Wat raar eigenlijk dat ze dat zo doen haha!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
[..]
Sorry nee, ik gooide even 2 quotes bij elkaar![]()
Shipping per flesje is denk ik gewoon wat op Ebay staat voor alle flesjes, tenzij je er 10+ besteld. De flesjes zelf zijn 7 en dan 4.5 van wat ik begreep.
PM gestuurd!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
505 staat niet op de site, 506 hou ik voor je gereserveerdwil je me dat nog even mailen? Anders vergeet ik het misschien.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Zuigstengel het volgende:
kent iemand een site met tips en trucs voor teennagels lakken? Voor mijn werk moet ik korte vingernagels hebben zonder lak of kunstnagels... dus kan me enkel uitleven op mijn voeten![]()
Maar echt netjes kan ik het niet. Nu lak ik ze meestal s avonds, smeer vanalles ernaast en na de douche de volgende morgen wrijf ik de nagellak die op mijn huid terechtgekomen is ervan af en werk ik het bij met een wattenstaafje..... Dat moet beter kunnen denk ik zo(wel base- en topcoat natuurlijk)
Ik doe het ook zoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
gaat eventjes zuigen en vraag herhalen
Bij mij zit er vaak meer nagellak op mijn tenen zelf dan op de nagelquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
gaat eventjes zuigen en vraag herhalen
Ik heb je ge pm't!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Overigens heb ik er bij tiptrendz een paar extra besteld, aangezien ik wel verwacht dat er vraag naar is. Ze komen dan op 8 euro per flesje, exclusief verzendkosten.
Ik zou dan wel mee willen doen, voor de paars/rozequote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb je ge pm't!
Ik zit ook even te bedenken of ik anders voor iedereen die mee wil doen wel een Moodpolish order kan plaatsen. Bij minstens 10 lakjes is het verzenden gratis wat ik op zich wel interessant vind
Wie zou er dan mee willen bestellen? En zou je het dan erg vinden om zodra ik het betaald heb alvast wat over te maken, voor het geval veel mensen mee willen doen en het echt een duur grapje wordt? (voor mij als studente)
Als de lakjes $7 en dan $4.5 zijn kan iedereen gewoon $5.75 per lakje betalen en dan verzend ik het binnen NL, volgens mij is dat goedkoper dan zelf voor een paar lakjes verzendkosten betalen
Kan niet terug vinden wat SQ verder nog van plan was..
Voor 5.75 wil ik ook wel mee doenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb je ge pm't!
Ik zit ook even te bedenken of ik anders voor iedereen die mee wil doen wel een Moodpolish order kan plaatsen. Bij minstens 10 lakjes is het verzenden gratis wat ik op zich wel interessant vind
Wie zou er dan mee willen bestellen? En zou je het dan erg vinden om zodra ik het betaald heb alvast wat over te maken, voor het geval veel mensen mee willen doen en het echt een duur grapje wordt? (voor mij als studente)
Als de lakjes $7 en dan $4.5 zijn kan iedereen gewoon $5.75 per lakje betalen en dan verzend ik het binnen NL, volgens mij is dat goedkoper dan zelf voor een paar lakjes verzendkosten betalen
Kan niet terug vinden wat SQ verder nog van plan was..
dan zitten we op 7! (ik wil er 2)quote:
Ik wil er ook wel 2.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
dan zitten we op 7! (ik wil er 2)meeerr
Gaaf!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Loqi het volgende:
NOTD:
China glaze Lemon fizz met een plaatje van m'n nieuwe monsterbundle plates en steentjes
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]
Leuk die stickertjesquote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op![]()
Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes)Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.
[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
ik wacht haar reactie indd ook even af, misschien vindt ze het ook wel fijn om het te delen omdat er veel mensen mee willen doenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef Debsterr het volgende:
SQ is er vanmiddag niet he, maar dat betekent niet dat haar bestelling niet doorgaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |