ja, waarom niet? Als je die Master Accountancy & Control hebt gehaald, maakt het niet uit wat je daarvoor hebt gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef Jetfly het volgende:
Allemaal accountants, nice! Ik had een vraagje voor jullie die ik ook op de Accountancy (S&S) topic heb gevraagd maar helaas geen antwoord heb gekregen.
Je kunt een master volgen de op de UvA : http://www.studeren.uva.n(...)0BE-A4C152D2D59532B4
De vraag van mij is, bij de schakelprogramma voor Master Accountancy & Control kan je met 3 soorten (soorten verschillen in ECTS) de schakelprogramma instromen. 1 voor HBO AC, 1 voor HBO BE en 1 voor HBO-Anders (Economische HBO opleidingen). De studie die ik ga volgen is HBO Technische Bedrijfskunde, dat valt dus onder HBO-Anders. Nu ga ik misschien een dom vraag stellen, maar een vraag die je niet stelt is juist dom dus: met HBO Technische Bedrijfskunde -> Schakelprogramma Accountancy & Control -> Master Accountancy & Control kan ik dus nog RA worden?
Alvast heel erg bedankt!
Cheers!
Je hoort daar hele verschillende verhalen over. Het hangt meer van het moment af dan dat het regelmaat is imo. Mijn sollicitatie bij kpmg en ey ging heel snel, terwijl pwc en deloitte weken op zich liet wachten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef John_Woo het volgende:
PWC belt de volgende dag steeds. Deloitte is ook vrij snel (hangt sterk af wie de recruiter is) en e&y is diep triest. Kpmg reageert in de regel ook redelijk snel. Al met al hangt het eigenlijk af wie de recruiter is en wie de partner in kwestie.
[..]
ik kreeg bij deloitte binnen twee dagen antwoord op mijn sollicitatie ^^quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je hoort daar hele verschillende verhalen over. Het hangt meer van het moment af dan dat het regelmaat is imo. Mijn sollicitatie bij kpmg en ey ging heel snel, terwijl pwc en deloitte weken op zich liet wachten.
Lijkt me wel dat je de boeken vergoed krijgt, ik ga zelf bij BDO werken en kan mijn boeken declareren (moet ze dus wel eerst zelf voorschieten)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:23 schreef KaBuf het volgende:
Weet iemand of je als assistent-accountant na het VWO ook de studieboeken vergoed krijgt bij Deloitte, als je de bachelor accountancy doet? en zo ja, via wel adres? (:
Voor welke functie en bij welke vestiging?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Maraca het volgende:
Ik mag me hier inmiddels ook melden. Binnenkort diepte interview bij PwC.
succes alvast =)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Maraca het volgende:
Ik mag me hier inmiddels ook melden. Binnenkort diepte interview bij PwC.
Ja, hiero!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:28 schreef mie_at_work het volgende:
Nog mensen aanwezig die per 1 september beginnen bij Deloitte en naar de landelijke introductiedag gaan in Utrecht?
afstudeerstage in Amsterdamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja, hiero!
Welk kantoor ga jij beginnen? Ik @ Middelburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |