abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 18:47:33 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_81797352
En ik weet niet of het al duidelijk was, maar ik ga dus geen groepsorder doen voorlopig
disclaimer
pi_81797448
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
Ladies,

Na het lezen van alle belangstelling voor Damone Roberts heb ik besloten dat ik een beperkte groepsorder wil doen (zie voorwaarden!). Ik ben de chaos van de David topcoat nog niet vergeten en daarom stel ik het volgende voor:

- Je kunt meedoen als je frequent in dit topic post én dit al minimaal sinds topic 100 doet (ik moet ergens een limiet stellen)

Mochten er dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ik denk niet dat ik hier een limiet voor hoef te zetten gezien de belangstelling

De voorwaarden/regels zijn helaas nodig na het topcoat verhaal. Ik heb weinig zin om weer te blijven zitten met 10 flesjes - ik denk dat ik ze wel kwijtraak, maar ik moet ze ook vooraf betalen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen
Jammer. Succes met de groepsorder in ieder geval.

Heb nu CG Light as Air op.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_81797517
quote:
Ladies,

Na het lezen van alle belangstelling voor Damone Roberts heb ik besloten dat ik een beperkte groepsorder wil doen (zie voorwaarden!). Ik ben de chaos van de David topcoat nog niet vergeten en daarom stel ik het volgende voor:

- Je kunt meedoen als je frequent in dit topic post én dit al minimaal sinds topic 100 doet (ik moet ergens een limiet stellen)
- Ik zal zodra ik besteld heb de deelnemers een PM sturen met daarin de kosten voor het flesje Damone Roberts ($ 9 tegen de door mij betaalde wisselkoers) en de verzendkosten naar NL. Let op: hier komen nog kosten bij voor (eventueel) de douane en verzending binnen Nederland van mij naar jou.
- Verzending van mij naar jou gebeurt in principe via brievenbuspost (dit kost je max ¤ 1,76 plus ¤ 0,30 voor een bubbelenveloppe). Ik zorg er uiteraard voor dat de flesjes goed verpakt zijn in bubbelwrap. Mocht je je flesje via pakketpost willen hebben, laat mij dit dan weten. Zonder specifiek aangeven, wordt je flesje per brievenbuspost verzonden.
- Er zijn maximaal 8 plekjes te verdelen; dat wil zeggen er kunnen 8 flesjes Damone Roberts worden besteld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Wil je meedoen, stuur mij dan een PM via Fok!

Mochten er dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ik denk niet dat ik hier een limiet voor hoef te zetten gezien de belangstelling

De voorwaarden/regels zijn helaas nodig na het topcoat verhaal. Ik heb weinig zin om weer te blijven zitten met 10 flesjes - ik denk dat ik ze wel kwijtraak, maar ik moet ze ook vooraf betalen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen
Wat lief van je
Ik doe niet mee omdat ik hem dan alleen zou kopen voor het feit dat hij moeilijk te krijgen is
pi_81797570
Muuuuh waarom zijn zoveel mooie lakjes die ik wil hebben discontinued of hard to find
  zondag 23 mei 2010 @ 19:33:59 #230
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_81798776
ik twijfel heel erg over die damone roberts!
Lijkt deze heel erg veel op Gargantuan Green Grape (deze is denk ik veel lichter maar vraag het toch even) of catrice sold out for ever??
pi_81798836
Ik ga inventarisen wie er allemaal geroepen heeft dat ze Moodpolish wil en even pmetjes versturen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81798863
Groepsorder
OPI damone roberts
Claire's mood polishes
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_81798886
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef princess-a het volgende:
Ik ga inventarisen wie er allemaal geroepen heeft dat ze Moodpolish wil en even pmetjes versturen
Ja ik wil!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_81799070
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef miss--moana het volgende:
ik twijfel heel erg over die damone roberts!
Lijkt deze heel erg veel op Gargantuan Green Grape (deze is denk ik veel lichter maar vraag het toch even) of catrice sold out for ever??
ALU heeft een vergelijking met Hey! Get in Lime en Peppermint Patti (weet niet hoe close die zijn met GGG)

http://www.alllacqueredup(...)68-get-this-now.html
pi_81799365
Jammer, ben te nieuw voor de groepsorder, maar ik snap het heel goed dat je alleen mensen die je vertrouwt mee laat orderen hoor Ik heb zelf ook teveel misgelopen ruildingen ed meegemaakt... niet leuk!

Ik ga zo, als ik mijn cc weer heb gevonden, bestellen bij viis. Maar zoek nog een mooie donkergrijze lak, nog tips voor NFU oh in donkergrijs/zwart?
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_81799998
Zo, vers van de swapdoos!

Sally Hansen Bronze Ruby.
pi_81800408
quote:
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_81800926
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:04 schreef Nune het volgende:

[ afbeelding ]

moooooooi!
pi_81800989
quote:
*roepieroepie*
pi_81801062
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:26 schreef IJsdraakje het volgende:

Toffe kleurtjes en die muzieknootjes zijn leuk!!
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef Holyme het volgende:

mirannie, juist omdat de eerste 2 niet helemaal scherp zijn zie je de glitters goed, mooie kleuren! En leuk gedaan met die muziekbalkjes

dank je wel!
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

NEEEEE even een misverstand wegwerken
Ik heb alleen informatie aangevraagd! Er is niks besteld!! En dat gaat de komende dagen iig ook nog niet gebeuren
Ah, ok, nou ja, dan wacht ik tot iemand zich aanbiedt om te bestellen.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR

http://www.pssion.se/?p=6431
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:04 schreef Nune het volgende:

[ afbeelding ]

Apart kleurtje!! Leuk!
  zondag 23 mei 2010 @ 20:47:19 #241
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81802239
Ik was jullie kwijt

Even bijlezen hoor!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_81802509
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR

http://www.pssion.se/?p=6431
pi_81802827
quote:
Ladies,

- Ik zal zodra ik besteld heb de deelnemers een PM sturen met daarin de kosten voor het flesje Damone Roberts ($ 9 tegen de door mij betaalde wisselkoers) en de verzendkosten naar NL. Let op: hier komen nog kosten bij voor (eventueel) de douane en verzending binnen Nederland van mij naar jou.
- Verzending van mij naar jou gebeurt in principe via brievenbuspost (dit kost je ¤ 1,32 plus ¤ 0,30 voor een bubbelenveloppe). Ik zorg er uiteraard voor dat de flesjes goed verpakt zijn in bubbelwrap. Mocht je je flesje via pakketpost willen hebben, laat mij dit dan weten. Zonder specifiek aangeven, wordt je flesje per brievenbuspost verzonden.
- Er zijn maximaal 8 plekjes te verdelen; dat wil zeggen er kunnen 8 flesjes Damone Roberts worden besteld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Wil je meedoen, stuur mij dan een PM via Fok!

Edit: Even de verzendkosten aangepast
Twijfel... Heb ik hem echt nodig? Hij is wel mooi.....
pi_81803791
Claire's moodpolish teller zit inmiddels op 20! Vandaar dat ik niet meer aanmeldingen ga aannemen dan van de mensen die inmiddels een PM van me hebben gehad..

Oh jongens ik schijt bagger voor douanekosten
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81804098
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef princess-a het volgende:
Claire's moodpolish teller zit inmiddels op 20! Vandaar dat ik niet meer aanmeldingen ga aannemen dan van de mensen die inmiddels een PM van me hebben gehad..

Oh jongens ik schijt bagger voor douanekosten
Uh, je bedoelt die mail die je net gestuurd hebt? Of heb je daarop nog weer mensen een reply gestuurd?? Sorry hoor, ben lastig, maar wil ze erg graag.
En als je bang bent voor douane, gewoon 2 pakketjes van 10 laten versturen, veel minder kans op ellende.
pi_81804397
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:

En als je bang bent voor douane, gewoon 2 pakketjes van 10 laten versturen, veel minder kans op ellende.
dat is een goed idee ja
Als Manjaindays (ofzo) dat ook ok vindt dan..
pi_81804644
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

dat is een goed idee ja
Nou ja, ze bieden gratis verzending vanaf 10 lakjes, dus dan zou je desnoods 2 apparte orders kunnen doen als ze anders dwars doen.
pi_81804717
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

dat is een goed idee ja
pffffffffff je besteld maandag, en ow oeps, woensdag ook! (of denk ik nu te makkelijk)
pi_81805034
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef milka82 het volgende:

[..]

Twijfel... Heb ik hem echt nodig? Hij is wel mooi.....
Tuurlijk heb je 'em nodig! Net als álle varianten op rood, roze, groen, blauw, etc. die je ongetwijfeld zult hebben
pi_81805728
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:

[..]

Uh, je bedoelt die mail die je net gestuurd hebt? Of heb je daarop nog weer mensen een reply gestuurd?? Sorry hoor, ben lastig, maar wil ze erg graag.
De PM die ik onder andere naar jou heb gestuurd ja Als je een PM van me gehad hebt over moodpolishes dan heb ik je bestelling meegenomen
Ga inderdaad 2 bestellingen doen. Heeft er iemand ervaring met Maiandjays? Zouden ze er moeilijk over doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')