Alles mag weg tegen verzendkosten tenzij anders aangegeven. (verzendkosten: postzegel + envelop) Prijzen zijn Exclusief verzendkosten tenzij anders aangegeven.
Eventueel op te halen in Nieuwegein (PM voor adres gegevens) Onderin deze post staat een lijstje met wat er al verkocht is, en als het kan worden de producten in een spoiler tag gezet.
Verschillende boeken: Alles tegen verzendkosten behalve: The Kite Runner : 5 euro De Passievrucht: 5 euro Binas: 5 euro
quote:
De volgende boeken zijn verkocht: boek: Examenidioom Duits, boek: Mündig, boek: Onderduikers en knokploegen boek: Geen leven zonder verzet. boek: Duits in je pocket
Trust 2.0 Speakerset. Prima geluid. met een op de onderste afbeelding het besturings paneeltje. Kan bijv. een headset op worden aangesloten. 15 Euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 3x REV Disk 35GB. Marktwaarde 150 euro. Nooit gebruikt. Nog in sealing (op 1 na. maar ook nooit gebruikt) 30 euro p/stuk. (inclusief verzendkosten)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Origineel Leren Blackberry 9700 Hoesje (dus inclusief de in de het hoesje verwerkte magneet die extra functies geeft) 15 euro
Case Logic 11.6/12 Inch tas. Had hem gekocht en de volgende dag kreeg ik een veel handigere als Kado. 1x gebruikt dus. 10 euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Originele Nokia Oplader (kleine ronde aansluiting) 5 euro Ipod Touch hoesje met een touwtje waardoor je hem eruit trekt. Als je de Ipod touch erin stopt dan word het touwtje korter. Niet geschikt voor Iphone aangezien die te dik is.
2x S-Video naar RGB Verzendkosten.
Originele Samsung Oplader 5 euro
---------
[ Bericht 0% gewijzigd door Dubbeldrank op 12-06-2010 22:57:52 ]
Vraag 1: waar is het evt op te halen? En sowieso wil ik graag dat boekje Duits in je broekzak of zoiets. Er is hopelijk niet in geschreven? En een tvp voor de Trust-set.
Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef div-er het volgende: Vraag 1: waar is het evt op te halen? En sowieso wil ik graag dat boekje Duits in je broekzak of zoiets. Er is hopelijk niet in geschreven? En een tvp voor de Trust-set.
Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef div-er het volgende: Vraag 1: waar is het evt op te halen? En sowieso wil ik graag dat boekje Duits in je broekzak of zoiets. Er is hopelijk niet in geschreven? En een tvp voor de Trust-set.
Nieuwegein... dat gaat het niet worden helaas. Maar vertel me even: hoeveel voor dat boekje Duits, en als die boxen opgestuurd moeten worden, wat gaat het dan samen kosten? Heb je trouwens een type van die Trust-boxen? Zijn de kastjes plastic? Enig idee wat het vermogen is?
@Div-er : Duits in je broekzak pocket, is voor jou
@qltel Onderduikers in knokploegen heb ik gebruikt voor mijn Profielwerkstuk in 5Havo. heb er heel veel handige informatie uit gekregen. daarnaast heeft het mijn interesse voor het verzet zeer verhoogd. mooi boekje. Destijds 2de hands gekocht via Bol.com Ik was alleen vergeten dat ik er met markeer stift in het zitten 'markeren'. Dus bij deze.
Nieuwegein... dat gaat het niet worden helaas. Maar vertel me even: hoeveel voor dat boekje Duits, en als die boxen opgestuurd moeten worden, wat gaat het dan samen kosten? Heb je trouwens een type van die Trust-boxen? Zijn de kastjes plastic? Enig idee wat het vermogen is?
Dat duits boekje : verzendkosten. Het past in een iets grotere envelop dus ¤2.50
Het type heb ik proberen op te zoeken maar kan ze nergens vinden. Net weer even gekeken maar geen resultaat, staan ook niet meer op de website van Trust. Ik heb ze gratis gekregen via een actie op m'n werk. Waren destijds winkelwaarde 40 euro.
Op vrijdag 21 mei 2010 17:08 schreef Tazar_Yoot het volgende: @qltel Onderduikers in knokploegen heb ik gebruikt voor mijn Profielwerkstuk in 5Havo. heb er heel veel handige informatie uit gekregen. daarnaast heeft het mijn interesse voor het verzet zeer verhoogd. mooi boekje. Destijds 2de hands gekocht via Bol.com Ik was alleen vergeten dat ik er met markeer stift in het zitten 'markeren'. Dus bij deze.
De rest is wel in prima staat
Oh, het is vast nog prima leesbaar. Zullen we via PM afspreken hoe ik ze hier krijg?
Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef men.mulder het volgende: 10 euro incl voor Full Body Iphone 3GS Invisible Shield (past gewoon door brievenbus neem ik aan)
PM
----
De volgende boeken zijn al verkocht: Examenidioom Duits, Mündig, Onderduikers en knokploegen Geen leven zonder verzet.
Laat dan maar zitten Dacht dat het alleen tegen de verzendkosten was omdat er geen prijs bij staat. Bedankt voor je antwoord igg.
Helaas Het verzenden zou 88ct gekost hebben. Je kan eventueel een tegenbod uitbrengen (via pm). Heb hem voor 15 euro gekocht denkik.(echt leer) misschien 1 week gebruikt aangezien ik daarna een invisible shield kreeg. en ik geen hoesje meer nodig had.
[b]PSN:[/b] Bellerophon- [b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :') [b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Op woensdag 26 mei 2010 19:56 schreef Saninl het volgende: Die boxen he, kan je die verzenden? Zoja, wat zouden dan de kosten worden?
Zitten en beschadigingen/krassen op? Hebben ze in een rookruimte gestaan?
Dankjewel
Ik kan ze verzenden. Dan word het + 6,75 verzendkosten (ik heb het niet verzonnen) Maar dan zou het totaal 20,- worden. Ze hebben niet in een rookruimte gestaan (niemand rookt in dit huis) En er zit alleen wat stof op
kan de ts even aangeven wat er nog over is en wat dus al weg is,want wordt er niet wijs uit.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!