quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dit zou het lijstje moeten zijn met alleen de deelnemers van dinsdag?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kortom die lijst kun je net zo goed door de plee spoelen?
quote:Deelnemer Score
4 Griekenland Giorgos Alkaios & Friends 122
7 Polen Marcin Mroziński 93
10 Estland Malcolm Lincoln 71
16 Servië Milan Stanković 41
17 Wit-Rusland 3+2 36
18 Moldavië Sunstroke Project & Olia Tira 36
19 Rusland Peter Nalitch & Friends 33
20 Albanië Juliana Pasha 30
21 Letland Aisha 29
24 Malta Thea Garrett 20
25 Slowakije Kristina Pelakova 11
27 België Tom Dice 9
29 IJsland Hera Björk 6
31 Macedonië Gjoko Taneski 3
33 Finland Kuunkuiskaajat 3
35 Bosnië en Herzegovina Vuka¨in Brajić 2
37 Portugal Filipa Azevedo 0
quote:Docusoap: Sieneke, de weg naar het Songfestival
In SIENEKE, DE WEG NAAR HET SONGFESTIVAL, volgt de TROS Sieneke naar Oslo. Sieneke hoopt dit jaar met 'Ik ben verliefd (Sha-la-lie)', geschreven door Pierre Kartner, hoge ogen te gooien op het 55ste Eurovisie Songfestival.
Meedoen aan het Eurovisie Songfestival vergt natuurlijk veel voorbereiding. Zo zien we onder meer repetities, fotoshoots, interviewsessies en haar bezoeken aan de stylist.
Kijk vanavond voorafgaand aan de halve finale van het Eurovisie Songfestival, om 20:30 uur naar Nederland 1.
[LIVE] Morgenavond 2e halve finale met Sieneke! Verzamelt u!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef Dirkh het volgende:
Gaan we nou het lijstje afkrakenOh en Ll dat zijn de deelnemers van dinsdag op de trends van nu.
Potverdorie, lijstjes afkraken.... het moet niet gekker worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[LIVE] Morgenavond 2e halve finale met Sieneke! Verzamelt u!
We zitten ook beetje in het verkeerde topic voor lijstjes e.d.
Ja, het melodielijntje van haar allereerste zin kan je het al aan horenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef Peter het volgende:
Is de melodie van shalalie nu iets aangepast tov het NSF?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef Ole het volgende:
Zoooo Riichard is ook lekker bezig geweest![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Oslo__.html?cid=rss
quote:En wat in hemelsnaam is er misgegaan met deze jongen? Me And My Guitar komt recht uit het hart, maar de zanger heeft het écht alleen maar over zijn gitaar. Ach ja, er zit een gat in…
Belachelijk stukje trouwens... bij Malta de opmerking maken om in hun eigen taal te zingen... volgens mij spreken ze daar gewoon al van nature Engelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef Ole het volgende:
Zoooo Riichard is ook lekker bezig geweest![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Oslo__.html?cid=rss
Ze is als 9e in de line-up. Ik gok dat ze zo rond 21.45 moet optreden, maar dat is slechts een ruwe schattig van mezelfquote:
Heb ff naar de uitzending gekeken, de nummer 9 van eergisteren begon op 38 minuten in de uitzending. Als je het niet wil missen zou ik dus rond 21:30/35 inschakelen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik had het nooit verwacht. Maar na het zien van alle filmpjes hier (inc persconferentie) ben ik toch op haar gevallenWat een lief meisje is het ook.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is als 9e in de line-up. Ik gok dat ze zo rond 21.45 moet optreden, maar dat is slechts een ruwe schattig van mezelf.
Morgenochtend bij de koffieautomaat moet je natuurlijk wel wat kunnen roepen over Sienquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gut zeg, zijn er nou echt mensen die precies die 3 minuten gaan kijkenKijk dan de volgende dag het nieuws, komt het ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |