Oh ja, van Sieneke begrijp ik het wel, ik zou die kans ook grijpen. En dat doorgewinterde artiesten er niet aan beginnen ligt ook aan het imago van het Songfestival in Nederland, het kneuzenclubje van Cornald Maas, daar wil je niet mee geassocieerd worden. Maar andere landen nemen het festival en hun inzending over het algemeen een stuk serieuzer. Dat zullen wij in Nederland ook moeten doen, wil het ooit echt nog wat worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Ik denk alleen dat een doorgewinterd artiest er niet aan begint.
Voor Sieneke is dit een kans uit duizenden. Er zijn heel veel zangeresjes in dat genre, en dit zal haar zeker geen windeieren leggen. Zo zal ze het ook echt wel bekijken. In ieder geval haar management.
En mevrouw Weber is ook niet helemaal achterlijk, die bekijk dit ook zakelijk lijkt me.
Wat is er nou weer mis met Sienekequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, van Sieneke begrijp ik het wel, ik zou die kans ook grijpen. En dat doorgewinterde artiesten er niet aan beginnen ligt ook aan het imago van het Songfestival in Nederland, het kneuzenclubje van Cornald Maas, daar wil je niet mee geassocieerd worden. Maar andere landen nemen het festival en hun inzending over het algemeen een stuk serieuzer. Dat zullen wij in Nederland ook moeten doen, wil het ooit echt nog wat worden.
Ze bedoelt toch gewoon dat Sieneke een beginnende artiest is, niks aan gelogen lijkt me.quote:
Ik zou het al een stunt vinden als ze doorgaat naar de finalequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Dizer het volgende:
Ben ik nou gewoon gek of denk ik dat Nederland toch best een kans maakt om te winnen
Dat gaat ze zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het al een stunt vinden als ze doorgaat naar de finale
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al nerveus voor Sieneke voor morgen![]()
![]()
De algemene opinie van jou, of van... van wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Nou de 1e dressrehearsal is achter de rug... het liedje springt er heel erg uit ten opzichte van wat er voor komt maar de algemene opinie is toch dat ze net als Finland tekort gaat komen...
de bloggersquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De algemene opinie van jou, of van... van wie?
Ehm, plassertrekkende pipo, Sieneke komt pas morgen heurquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
Paprikachips eten en aan de plassert trekken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
Plasserttrekken is met 2 keer een 't'quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, plassertrekkende pipo, Sieneke komt pas morgen heur
Neee gvdquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, plassertrekkende pipo, Sieneke komt pas morgen heur
Stop die plassert ook eens even wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Neee gvd, ik dacht vandaag.
Paprikachips teruglegt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stop die plassert ook eens even weg
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
TheV kickt niet op Sieneke, plassertgewijsgezien toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat toch, gaat iedereen nu op TheVulture toer hierzo?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
TheV kickt niet op Sieneke, plassertgewijsgezien toch?
Of heb ik iets gemist?
TheVulture moet toch niks hebben van Sieneke op die manier?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat toch, gaat iedereen nu op TheVulture toer hierzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |