QBRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 21-05-2010 19:24:13 ]
quote:
quote:
Nu is het stilquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
Ik ben net van de trap gedonderd en nou is mijn knie verrot
quote:
Ja want ik heb nu een bult ter grootte van de mount everestquote:
Die C1000 reclames van tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:46 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb het C1000-slagerliedje in mijn hoofd
Ja best een goed planquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of iedereen zit lekker buiten, iets wat ik ook weer ga doen, denk ik
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja want ik heb nu een bult ter grootte van de mount everest
en nu kan ik mijn knie dus beklimmen
Koffie/thee + boek er bij en af en toe begeleiding of huisgenoot die langskomtquote:
Zo eentje van Nutella zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:54 schreef D. het volgende:
*z'n Bob de Bouwer glas pakt en een dubbele whiskey inschenkt
quote:
Je nokt 'm af?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Schatten, allemaal veel plezier zo!
En lief zijn he.
Ik zou niet durvenquote:
Je verlaat ons weer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
En lief zijn he.
Ben je er nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
En lief zijn he.
Veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef Bos81 het volgende:
Wat een mod zeg, Is altijd weg op vrijdagavond.![]()
Ik pleit voor afzetten
quote:
Wat jij wiltquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Ich liebe seine fleisch, ich liebe seine wurst [ afbeelding ]
okequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Ich liebe seine fleisch, ich liebe seine wurst [ afbeelding ]
Ik was al binnengekomen hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
We hebben BS-beeld![]()
en ik praat tegen mezelfXFA Live #90: Kelvin voor de WINST!
Sorry, ik denk ook niet dat ik er vanavond te vinden zal zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
We hebben BS-beeld![]()
en ik praat tegen mezelfXFA Live #90: Kelvin voor de WINST!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik denk ook niet dat ik er vanavond te vinden zal zijn.
Ik lees/hoor later wel over de uitzending
Sorry, dit topic is het enige wat mij een beetje een leuk gevoel geeft. De kandidaten boeien me niet meer. De stemmen raken me niet. Ik erger me erg aan de juryleden.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, dit topic is het enige wat mij een beetje een leuk gevoel geeft. De kandidaten boeien me niet meer. De stemmen raken me niet. Ik erger me erg aan de juryleden.
Dus tja, dan kun je beter je vrijdagavond met dit weer buiten doorbrengen of muziek luisteren die je keer op keer wel raakt
Verkeerde topic hombre.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef Steve het volgende:
Saai optreden.
quote:
Hun muziek heb ik gehoord, meer niet. Zoals ik zei, ik ken er niet zoveel als jijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ken hem
Hij heeft onder contract gestaan bij het artiestenburo van een vriendin van mij
Ken je Faisal ook?
Dan moet je de ventilator aanzetten, als je die een mocht hebbenquote:
Ik geloof dat ik van de wijn af moet blijvenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je de ventilator aanzetten, als je die een mocht hebben
Van Kelvin? Van mij?quote:
Van jullie beiden natuurlijk, je kent me toch BVOquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Kelvin? Van mij?
Neem nog een wijntje, koelt af
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef BVO het volgende:
Ik word verlegen van vrouwen die heet van me worden.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt altijd heet van je, dat weet je toch
Het is je voor deze keer vergevenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
wat ik heb 4 glazen wijn op, ik kan niet meer schrijven! Of is het goedIk weet het niet meer
nee gtst duurt maar een half uur johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat duurt toch een uur? TVkantine is toch maar een half uur?
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gtst duurt maar een half uur joh
OMGquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
Hond van de Beckhams! Met nagellak
!
tuurlijk !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
c_a heb je al meegedaan aan de prijsvraag om kaarten voor XFA in concert te winnen?
wat een lieviequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef sbientje het volgende:
http://yfrog.com/0hqr4ij
ahh hij lag zo lekker op zijn ruggetje te tochtworsten.. Mocht m zelfs over zijn buik aaien haha
Ja ze zijn echt lief! Ik wil ook een kat! Mag niet van mijn maquote:
Ik hoop dat het door de drank komt en dat je een grap maaktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ach ja Kelvin mag winnen van mijStaat nu ook op 1!
Ik ga trouwens naar bed. Ik ben een beetje brak
Tot morgen!
good to see you herequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef BVO het volgende:
Ik word verlegen van vrouwen die heet van me worden.
Dan moet je vaker langskomenquote:
tot zoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen!
ik oprecht niet. Ben heel lang fan geweest van BB maar wat ik in het live topic schreef heef ze de das omgedaan. Ze hebben niet geinvesteerd in vocale verbeteringquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil er ook opstaan.Wie moet ik pijpen?
Het is meer dat Kelvin er nog niet uit isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik oprecht niet. Ben heel lang fan geweest van BB maar wat ik in het live topic schreef heef ze de das omgedaan. Ze hebben niet geinvesteerd in vocale verbetering
Als je goed nagaat is Kelvin de doodsteek voor dit programmaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is meer dat Kelvin er nog niet uit is![]()
Ik ben ervan overtuigd dat die ^&*(^&( 2 potentiele winnaars eruit heeft gekickt
Ik ben alle weken anti-Kelvin geweest, maar vandaag heeft ie het best goed gedaan, én die belachelijke schaamharen verwijderd, dus bonuspuntenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat die ^&*(^&( 2 potentiele winnaars eruit heeft gekickt
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
De 4 potentiele winnaars staan er nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Marlalalalala.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
als je goed nagaat wint muzikaliteit het van de show factorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als je goed nagaat is Kelvin de doodsteek voor dit programma
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zie je later altijd weer in de plaatjes terug.
Okaj. O dat is geen jongen.quote:
wtf?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dat je Sumera niet goed vind, dat mag, ik vond haar verreweg de beste, maar dat terzijde... Maar Sarina had toch de beste / degelijkste / all-round stemquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je goed nagaat wint muzikaliteit het van de show factor
De 4 beste vocalisten zitten er nog in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lief vragen helpt hier al hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Okaj. O dat is geen jongen.![]()
Strap-onnetje dan maar
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
Kally biedt zich aan
En die kus kun je ook je weet wellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat is beter ja, zo rond einde middagquote:
quote:
Foto's in m'n PM-box ter bevestiging.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Okaj. O dat is geen jongen.![]()
Strap-onnetje dan maar
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Foto's in m'n PM-box ter bevestiging.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dirrrttyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe echt moet je zijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk vind ik niet dat er nog meer bij moeten komen![]()
De échte XFA SC'ers staan erin en daar was het dan ook wel voor bedoeld
Misschien is ze hier straks niet weg te slaan hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Wat mij irriteerde aan Sumera, en dan laat ik haar attitude even helemaal buiten beschouwing, was de vibrato die veel te prominent aanwezig is in haar stem. Lange noten kan ze niet op een goede manier zingen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat je Sumera niet goed vind, dat mag, ik vond haar verreweg de beste, maar dat terzijde... Maar Sarina had toch de beste / degelijkste / all-round stem
Ik vind Bellatrix's binnenkomst overtuigend genoeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Slechte jongens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie ligt er nu uit? wij hebben het gemist
Wie zijn wij allemaal danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie ligt er nu uit? wij hebben het gemist
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind Bellatrix's binnenkomst overtuigend genoeg.
Het is meer dat XFA bijna is afgelopen.. weetikveelhoeveelweken hebben we hier geslowchat en dan op het laatste moment er nog iemand bij painten omdat die gene die laatste week nog mee komt kletsen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Misschien is ze hier straks niet weg te slaan he
Het maakt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is meer dat XFA bijna is afgelopen.. weetikveelhoeveelweken hebben we hier geslowchat en dan op het laatste moment er nog iemand bij painten omdat die gene die laatste week nog mee komt kletsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Benny toch! Bespeur ik hier kliekjesgedragquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is meer dat XFA bijna is afgelopen.. weetikveelhoeveelweken hebben we hier geslowchat en dan op het laatste moment er nog iemand bij painten omdat die gene die laatste week nog mee komt kletsen?
Want je doet 3 weken over een paintquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zit wat inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Benny toch! Bespeur ik hier kliekjesgedrag?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
We hadden het livetopic ingehaald, nu moeten we weer aan de bak
En dit was nr 10.000
O gaat het alleen maar om SCquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Whatever, van mij mag het...
Maar dan wel eerst een paar dagen hier posten, anders is't wel heel snel he....
Eerst bewijs dat je het waard bentquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Whatever, van mij mag het...
Maar dan wel eerst een paar dagen hier posten, anders is't wel heel snel he....
Je wil wel graag pijpen hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O gaat het alleen maar om SCIk dacht ook de liveshow topiques. Nee, dan vind ik ook dat ik er niet in mag staan. Hoe goed ik dan ook kan pijpen.
Ooooh, maar dat gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
En dit was nr 10.000
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O gaat het alleen maar om SCIk dacht ook de liveshow topiques. Nee, dan vind ik ook dat ik er niet in mag staan. Hoe goed ik dan ook kan pijpen.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:39 schreef D. het volgende:
Ah, hier zitten jullie
*ff een broodje hamburger naar binnen heeft gewerkt
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:39 schreef D. het volgende:
Ah, hier zitten jullie
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
En dit was nr 10.000
Dat is dus vroegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo laat? het is 10 over half 1 en jij gaat een hamburger eten?!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef Joooo-pi het volgende:
oe zo laat?
Ik moet morgen ook nog een beetje vroeg op....
Ik ga afsluiten dan maar!![]()
![]()
Toen ik zo oud was als jou gingen we na het stappen altijd nog de snackbar is. Dan is dit nog vroegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo laat? het is 10 over half 1 en jij gaat een hamburger eten?!
Buikje Eerstquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:39 schreef D. het volgende:
Ah, hier zitten jullie
maar dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jou gingen we na het stappen altijd nog de snackbar is. Dan is dit nog vroeg
Slaap lekker Joooo-piquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef Joooo-pi het volgende:
oe zo laat?
![]()
Tot weerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef Joooo-pi het volgende:
oe zo laat?
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef Joooo-pi het volgende:
oe zo laat?
![]()
Morgen en zondag paardrijden (en als het meezit even een leuk tocht met de kar, en maandag een handbaltournooi fluitenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
En wat gaan we hier allemaal in het weekend doen?
Hij is jonger dan ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoezo wordt jij nou boos? hij zei toch 'ik' ?
broodje shoarma om een uur of 3quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jou gingen we na het stappen altijd nog de snackbar is. Dan is dit nog vroeg
Ik had vannacht een droom en je paard was er ook bijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen en zondag paardrijden (en als het meezit even een leuk tocht met de kar, en maandag een handbaltournooi fluiten
Ik ken ze allemaal nietquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
charmed_angel
Marlalala
Kally
D.
-Vaduz-
Joooo-pi
Symphonic
Rauzer
PatriQue89
Koen66
welterustenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef Joooo-pi het volgende:
oe zo laat?
![]()
Ja bijnaquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had vannacht een droom en je paard was er ook bij
We hadden een meet op een terras en jij was op dat vreselijk mooie paard van jequote:
en daarna nog bij iemand thuis een biertje toe halen tot het licht werdquote:
ik vind het wel gaafquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
We hadden een meet op een terras en jij was op dat vreselijk mooie paard van je![]()
Die stond naast het terras![]()
OMG ik spoor ook echt niet
D. drinkt geen appelcidershitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zou dit D zijn?
http://i47.tinypic.com/2qu0mrb.jpg
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zou dit D zijn?
http://i47.tinypic.com/2qu0mrb.jpg
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Week jais nieuw
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Behalve XFA heb ik dit jaar niet zoveel gedaanquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
iBenny
Marlalala
charmed_angel
Kally
-Vaduz-
D.
SharQueDo
Joooo-pi
Sapstengel
PatriQue89
Karina
quote:
quote:
Voor zo'n kwaliteitstopic.quote:
Wie ben jij?!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Behalve XFA heb ik dit jaar niet zoveel gedaan.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie ben jij?!
Ik sta bovenaan je lijstje, maar ik heb je nog nooit gezien
Teveul gezeupen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voel me zo knetterslecht. En niet om de BadBoyz.
surprise!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:54 schreef D. het volgende:
afgelopen week #1: Kally
afgelopen maand #1 Kally
Kally
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:54 schreef D. het volgende:
afgelopen week #1: Kally
afgelopen maand #1 Kally
Kally
Verraden door m'n eigen nachtploegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie ben jij?!
Ik sta bovenaan je lijstje, maar ik heb je nog nooit gezien
WUtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:57 schreef Cee het volgende:
Poepies!Ik kom net binnenvallen, nou ja, net... Ik kwam iets voor twaalven thuis, zette de tv aan en zag de X-Factor aftiteling waaruit ik opmaakte dat Kelvin afscheid aan het nemen was van iedereen. Dus ik voelde me al gespoilered, vervolgens ga ik in fast-forward tempo de show kijken en de uitslag en denk dus dat het op een exit voor Kelvin aan komt.
driede pasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef Kally het volgende:
Mijn top 7 (die komen allemaal hier)
D.
Marlalala
iBenny
charmed_angel
-Vaduz-
Bos81
Joooo-pi
Da's goed voor je, ik neem er ook nog 1...quote:
meeee youuuu toooquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef Cee het volgende:
And iiiiiiiiiiii hiiiii yayyyyyyy will always loooove yoooooouuuu
De Dolly Parton versie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef Cee het volgende:
And iiiiiiiiiiii hiiiii yayyyyyyy will always loooove yoooooouuuu
Ik wou dat het al morgen was joh.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's goed voor je, ik neem er ook nog 1...
Even een borrel op de hele kutzooi (en dan bedoel ik niet XFA)
Allemaal IDO'ersquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Lynx666
PeRi
Svensational
Tha_Erik
Steve
BVO
charmed_angel
Nuongirl
shiNinG_staR
-Vaduz-
CrazyDutchPunk