Ze passen niet in mijn beeld van geile mannen en moeten uit het filmpje geknipt worden.quote:
Ja, dat was geniaal. Die vent had trouwens nog niet eens zo'n lelijk lichaam. Maar ga nou even ontopic en steun me dat die Williams en die negerts er gewoon niet inpassen. Hallo, kijk hoe knurfterig ze zijn in vergelijking met de rest.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vorige week bij Paul de lul deden ze die reclame na
Ingegoten met de paplepel, me jonge. En nu ga je de petitie tekenen, die shirtjes moeten uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:23 schreef Handdoekje het volgende:
Kanker reclame, vrouwen behoren ten eerste helemaal geen voetbal te kijken!!
Zkr geniaal dat het wasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat was geniaal. Die vent had trouwens nog niet eens zo'n lelijk lichaam. Maar ga nou even ontopic en steun me dat die Williams en die negerts er gewoon niet inpassen. Hallo, kijk hoe knurfterig ze zijn in vergelijking met de rest.
Volgende keer even naar de makers bellen met de eis dat je de acteurs in het volgende reclamefilmpje persoonlijk wilt komen keuren anders mogen ze van jou het filmpje niet maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze passen niet in mijn beeld van geile mannen en moeten uit het filmpje geknipt worden.
AAAH DIE RECLAME IS GEIL.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
Deze dus he. Elke keer kwijlen en alles. Allemaal leuk en aardig maar dan opeens uit het niets die Brad Pitt in Troy wannabe van een Williams in beeld op 0:20 seconden en dan ineens daarna die negers. Die horen daar gewoon niet.
Klacht: Geile Jillz reclame maar Williams en de negers verpesten het een beetje. Bweh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |