is 7.00, 2nd is 4.50, 3rd 7.00, 4th 4.50, 5th 7.00
We carry all current OPI and other brands of polish right now, you can
choose 1 of 2 options to order opi polish from us:
1. email us a list of opi or other brand polishes you want to order with
your paypal email address and we can send you a direct invoice for items.
Our email address is jayw@clearwire.net
2. or Buy something that is currently listed in our store at least 1 item
and then tell us list of opi polishes you want us to add manually to your
final invoice.
OPI polishes are 6.75 each, 10 or more get free shipping of any brand nail
polishes, let us know.
We are trying to expand our store with other brands like Essie, China Glaze,
Nubar, Zoya, Orly, Creative and Chanel, this is a timely process. The OPI
Hong Kong collection 12 polish shades are in stock. The OPI Shrek Forever
polish collection are also now in stock and the mini set also which is $9.50 each. When emailing wish list please tell
us your Paypal Registered email address so we can invoice you.
Ik wacht nog op reactie van Ooi86 over welke kleuren ze wil maar wil dus eigenlijk wel nu meteen bestellen aangezien de rest al akkoord heeft gegeven
Ik snap ook niet waarom jij wat anders te horen krijgt! misschien omdat de opzet van mijn eerste mailtje anders was? (had uitgelegd dat ik, samen met vriendinnenquote:
http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1quote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar doen jullie dit? (Linkje van de shop asjeblieft, zoeken op ebay levert nooit wat op)
Ik had gevraagd om 4 van elke kleur. Heb nu weer gemaild waarom jullie a friendquote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij wat anders te horen krijgt! misschien omdat de opzet van mijn eerste mailtje anders was? (had uitgelegd dat ik minstens 10 wilde bestellen en of dit kon)
Hoop dat Ooi86 snel reageert want ik kan ook nergens lezen welke kleuren ze wil, zit alle topics door te spitten
doe dat nou niehietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik had gevraagd om 4 van elke kleur. Heb nu weer gemaild waarom jullie a friendwel meer dan die 5 mochten.
Ik heb al iets kunnen kopen iigquote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
doe dat nou niehiet
Ik heb gedaan alsof ik dom ben en gewoon de hele bestelling gemaild
zit helemaal in spanning haha
Tof!! Mooi op de foto gekregen ookquote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Blizzie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn nagels vandaag! <3
heb de hele dag naar mn handen zitten kijken hihi en mijn vriend vond het stiekem ook wel heel erg mooi
Alles kopen en dan de verkoper mailen voor een factuur paypal gaat dan automatisch volgens mij.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit Ebay, dus misschien een domme vraag, maar hoe bestel je eigenlijk meerdere dingen? Moet je dan gewoon mailen en dan krijg je een rekening? Hoe maak je het dan over via paypal?
als je bij dezelfde koper koopt moet je gewoon bij elk item buy now doen, niet betalen en aan het eind via my ebay - items die je nog moet betalen - totaal opvragen via verkoper of iets dergelijks. Dan krijg je een nieuw paypal verzoek via de mailquote:Op zondag 23 mei 2010 22:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit Ebay, dus misschien een domme vraag, maar hoe bestel je eigenlijk meerdere dingen? Moet je dan gewoon mailen en dan krijg je een rekening? Hoe maak je het dan over via paypal?
geen domme vraag hoor!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:43 schreef Dwyn het volgende:
Shit, had ik nou maar door laten schemeren welke kleurtjes ik wilde! Zucht, ik had ook nooit buiten de deur moeten gaan BBQ-enquote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij wat anders te horen krijgt! misschien omdat de opzet van mijn eerste mailtje anders was? (had uitgelegd dat ik, samen met vriendinnen, minstens 10 wilde bestellen en of dit kon)
Hoop dat Ooi86 snel reageert want ik kan ook nergens lezen welke kleuren ze wil, zit alle topics door te spitten
Ik ook gister en de ene kant van mijn lichaam ook erger als de andere kant ik lijkt wel duo penottiquote:Op zondag 23 mei 2010 22:58 schreef Diconnected het volgende:
Heb net m'n teennagels mooi rood gelakt. Morgen m'n vingernagels doen, heb ik nu echt geen puf voor... Ben vanmiddag echt verschrikkelijk verbrand op het terrasje in Scheveningen
ondanks 3 keer insmeren
Heul mooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Damn, nu wil ik die OPI's.
En flakies
[ afbeelding ]
NfuOh 50 over OPI Sahara Sapphire
Ik vind het een goed plan! Per "ding" een groepsorder lijkt me nóg fijner?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:![]()
Al die groeps-orders etc!!
Is het misschien een idee om een apart nagel-groepsorder-topic te maken?? Waar dan alle lopende en komende groepsorders in geplaatst kunnen worden?? Scheelt mensen topics doorspitten en dan houden we dit een beetje voor nagels showen en dat andere topic overzichtelijk voor orders...
Idee??
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:58 schreef Diconnected het volgende:
Heb net m'n teennagels mooi rood gelakt. Morgen m'n vingernagels doen, heb ik nu echt geen puf voor... Ben vanmiddag echt verschrikkelijk verbrand op het terrasje in Scheveningen
ondanks 3 keer insmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |