Ik ga niet zo heel vaak op vakantie, hoe zou jij nerd omschrijven?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Ritmo het volgende:
Nog steeds een terechte klacht dit. Het valt me op dat mensen die nooit op vakantie gaan, bijna altijd nerds zijn.
Jij bent er een.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga niet zo heel vaak op vakantie, hoe zou jij nerd omschrijven?
Precies wat je moeder zei bij je geboorte.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Ritmo het volgende:
Nog steeds een terechte klacht dit. Het valt me op dat mensen die nooit op vakantie gaan, bijna altijd nerds zijn.
De mooiste baby ooit?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Precies wat je moeder zei bij je geboorte.
Bijna altijd zeg ik he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga niet zo heel vaak op vakantie, hoe zou jij nerd omschrijven?
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bijna altijd zeg ik he?
- Werkzaam in de IT
- Metal/rock als favoriete muziek
- Graag op zichzelf
- Negatief in het leven, van leedvermaak houden
- Gamen een van de belangrijkste dingen in het leven
- Onverantwoordelijk
Jij straft mensen die financieel of principieel niet op vakantie kunnen gaan af?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mensen die nooit op vakantie gaan zouden ze moeten korten op hun uitkering.
Maar dan moet het ook leedvermaak op hoog niveau zijn.quote:
OMFGquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij straft mensen die financieel of principieel niet op vakantie kunnen gaan af?
Jij vindt het oké dat Nederlanders net als Amerikanen altijd een glimlach op hun gezicht moeten toveren?
Volgens mij ben jij onverbeterlijk...![]()
Vertel me, waarde Ritmo, hoe je op deze geweldige conclusie bent gekomen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Ritmo het volgende:
Dat onder andere.quote:
Hij is te druk bezig met het uitbrengen van een boek, zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Agiath het volgende:
Kan er geen apart Ritmo fora komen hier op fok? Ik mis anders deze pareltjes
Dat komt in deel 2 of als erratum.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:10 schreef Paul het volgende:
Wat zit Ritmo hier nou te trollen hij gaat wel op vakantie maar naar Sunnybeach waar hij niet eens levend vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |