Trouwens de beste niet fabrieksrijder ooit denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef theghostrider het volgende:
Ik wist niet dat Boet een bijnaam had :p
De elleboog? (z'n rijsstijl waar hij z'n ellebogen geheel wijd gooit ipv z'n knieen)
Ik denk dan meer aan Jack Middelburgquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens de beste niet fabrieksrijder ooit denk ik
Ik heb met een winnaar van de 250 gevoedbald. Hij zei dat ie Middelburg een idioot vond, wegens de risico's die hij nam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:54 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik denk dan meer aan Jack Middelburg
Ok hij nam idd zeer veel risico's... werkelijk de dood of de gladiolen. Maar geweldig om hem in aktie te zien. Mooie stijl ook itt den Boet. Jack en Boet was ook altijd haat en nijd lol. Boet jaloers dat Jack een Honda van de mrtt kreeg bijvoorbeeld.. en dat resulteerde in aanvaringen op de baan bijvoorbeeld.. altijd spectalulair.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb met een winnaar van de 250 gevoedbald. Hij zei dat ie Middelburg een idioot vond, wegens de risico's die hij nam.
Nederlands kampioen in de 250 en 350 in de jaren 70.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:32 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ok hij nam idd zeer veel risico's... werkelijk de dood of de gladiolen. Maar geweldig om hem in aktie te zien. Mooie stijl ook itt den Boet. Jack en Boet was ook altijd haat en nijd lol. Boet jaloers dat Jack een Honda van de mrtt kreeg bijvoorbeeld.. en dat resulteerde in aanvaringen op de baan bijvoorbeeld.. altijd spectalulair.
Vroeger kwam ook de hele wereldtop naar de stratencircuits, wat is er veel veranderd in een paar jaar eigenijk.
Winnaar van de 250? Wie dan of is dat de nieuwe vraag?![]()
GP winnaar?
Bert Struik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:20 schreef theghostrider het volgende:
Marcel Ankone?
(ik dacht gooi er maar een naam tegenaan)
Idd die naam zegt me ietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bert Struik.
Zegt de naam je iets ?
Voetbalde met hem in de veteranen.
Mooie verhalen gehoord van hem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:26 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Idd die naam zegt me iets
Heb hem in m'n jeugd vaak zien rijden.
Ben je van mijn leeftijd ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:26 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Idd die naam zegt me iets
Heb hem in m'n jeugd vaak zien rijden.
Ok mooie leeftijdquote:
Te oud om nog een wegracecarriere aan te vangen iig. lolquote:
Jeetje Hans Spaan is ook al weer lang geledenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 03:02 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Te oud om nog een wegracecarriere aan te vangen iig. lol
Maar we hebben eindelijk weer een nederlander die meedoet voor de punten, Iwema. Maar nog lang geen Hans Spaan, maar is nog wel jong lol.
Nee motorcross heb ik weinig mee... Vroeger keek ik het wel , toen met Strijbos , vd Berk en Kees vd Ven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 03:08 schreef tong80 het volgende:
Ben je geïnteresseerd in Motorcross ? We hebben in Jefrey Herlings een aanstaande wereldkampieoen.
En Broer Dirkxsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 03:12 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Nee motorcross heb ik weinig mee... Vroeger keek ik het wel , toen met Strijbos , vd Berk en Kees vd Ven.
Geweldig natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 03:17 schreef tong80 het volgende:
Maar Jeffrey Herlings is de zoon van Peter Herlings.
Is nu 16 en wint gewoon grand prix
Doeiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 03:22 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk
Ga er ff mee stoppen nu cya.
Werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:55 schreef MMUFC het volgende:
Ik zal maar een vraag doen(had tenslotte 4 van de 5 goed
)
Onder welke naam staat het 2e elftal van Real Madrid CF bekend?
Real Madrid Castilla?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:55 schreef MMUFC het volgende:
Ik zal maar een vraag doen(had tenslotte 4 van de 5 goed
)
Onder welke naam staat het 2e elftal van Real Madrid CF bekend?
Yes!quote:
Nee echt nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:12 schreef theghostrider het volgende:
Niet echt thuis in de atheliek...
Maar ken wel paar namen natuurlijk![]()
Rob Druppers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |