Ik heb de Engelse ati catalyst driver setquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb ook zoiets gelijks gehad.
Pak de Engelse (Alle drivers in 1 pakket) download en installeer die, ik pakte eerst altijd de Displaydrivers in de Nederlandse taal, maar die gaf ook problemen..
De complete pakket? Zo ja, pak eens de displaydrivers only. Probeer dat eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik heb de Engelse ati catalyst driver set
Ook bij media player classic gebeurt het ook net even mijn puppy lopen filmen (avhdc camera) loopt ie ook vast zal wel geen toeval zijn want ik gebruik hardware accelartionquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De complete pakket? Zo ja, pak eens de displaydrivers only. Probeer dat eens.
Gedaan maar gaat ie automatisch weer drivers updatenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm download eens Driver Sweeper en lees de instructies en installeer dan weer eens?
Wat voor moederbord heb je? Als deze twee PCI-E sloten heeft, kan je proberen de videokaart in het tweede slot te prikken, en anders zou een BIOS update het probleem kunnen verhelpen.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef Athlon64x het volgende:
Hmm het is een bekend probleem ik heb de fan speed hoger gedaan en idle speel verhoogt van gpu nog steeds alleen hij houdt het nu langer vol in Silent hunter 5
I7 860 Asus p7p55dquote:Op zondag 23 mei 2010 10:46 schreef DanOam het volgende:
[..]
Wat voor moederbord heb je? Als deze twee PCI-E sloten heeft, kan je proberen de videokaart in het tweede slot te prikken, en anders zou een BIOS update het probleem kunnen verhelpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |