Mooi!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:28 schreef Holyme het volgende:
Lindytje, da's inderdaad lekker smurfig blauw, en hopelijk zijn je overburen snel thuis!
IJsdraakje nog een mooie smurf, ik mis alleen wel 1 witte (of rode) nagel
Puckzzz, goeie faal! Die 84![]()
Hier ook nog een Nfu oh linkje, ongeveer halverwege de pagina staan nail wheels met de holo's en flakies.
http://nfuohproduct.blogspot.com/
Hier is mijn mislukte mani van gister:
[ afbeelding ]
2x Catrice grijs (London's en Pebble beach) met CG Awaken gestempeld, maar het zat er echt niet mooi op, en vond het in m'n hoofd leuker dan het uiteindelijk werd (ben ook niet gewend aan grijs). Heb het dus niet netjes afgemaakt en snel weer eraf. Rode nagelriemen zijn van de tape![]()
[ afbeelding ]
CG Tickle my triangle, holo niet heel erg duidelijk, maar goed.
Zegt me helemaal niks, maar wel wat mooie kleurtjes zo te zien! Zoals Hologram Lilac H3quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Is er iemand bekend met dit merk? Dat verkopen ze namelijk nu in de nagelstudio waar ik vandaag ben geweest. http://www.magneticwebwin(...)c3cfd5985bd418383189
Ze hebben daar trouwens best veel dingetjes, ook nagellak verdunner, nailart folie van Nfu Oh, strass steentjes etc.etc.
Ja maar ik heb het alleen nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:01 schreef Holyme het volgende:
Guess., kan hier geen Show your feet kopen, maar klinkt goed! Daarmee kan je ook mee stempelen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Heb ze nog niet besteld, komt de grootte van de images een beetje overeen met die van Konad? (die over je hele nagel gaan bedoel ik) Heb er hier geloof ik wel wat over gelezen, maar weet niet meer precies watquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:13 schreef mirannie het volgende:
Ik heb de plates ook binnenEn er zitten echt hele leuke plaatjes bij en ze stempelen prima!!
Ik had gelezen dat ze kleiner zijn, en dat klopt. Maar het scheelt maar een ietsje. Konad is voor mijn duimnagel ook al niet breed genoeg, maar bij de andere nagels zal het geen probleem geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:20 schreef Holyme het volgende:
[..]
Heb ze nog niet besteld, komt de grootte van de images een beetje overeen met die van Konad? (die over je hele nagel gaan bedoel ik) Heb er hier geloof ik wel wat over gelezen, maar weet niet meer precies wat
Moussy, hier
Nix mislukt... kei leuk!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:28 schreef Holyme het volgende:
Lindytje, da's inderdaad lekker smurfig blauw, en hopelijk zijn je overburen snel thuis!
IJsdraakje nog een mooie smurf, ik mis alleen wel 1 witte (of rode) nagel
Puckzzz, goeie faal! Die 84![]()
Hier ook nog een Nfu oh linkje, ongeveer halverwege de pagina staan nail wheels met de holo's en flakies.
http://nfuohproduct.blogspot.com/
Hier is mijn mislukte mani van gister:
[ afbeelding ]
2x Catrice grijs (London's en Pebble beach) met CG Awaken gestempeld, maar het zat er echt niet mooi op, en vond het in m'n hoofd leuker dan het uiteindelijk werd (ben ook niet gewend aan grijs). Heb het dus niet netjes afgemaakt en snel weer eraf. Rode nagelriemen zijn van de tape![]()
[ afbeelding ]
CG Tickle my triangle, holo niet heel erg duidelijk, maar goed.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JaHij was 12 euro zoveel want kreeg korting
![]()
De buit van vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh en een enge nagelknipper plus Sally Hansen Triple Strong![]()
Mij lukte het ook niet met die nfu oh holo´s, vandaar dat ik ze weggeruild heb.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:05 schreef progje het volgende:
ik heb best moeite om nfu-oh 65 mooi op mijn nagels te krijgen
Ik had er zonder korting 12,95 voor betaald bij etos, die zijn toch wat voordeligerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JaHij was 12 euro zoveel want kreeg korting
![]()
De buit van vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh en een enge nagelknipper plus Sally Hansen Triple Strong![]()
héél snel lakkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:05 schreef progje het volgende:
ik heb best moeite om nfu-oh 65 mooi op mijn nagels te krijgen
Ja ik heb nu OPI DS 025 opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |