Wegens overstap naar een stereo set, verkoop ik deze set waaraan ik ongeveer 2 jaar veel plezier aan heb beleefd.
![]()
De set is altijd goed behandeld geweest en ziet er daarom ook nog goed uit. Enige plekjes die je zult vinden zijn op de subwoofer. Dit omdat deze behoorlijk groot is en soms eens tegen een muur is aan getikt.
De set vertoont 1 mankementje en dat is dat de aan/uitknop op de set
soms niet goed reageert (viel mij vorige week voor het eerst op). Via de afstandsbediening echter wel. Logitech staat erom bekend vrij royaal te zijn met hun return policy, dus wellicht is daar nog wat mee te doen (check google).
Het geluid wat uit deze boxen komt is erg goed te noemen. Met name de (actieve) subwoofer is geniaal! Zoek maar reviews op google. Zo goed als allemaal (zeer) positief.
De set heeft een ingebouwde DTS en Pro Logic decoder. Het vermogen van de 5 speakers is 65watt per stuk. Aansluitingen op het systeem: 2x stereo (3x mini jack voor bijv. pc), 1x digitaal optisch, 1x digitaal coax, headphones en volgens mij nog 1

.
Nieuw kost de set ongeveer 270 euro. Mijn vraagprijs is 185. Er is nog iets in de prijs te onderhandelen wellicht.
Succes met bieden!