abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81786089
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:

[..]

Sorry nee, ik gooide even 2 quotes bij elkaar
Shipping per flesje is denk ik gewoon wat op Ebay staat voor alle flesjes, tenzij je er 10+ besteld. De flesjes zelf zijn 7 en dan 4.5 van wat ik begreep.
Wat raar eigenlijk dat ze dat zo doen haha!
  zondag 23 mei 2010 @ 12:24:59 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81786219
Ja beetje gek maar ze zijn altijd wel snel enzo
pi_81786606
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef mirannie het volgende:

[..]

505 staat niet op de site, 506 hou ik voor je gereserveerd wil je me dat nog even mailen? Anders vergeet ik het misschien.
PM gestuurd! Zag nu op die site dat ze nog meer hebben van hun multi-chromatic series, maar weinig swatches gevonden tot nu toe.

Delta, ja beetje wel he. Heb ze nog niet besteld, zijn op het moment errug veel lakjes en plates die ik nog wil, maar kan helaas niet allemaal op het moment
pi_81786872
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Zuigstengel het volgende:
kent iemand een site met tips en trucs voor teennagels lakken? Voor mijn werk moet ik korte vingernagels hebben zonder lak of kunstnagels... dus kan me enkel uitleven op mijn voeten

Maar echt netjes kan ik het niet. Nu lak ik ze meestal s avonds, smeer vanalles ernaast en na de douche de volgende morgen wrijf ik de nagellak die op mijn huid terechtgekomen is ervan af en werk ik het bij met een wattenstaafje..... Dat moet beter kunnen denk ik zo (wel base- en topcoat natuurlijk)

gaat eventjes zuigen en vraag herhalen
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  zondag 23 mei 2010 @ 12:58:21 #155
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81787316
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Zuigstengel het volgende:

[..]

Ik doe het ook zo zo precies mogelijk, en de rest wegwerken met een nagelborsteltje.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81787358
Dankzij Bubseltje, ga ik dinsdag bestellen. Cry. Moet ik toch mijn moeders belofte breken
pi_81787366
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Zuigstengel het volgende:

[..]

Bij mij zit er vaak meer nagellak op mijn tenen zelf dan op de nagel Vaak vraag ik het of mama het bij mij wil doen, dan hoeft er niets bijgewerkt te worden.
pi_81787946
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Overigens heb ik er bij tiptrendz een paar extra besteld, aangezien ik wel verwacht dat er vraag naar is. Ze komen dan op 8 euro per flesje, exclusief verzendkosten.
Ik heb je ge pm't!
Ik zit ook even te bedenken of ik anders voor iedereen die mee wil doen wel een Moodpolish order kan plaatsen. Bij minstens 10 lakjes is het verzenden gratis wat ik op zich wel interessant vind
Wie zou er dan mee willen bestellen? En zou je het dan erg vinden om zodra ik het betaald heb alvast wat over te maken, voor het geval veel mensen mee willen doen en het echt een duur grapje wordt? (voor mij als studente )
Als de lakjes $7 en dan $4.5 zijn kan iedereen gewoon $5.75 per lakje betalen en dan verzend ik het binnen NL, volgens mij is dat goedkoper dan zelf voor een paar lakjes verzendkosten betalen

Kan niet terug vinden wat SQ verder nog van plan was..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81788166
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb je ge pm't!
Ik zit ook even te bedenken of ik anders voor iedereen die mee wil doen wel een Moodpolish order kan plaatsen. Bij minstens 10 lakjes is het verzenden gratis wat ik op zich wel interessant vind
Wie zou er dan mee willen bestellen? En zou je het dan erg vinden om zodra ik het betaald heb alvast wat over te maken, voor het geval veel mensen mee willen doen en het echt een duur grapje wordt? (voor mij als studente )
Als de lakjes $7 en dan $4.5 zijn kan iedereen gewoon $5.75 per lakje betalen en dan verzend ik het binnen NL, volgens mij is dat goedkoper dan zelf voor een paar lakjes verzendkosten betalen

Ik zou dan wel mee willen doen, voor de paars/roze
  zondag 23 mei 2010 @ 13:27:35 #160
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81788250
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb je ge pm't!

Voor 5.75 wil ik ook wel mee doen voor de paars/roze en de blauwe
Knoei
pi_81788262
Ik wil wel meedoen! Ik ben in voor 2 lakjes.
pi_81788370
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef Ooi86 het volgende:
Ik wil wel meedoen! Ik ben in voor 2 lakjes.
dan zitten we op 7! (ik wil er 2) meeerr
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81788437
Nope, als het goed is heeft SQ voor mij al besteld, dus ik ben voorzien
Oh ja, je hebt PM terug hoor
pi_81788463
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:31 schreef princess-a het volgende:

[..]

dan zitten we op 7! (ik wil er 2) meeerr
Ik wil er ook wel 2.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_81788670
pi_81788771
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_81789185
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 23 mei 2010 @ 14:05:01 #168
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81789548
NOTD:
China glaze Lemon fizz met een plaatje van m'n nieuwe monsterbundle plates en steentjes

Close up:

Knoei
pi_81789599
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Loqi het volgende:
NOTD:
China glaze Lemon fizz met een plaatje van m'n nieuwe monsterbundle plates en steentjes
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]

Gaaf!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81790281
ik heb volgens mij ook nog niets van sq gehoord, voor mij die roze/paarse, calm wild aub
  zondag 23 mei 2010 @ 14:31:53 #171
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81790361
SQ is er vanmiddag niet he, maar dat betekent niet dat haar bestelling niet doorgaat!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81790374
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op

Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes) Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.

CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
pi_81790429
Ik heb een hoop vriendinnen die willen bestellen dus ik denk dat ik zelf bestel dan
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op

Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes) Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.

[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
Leuk die stickertjes
pi_81790671
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef Debsterr het volgende:
SQ is er vanmiddag niet he, maar dat betekent niet dat haar bestelling niet doorgaat!
ik wacht haar reactie indd ook even af, misschien vindt ze het ook wel fijn om het te delen omdat er veel mensen mee willen doen
pi_81790767
misschien wel zo netjes ja.... *bloos*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')