Zit bij Rapala zo'n hengeltje ? (aangezien de verzendkosten dan hoger zullen zijn)quote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Jelleb18 het volgende:
Dan koop ik de spellen Rapala & arcade complication disk van je![]()
Ben je bijna het hele pakket al kwijt
Nee . sorryquote:Op maandag 24 mei 2010 21:51 schreef R2cksson het volgende:
Geen hengel. Voor 20 euro incl. ben je de man. Dan kan de rest van het pakket voor 130 door iemand anders worden afgehaald. Iedereen blij.
Dat is een net bod. Wat mij betreft is dat akkoord, ik wil er vanaf, de Sega Superstar Tennis mag je dan ook hebben aangezien die over is. Jij wilt hem ophalen in Nijmegen? Hij ligt nu in Shittard, ik zal even kijken of hij deze week nog in Nijmegen terecht kan komen. Ik laat je later vandaag iets weten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:15 schreef Wasmachinu het volgende:
Als je de rest kwijt raakt neem ik de XBOX360 met toebehoren en GTA IV van je over voor 110 euro
25 incl. verzendkosten dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:08 schreef Eland het volgende:
Nog steeds wel in geinteresseerd., heb er 20 euro voor over.
Hij is eigenlijk al weg, maar goed wat heb je ervoor over? 15 euro incl. verzenden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat wil je hebben voor Assassin's Creed TS?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:02 schreef R2cksson het volgende:
Het geld van Jelleb18 is binnen en de spellen gaan over drie kwartier op de post.
Arcade Compilation Disc
Rapala Tournament Fishing
Zijn dus weg. De console en GTA IV worden dit weekend opgehaald door Wasmachinu. Ook die zijn dus eigenlijk al weg (zolang Wasmachinu niet onder een vrachtauto komt of iets dergelijks).
(De overblijvende spellen Ass Creed en Episodes from Liberty City zijn nog in onderhandeling.)
Ik zag 'm gisteren voor 15 in een budgetbak liggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:56 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk al weg, maar goed wat heb je ervoor over? 15 euro incl. verzenden?
Dat kan ik toch niet weten dat je dat hebt gezien... Noem een prijs dan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zag 'm gisteren voor 15 in een budgetbak liggen
Doe die Assassin's Creed maar naar hem dan, neem ik GTA EOLC over voor 15 incl.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:47 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten dat je dat hebt gezien... Noem een prijs dan!
15? Is wel erg weinig, vind je niet? Sorry, doe ik het niet voor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Eland het volgende:
[..]
Doe die Assassin's Creed maar naar hem dan, neem ik GTA EOLC over voor 15 incl.
Ik heb het over LC. Daar staan ze ook voor 20 euro. Voor 20 euro stuur ik hem op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Eland het volgende:
Meer dan 7,50 heb ik niet over voor AC, staan er 100 van op marktplaats ofzo. Helaas
Reageer even op de PM die ik je heb gestuurd. Wanneer je hem komt halen. Dat moet ik aan haar doorgeven namelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Wasmachinu het volgende:
Haha, ik doe m'n best om niet onder een vrachtwagen te komen.
Ja prima, maar eerder ging je akkoord voor 22,50 incl. voor GTA + AC. Nou goed, laat maar weten of je dat nog steeds goed vindt, doen we dat wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb het over LC. Daar staan ze ook voor 20 euro. Voor 20 euro stuur ik hem op.
Gitaarist kan AC thuis hebben voor een tientje.
Heb vanmiddag de 2 spellen binnengekregen in goede staat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:12 schreef R2cksson het volgende:
Ik wacht wel even op Gitaarist.
Jelleb heeft inmiddels post?
Als je het mij vraagt is dat spel echt het beste ooit. Beter dan de nieuwe, fishing frenzy.. Best grappig wat die gast die bij je in de boot zit ook uit zijn botten slaat. Vergeet de halve liter trouwens niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag de 2 spellen binnengekregen in goede staat.
Top![]()
ps. ik ben nu al lekker in rust aan het vissen
Sorry, maar ik heb geen interesse meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:12 schreef R2cksson het volgende:
Ik wacht wel even op Gitaarist.
Jelleb heeft inmiddels post?
Je hebt mail.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:02 schreef Onrust. het volgende:
Dus deze 2 spellen zitten er ook bij ? (volgens de op)
Grand Theft Auto IV
Sega superstars tennis
Dan heb wil ik de set wel overnemen voor 110, woon in Nijmegen, ik pm je mijn telefoon nummer wel ff want ik ben zo op pad.
100 euro is een goede deal hoor aangezien je een xbox elite plus 2 spellen hebt voor 160 en een nieuwe arcade voor 130quote:
Meld dat ff, dan kom ik je kliko wel oppikken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:41 schreef R2cksson het volgende:
Als het nog lang duurt gooi ik hem uit protest in de kliko!
En voor 120 heb je een zgan met GTA IV. Bij mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:42 schreef CWC het volgende:
[..]
100 euro is een goede deal hoor aangezien je een xbox elite plus 2 spellen hebt voor 160 en een nieuwe arcade voor 130
Je gaat toch niet in de kliko van iemand graaien... Smeerpijp.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef PP. het volgende:
[..]
Meld dat ff, dan kom ik je kliko wel oppikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |