quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Ireth het volgende:
Even rare nieuwsgierige vraag. Ik zie achter de gebruikersnaam van Simmu een oranje-achtige dinosaurus (oid) staan.. wat betekent dat?
Volgens mij kan er van het Stokke topic beter een algemeen gemaakt worden. Beetje overdreven om verschillende topics over kinderstoelen te openen. En met 1 topic blijft het ook een stuk overzichtelijker toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:40 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb al lopen zoeken maar ik zoek een algemeen Kinderstoelen-topic. Klopt 't dat die er niet is? Ik vind alleen specifiek iets over de Trip trap maar die willen wij niet niet en ben op zoek naar suggesties en ervaring met verschillende stoelen.
Zoek ik niet goed, iemand een suggestie welk topic ik hiervoor kan gebruiken of zal ik een topic openen?
Omdat ik dacht dat je alle algemene vragen daar dan gewoon kan terug vinden. Maar ok, Nog een topic kan ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht eig. dat er wel al zoiets was, maar dan zou ik moeten zoeken.
Open anders maar een algemeen topicen dan kunnen we altijd nog mergen als er een andere op duikt, of niet.
Ik zie trouwens niet waarom er niet een apart stokke-vragen topic zou mogen zijn als daar blijkbaar zoveel behoefte aan is dat dat topic er al was.
Het wordt die grote pretletter hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 09:50 schreef Ssserpente het volgende:
Van mij wel hoor.Kom maar op met die oranje pretletter van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |