lol zie je bij shell werken allemaal pervertsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
wij hadden vroeger op de middelbare school een jongen die zich graag afrukte in de toilet en daar het liefst veel omstanders bij had. hij heeft nu een topfunctie bij shell.
Beschouw jij een topfunctie bij Shell als gezond?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Kijk eens aan, het bewijst zich weer eens: masturberen is gezond!
Liever bij Shell dan bij BPquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Beschouw jij een topfunctie bij Shell als gezond?
ja, waarom niet? waar is een topfunctie dan wel ok? krakers united?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Beschouw jij een topfunctie bij Shell als gezond?
precies.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want het is inderdaad heel normaal dat je dat in een klaslokaal doet.
Hier ben ik het echt zo mee eens,quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:43 schreef OeJ het volgende:
OMG! Een gesticht?! Om zoiets. Nou, zeg als leraar dan: "Gaat 'ie goed? Stop 'm maar terug in je broek." En klaar. Niks aan de hand.
Oneindige domheid weer.De mensen die dat verzinnen moeten er zelf in. Idiots.
IK EIS KAMERVRAGEN! Ik wil echt niet in een land wonen met Amerikaanse toestanden. Daar maken ze zich al druk om een 'nipple'. Dat willen we hier niet. Opzouten met die onzin. Er is nog nooit iemand dood aan gegaan, laat staan ongelukkig. JAWEL! toch wel, als je dit soort idiote dingen gaat uitvergroten, (alsof er heel wat is gebeurd).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
amerikaanse hysterie.. Vroeger zou je gewoon zo ontzettend zijn uitgelachen door leraar en klas. Als je een paar weken heel erg voor lul loopt laat je het wel.
Maar ja, vroeger waren de scholen ook kleiner en was je minder anoniem.
quote:
Het was geen orgie dus dat is vast niet nodig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:30 schreef OeJ het volgende:
Is slachtofferhulp al ingeschakeld voor degenen die getuige waren van dit ernstige misdrijf?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |