Ze komt uit gelderland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ze bijzonder schijnheilig met zijn twee.
Eerst wekenlang Sieneke afzeiken en nu had Albert het ineens ook over 'dat schattige Brabantse meiske' als hij het over Sieneke had
Ja die zijn ook tenenkrommend slecht. Maar 4 uur shalalie op repeat op een draaiorgel is ook wel een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben Tieneke Schouten al, dus daar hebben ze geen draaiorgel voor nodig.
Het is alleen buiten he. En steeds twee gewone liedjes en dan weer Shalalie. Dus als je die supermarkt inloopt als niet-Shalalie-liefhebber hoor je hooguit... wat?.... 15 seconden van het nummer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook tenenkrommend slecht. Maar 4 uur shalalie op repeat op een draaiorgel is ook wel een beetje teveel van het goede
Eerlijk is eerlijk, dit jaar gooien we het al over een totaal andere boeg. Een popliedje (Edsilia) werkte niet, een ballad (Glennis) werkte niet, nichterig (Toppers) werkte niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef lili4 het volgende:
Toen mijn zoon (in het buitenland) enkele dagen geleden met zijn vrienden de liedjes van het songfestival op youtube beluisterde, hadden ze veschillende meningen, het ene goed, het andere weer minder. Plots lagen ze allen in een deuk van het lachen... ze hoorden het Nederlandse lied. Ze vonden het in elk geval niets, zo een lied van dertig jaar geleden... Nou, voor mij mogen ze het volgend jaar ook over een totaal andere boeg gooien hoor. Dit ziet er niet meer uit. Ik denk dus ook dat dit totaal NIET aanspreekt in Europa.
Als dit liedje zou winnen ben ik echt mijn vertrouwen kwijt in de mensheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit iets dergelijks gedaan, en valt dus bijna niet te voorspellen wat het gaat doen.
En, ik heb het al eerder gezegd, er zijn echt hele volksstammen die de hele dag naar dit soort muziek luisteren. Ook buiten Nederland.
Nee, maar goed, het is dan ook geen X-factor waarin ze een nieuw idool zoeken hequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als dit liedje zou winnen ben ik echt mijn vertrouwen kwijt in de mensheid![]()
Ja ik ben het met je eens dat er veel mensen naar luisteren. Niet alleen binnen Nederland maar ook in het buitenland. Maar erg populair onder de hele bevolking wordt dit soort muziek nooit!
Nou enquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar goed, het is dan ook geen X-factor waarin ze een nieuw idool zoeken he
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp dus dat die Sieneke vanavond voor de leeuwen wordt gegooid met haar inzending?![]()
Ik had ook begrepen dat er vanavond op andere zenders o.a. het Nederlandse elftal speelt,mag
je raden waar mijn interesse naar uitgaat
Die heeft straks ten minste een overwinning te vieren omdat het Nederlands Elftal gaat winnen. Dat liever dan de jammerlijke ondergang van Sieneke.quote:
VERRASSING!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp dus dat die Sieneke vanavond voor de leeuwen wordt gegooid met haar inzending?![]()
Ik had ook begrepen dat er vanavond op andere zenders o.a. het Nederlandse elftal speelt,mag
je raden waar mijn interesse naar uitgaat
en we willen wel een verslag zien ni dit topic zodat we ook zeker weten dat hij gekeken heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VERRASSING!!!!
Sieneke hoeft morgen pas, dus je kan alletwee kijken!![]()
Nu ben je blij he!
Dat is dus gewoon klinkklare onzin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja ik ben het met je eens dat er veel mensen naar luisteren. Niet alleen binnen Nederland maar ook in het buitenland. Maar erg populair onder de hele bevolking wordt dit soort muziek nooit!
Ik denk dat het wel mee valt wat betreft de Nederlandse verkopen van Jan Smit en Frans Bauer maar zal niet ontkennen dat ze vrij hoog staan. Maar om het nog maar eens te herhalen. Dat is voornamelijk onder een bepaalde groep van de Nederlandse bevolking. En persoonlijk vind ik dat niet representatief.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon klinkklare onzin.
Frans Bauer is in Nederland zo'n beetje de bestverkopende artiest... Jan Smit doet het ook best wel leuk.
Daar kun je wat van vinden, en het kan je smaak niet zijn, maar zeggen dat het niet populair onder de bevolking wordt is gewoon kul.
Lees dit eens bijvoorbeeld: http://www.volkskrant.nl/(...)_baart_de_echte_hits
Uit 2007 alweer.
Ja, volkse doorsnee mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is voornamelijk onder een bepaalde groep van de Nederlandse bevolking. En persoonlijk vind ik dat niet representatief.
quote:Volgens Billboard Magazine is Rieu de bestverkopende mannelijke artiest wereldwijd. Dat heeft zijn manager maandag bekendgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |