Het gaat over opvoeding en gedrag van een hond.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dit topic gaat over hond vs hond, ik hoef geen ALLE HONDEN DOODMAKEN WANT KIND-topic.
Ik weet helemaal niets beter maar er is wel iets mis met eigenaren en honden.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:39 schreef Harajuku. het volgende:
sig00 weet ongetwijfeld beter waar mijn topic over gaat,.
Eigenaar en honden dus. Er zijn drieduizend topics over honden en kinderen, leef je daar lekker uit.
Een hond heeft op zijn tijd flinke schop onder zijn pens nodigquote:Op zondag 23 mei 2010 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, je hebt er nog vrij weinig aan om het te herkennen. Tenzij je gelijk omdraait en wegrenten dat is toch mijn bedoeling niet.
Hoe bedoel je dat 'territorium vergroten' precies Stali ?? die snap ik niet helemaalquote:Op zondag 23 mei 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Bij het lezen van het topic weet ik precies waarom ik Ollie zo bescherm en werkelijk niets van andere honden met hun eigenaren moet weten. En heus, vaak gaat het leuk maar nog veel vaker niet.
En het valt me inderdaad op dat eigenaren van grote honden de hond gebruiken om hun eigen territorium te vergroten.
Niet doof/blindquote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef ondeugend het volgende:
Mijn pup uit de openingspost gedroeg zich tegenover de herder trouwens helemaal goed. Onderdanig met een laag kwispelend staartje en haar oortjes op de charmantstand. Duidelijk is dat op dat moment de signalen niet werden opgevangen door de herder. Hij had niets kwaads in het zin want dan had ik wel 2 delen pup teruggevonden toen ik hem van mijn pup aftrok. Hij deed gewoon zijn bek over het lijf van pup heen zodat het opgesloten was.
Desalniettemin was mijn pup totaal gestresst natuurlijk
Kennelijk zijn er ook dove/ blinde honden die de hondentaal niet verstaan/zien.
Dat is ons al zovaak overkomen met Herdershondenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef ondeugend het volgende:
Mijn pup uit de openingspost gedroeg zich tegenover de herder trouwens helemaal goed. Onderdanig met een laag kwispelend staartje en haar oortjes op de charmantstand. Duidelijk is dat op dat moment de signalen niet werden opgevangen door de herder. Hij had niets kwaads in het zin want dan had ik wel 2 delen pup teruggevonden toen ik hem van mijn pup aftrok. Hij deed gewoon zijn bek over het lijf van pup heen zodat het opgesloten was.
Desalniettemin was mijn pup totaal gestresst natuurlijk
Honden kunnen aardig vaak negatief kwispelen hoor, als je dat als maatstaf gebruikt wens ik je succes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:53 schreef sweetlady-o het volgende:
Zo ik wordt echt bang van dit topic.![]()
Zelf heb ik een kleine van 3 kilo en ik besef me dat het maar 1 keer gebeten hoeft te worden en ik ben hem kwijt.
Als een andere hond niet kwispelt blijf ik uit de buurt, en ik probeer mijn hond zo min mogelijk op te tillen. ( ook omdat dat niet veel uitmaakt met mijn 161cm)
Tot nu toe ben ik maar 1 hond tegengekomen die echt heel vreemd was, het was een herder die echt kwispelde maar toch een enorme luchthap nam toen mijn hondje dichterbij kwam. ( Ik trok hem net op tijd weg) Het was echt van: kom maar, ik heb snoep...........HAP.
Kan je vertellen dat als ze doof worden ze wel iets anders gaan reageren dan voorheen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef ondeugend het volgende:
Grote hond, die hard blaft irriteert en doet en het baasje dat daar *trots! achter staatquote:Op zondag 23 mei 2010 11:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat 'territorium vergroten' precies Stali ?? die snap ik niet helemaal
Mijn pup, nu echte hondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat als ze doof worden ze wel iets anders gaan reageren dan voorheen.
Schrikreactie enzo
Sinds dat incident ben ik ook stukken voorzichtiger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Honden kunnen aardig vaak negatief kwispelen hoor, als je dat als maatstaf gebruikt wens ik je succes.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:49 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Sinds dat incident ben ik ook stukken voorzichtiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |