Hierbij bied ik mijn Nokia N82 te koop aan. Het toestel is een jaar oud (datum op de factuur, deze is dus aanwezig, 05-06-2009). De telefoon is een zeer goede staat, er zitten wat kleine gebruikssporen op. Er zit een klein deukje in de rechterbovenhoek. Ik zal daar morgen een foto van maken, omdat ik geen telefoon bij de hand heb. En natuurlijk van de telefoon in zijn geheel. Scherm is krasvrij.
Reden van verkoop: nieuw abo
Staat: z.g.a.n. afgezien van het kleine deukje (zie foto)
Leeftijd: 1 jaar
Specs:
http://www.gsmarena.com/nokia_n82-2177.php (o.a. 5 mp camera, xenon flash, Symbian S60 3rd edition, GPS en a-GPS)
Kleur: zwart
Extra's: 4 GB micro sd met Sygic MobileMaps + licentie (dat is dus een navigatiesysteem. internetabo is niet vereist)
Accu: gaat 1 dag mee bij intensief gebruik (muziek, internet, bellen, smsen, mailen, navigeren). Niet zo intensief gaat ie 2 à 3 dagen mee.
Verder aanwezig:
Boekje, originele doos, cd met software, oplader, tv out kabel, oortjes, factuur en alles wat je er bij een winkel bij zou krijgen.
Af te halen is mogelijk in Heerlen (houdt rekening met fulltime werk). Verzenden is ook mogelijk, kosten en risico voor koper. Verzekerd verzenden kan natuurlijk ook, dan is het risico voor TNT en zijn de kosten voor jou

Telefoon hoeft niet weg, bij een te lage prijs, gebruik ik hem liever zelf tijdens een vakantie ofzo zodat mn nieuwe telefoon in topvorm blijft.
Morgen foto's!
Richtprijs: 120,- of doe een tegenbod