Dquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef Dizer het volgende:
Dit is toch fucking goed gezongen
Kut stemmers voor Dony
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef eightone. het volgende:
Alsjeblieft BadBoys eruit vanavond. Ik geef God 8 euro als hij daarvoor kan zorgen.
Ja idd, heb mijn muziek maar aan gezetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef XMarlies het volgende:
Kelvin zal wel gaan, omdat hij er voor de derde keer staat. Ik ben nu op dit forum, want ik heb de tv uitgezet. Dony weer door, wat saai. En dan te bedenken dat het eerste optreden van Kelvin het beste optreden van de avond was. Een optreden van BB hoef ik niet nogmaals te zien en Kelvin doet het vast goed. Ik zie zo wel op dit forum wie er door is.
je bent in de war: zijn tweede optreden was het beste van de avondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef XMarlies het volgende:
Kelvin zal wel gaan, omdat hij er voor de derde keer staat. Ik ben nu op dit forum, want ik heb de tv uitgezet. Dony weer door, wat saai. En dan te bedenken dat het eerste optreden van Kelvin het beste optreden van de avond was. Een optreden van BB hoef ik niet nogmaals te zien en Kelvin doet het vast goed. Ik zie zo wel op dit forum wie er door is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Kelvin eruit nu please, Nederland wil je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |