abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81909799
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond ze bijzonder schijnheilig met zijn twee.
Eerst wekenlang Sieneke afzeiken en nu had Albert het ineens ook over 'dat schattige Brabantse meiske' als hij het over Sieneke had
Ze komt uit gelderland.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 mei 2010 @ 10:28:28 #103
163650 Greys
pi_81909813
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef Mestras het volgende:

[..]

Ze komt uit gelderland.
Dat moet je Albert vertellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81910386
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ze hebben Tieneke Schouten al, dus daar hebben ze geen draaiorgel voor nodig.
Ja die zijn ook tenenkrommend slecht. Maar 4 uur shalalie op repeat op een draaiorgel is ook wel een beetje teveel van het goede
pi_81910813
Toen mijn zoon (in het buitenland) enkele dagen geleden met zijn vrienden de liedjes van het songfestival op youtube beluisterde, hadden ze veschillende meningen, het ene goed, het andere weer minder. Plots lagen ze allen in een deuk van het lachen... ze hoorden het Nederlandse lied. Ze vonden het in elk geval niets, zo een lied van dertig jaar geleden... Nou, voor mij mogen ze het volgend jaar ook over een totaal andere boeg gooien hoor. Dit ziet er niet meer uit. Ik denk dus ook dat dit totaal NIET aanspreekt in Europa.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 mei 2010 @ 11:00:52 #106
163650 Greys
pi_81910988
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja die zijn ook tenenkrommend slecht. Maar 4 uur shalalie op repeat op een draaiorgel is ook wel een beetje teveel van het goede
Het is alleen buiten he. En steeds twee gewone liedjes en dan weer Shalalie. Dus als je die supermarkt inloopt als niet-Shalalie-liefhebber hoor je hooguit... wat?.... 15 seconden van het nummer?
Niemand wordt toch verplicht om daar al die vier uur te gaan staan kijken en luisteren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81911047
Oooh dan valt het wel mee ja. Ik las het al 4 uur non-stop shalalie daar voor de deur. Dat word je dan bij ieder nummer zat.
pi_81911286
Vanmiddag de eerste generale... ik ben benieuwd... nu Finland is gesneuveld denk ik dat we kansloos laatste worden.. ik zit weer op hetzelfde verwachtingspatroon als in januari
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:15:27 #109
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_81914746
Welnee , ik denk dat we alleen al om het orgel gaan winnen
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:39:06 #110
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_81915759
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef lili4 het volgende:
Toen mijn zoon (in het buitenland) enkele dagen geleden met zijn vrienden de liedjes van het songfestival op youtube beluisterde, hadden ze veschillende meningen, het ene goed, het andere weer minder. Plots lagen ze allen in een deuk van het lachen... ze hoorden het Nederlandse lied. Ze vonden het in elk geval niets, zo een lied van dertig jaar geleden... Nou, voor mij mogen ze het volgend jaar ook over een totaal andere boeg gooien hoor. Dit ziet er niet meer uit. Ik denk dus ook dat dit totaal NIET aanspreekt in Europa.
Eerlijk is eerlijk, dit jaar gooien we het al over een totaal andere boeg. Een popliedje (Edsilia) werkte niet, een ballad (Glennis) werkte niet, nichterig (Toppers) werkte niet.

Waarmee ik niet zeg dat dit gaat winnen (die hoop ben ik een beetje kwijt), maar het is niet te ontkennen dat dit een volledig andere boeg is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_81917288
Volgens mij hebben we nog nooit iets dergelijks gedaan, en valt dus bijna niet te voorspellen wat het gaat doen.
En, ik heb het al eerder gezegd, er zijn echt hele volksstammen die de hele dag naar dit soort muziek luisteren. Ook buiten Nederland.
pi_81917547
Servie kwam wel door met een soortgelijk genre... Finland niet... het kan vriezen en dooien... waarschijnlijk heeft Servie veel Finse punten weggekaapt... er is vaak maar ruimte voor een zo'n liedje per uitzending
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_81917777
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit iets dergelijks gedaan, en valt dus bijna niet te voorspellen wat het gaat doen.
En, ik heb het al eerder gezegd, er zijn echt hele volksstammen die de hele dag naar dit soort muziek luisteren. Ook buiten Nederland.
Als dit liedje zou winnen ben ik echt mijn vertrouwen kwijt in de mensheid

Ja ik ben het met je eens dat er veel mensen naar luisteren. Niet alleen binnen Nederland maar ook in het buitenland. Maar erg populair onder de hele bevolking wordt dit soort muziek nooit!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_81917878
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als dit liedje zou winnen ben ik echt mijn vertrouwen kwijt in de mensheid

Ja ik ben het met je eens dat er veel mensen naar luisteren. Niet alleen binnen Nederland maar ook in het buitenland. Maar erg populair onder de hele bevolking wordt dit soort muziek nooit!
Nee, maar goed, het is dan ook geen X-factor waarin ze een nieuw idool zoeken he
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_81917923
Ik begrijp dus dat die Sieneke vanavond voor de leeuwen wordt gegooid met haar inzending?

Ik had ook begrepen dat er vanavond op andere zenders o.a. het Nederlandse elftal speelt,mag
je raden waar mijn interesse naar uitgaat
75 topics = FIN
pi_81918025
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, maar goed, het is dan ook geen X-factor waarin ze een nieuw idool zoeken he
Nou en ? Dit is bijv. al zo kansloos. Wij komen er echt niet door heen. Het mag misschien gezellige muziek zijn voor op de camping onder het genot van de barbeque en bier maar dat level ontstijgt het absoluut niet. Het is tros muziek wat slechts op 1 specifieke doelgroep is gericht. Persoonlijk vind ik het schandalig dat Nederland zoiets heeft opgestuurd. Had anders Within Temptation of iets op gestuurd. Dan kom je in ieder geval nog in de top 10 terecht zoals Tatu dat ook deed.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:39:12 #117
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_81918079
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp dus dat die Sieneke vanavond voor de leeuwen wordt gegooid met haar inzending?

Ik had ook begrepen dat er vanavond op andere zenders o.a. het Nederlandse elftal speelt,mag
pi_81918150
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:39 schreef Bep het volgende:

[..]

Die heeft straks ten minste een overwinning te vieren omdat het Nederlands Elftal gaat winnen. Dat liever dan de jammerlijke ondergang van Sieneke.
pi_81918225
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef FP128 het volgende:

VERRASSING!!!!
Sieneke hoeft morgen pas, dus je kan alletwee kijken!
Nu ben je blij he!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:45:18 #120
249756 Symphonic
Look o Look
pi_81918346
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

VERRASSING!!!!
Sieneke hoeft morgen pas, dus je kan alletwee kijken!
Nu ben je blij he!
en we willen wel een verslag zien ni dit topic zodat we ook zeker weten dat hij gekeken heeft.
Maar serieus, als ik naar de show van gistereavond kijk zie ik de toch al kleine kans voor Sieneke nog verder slinken.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_81918371
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is dus gewoon klinkklare onzin.
Frans Bauer is in Nederland zo'n beetje de bestverkopende artiest... Jan Smit doet het ook best wel leuk.
Daar kun je wat van vinden, en het kan je smaak niet zijn, maar zeggen dat het niet populair onder de bevolking wordt is gewoon kul.

Lees dit eens bijvoorbeeld: http://www.volkskrant.nl/(...)_baart_de_echte_hits
Uit 2007 alweer.
pi_81918873
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon klinkklare onzin.
Frans Bauer is in Nederland zo'n beetje de bestverkopende artiest... Jan Smit doet het ook best wel leuk.
Daar kun je wat van vinden, en het kan je smaak niet zijn, maar zeggen dat het niet populair onder de bevolking wordt is gewoon kul.

Lees dit eens bijvoorbeeld: http://www.volkskrant.nl/(...)_baart_de_echte_hits
Uit 2007 alweer.
Ik denk dat het wel mee valt wat betreft de Nederlandse verkopen van Jan Smit en Frans Bauer maar zal niet ontkennen dat ze vrij hoog staan. Maar om het nog maar eens te herhalen. Dat is voornamelijk onder een bepaalde groep van de Nederlandse bevolking. En persoonlijk vind ik dat niet representatief.

Met Andre Rieu (best verkopende mannelijke artiest wereldwijd dit jaar) of Within Temptation hadden we boel meer kans gehad dan met Sieneke. Typerende Nederlandse volkszangers gaan dit ESF nooit winnen. Dat kun je vergeten. En het is me ook een raadsel waarom dit nummer opgestuurd is. Je had haar beter iets anders kunnen laten zingen, want ze kan best wat.
pi_81919169
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is voornamelijk onder een bepaalde groep van de Nederlandse bevolking. En persoonlijk vind ik dat niet representatief.
Ja, volkse doorsnee mensen.
En dat is dus zo'n beetje 80% van Nederland.
Dat vergeet die overige 20% wel eens

André lacht je recht in je gezicht uit als je hem vraagt naar het ESF te gaan. Is hij niet de bestverkopende concert artiest ter wereld o.i.d.? Die heeft wel wat anders te doen
quote:
Volgens Billboard Magazine is Rieu de bestverkopende mannelijke artiest wereldwijd. Dat heeft zijn manager maandag bekendgemaakt.
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 14:05:21 #124
43556 miss_dynastie
pi_81919196
Maar het gaat mij nog niet eens zozeer om het genre, dat zou best heel wat kunnen worden, maar om de uitvoering. Een jong ding zonder enige ervaring of hit op zak dat een liedje zingt van iemand die zijn laatste succes in de jaren zeventig had. Daar val ik over, niet over het feit dat er een levenslied wordt gestuurd.
pi_81919322
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Ik denk alleen dat een doorgewinterd artiest er niet aan begint.
Voor Sieneke is dit een kans uit duizenden. Er zijn heel veel zangeresjes in dat genre, en dit zal haar zeker geen windeieren leggen. Zo zal ze het ook echt wel bekijken. In ieder geval haar management.
En mevrouw Weber is ook niet helemaal achterlijk, die bekijk dit ook zakelijk lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')