Van het winter nog gedaan buiten. Staand, broek naar beneden en de rest van de kleren aanhouden. Kan bestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:40 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Leuk hoor.. maar wel als de temperatuur het toelaat..
Mijn tepels hoeven natuurlijk niet af te breken
Je hebt helemaal gelijk.. ik denk veel te moeilijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van het winter nog gedaan buiten. Staand, broek naar beneden en de rest van de kleren aanhouden. Kan best
Nee klopt, ik vind 't vooral heel geilquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef starla het volgende:
Paar keer gedaan, maar zo romantisch als het lijkt is het echt niet.
In Limburg nog beterequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef sig000 het volgende:
Langs de Waal zijn er erg toffe plekken daarvoor.
Ooit in een steegje in het centrum van Utrecht, dat was op zich spannender dan in het bos met de chick daarna. Meest bizarre plek was een telefooncel ( je weet wel, vroegah zo'n ptt-cel), daar keken even wat teveel mensen mee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Viswijfje het volgende:
wie doet er welles buiten seksen?? en dan bedoel ik niet gewoon in een steegje maar bevoorbeeld op t strand of in het bos?? lijkt me best spannend maar ik zou ook bang zijn dat bevoorbeeld de buurvrouw langskomt of me zus..
hoe vinden jullie t?
is t normaal of ordinair??
en heb je truukjes dat niemand je betrapt of wil je juist dat mensen je zien??
In de Zakkendragersteeg?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ooit in een steegje in het centrum van Utrecht, dat was op zich spannender dan in het bos met de chick daarna. Meest bizarre plek was een telefooncel ( je weet wel, vroegah zo'n ptt-cel), daar keken even wat teveel mensen mee.![]()
Enige wat ik erop tegenheb is oude mensen die het doen en kinderen die loslopen... yuck
Buitenseks gaat zo niet om het romantischequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef starla het volgende:
Paar keer gedaan, maar zo romantisch als het lijkt is het echt niet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
jat park, bos, fietsenstalling, trappenhuis, in de duinen
binnenkort met t lekkere weer maar weer lekker naar buiten
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er mensen die het met jou willen doen dan ?
tot over d r orenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als ik die muts afzet welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bück dichquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf, echt? Voelde je je daar niet vreemd bij achteraf?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:40 schreef Atraps het volgende:
Ik heb 't wel eens in Auschwitz gedaan.
Daar is al zoveel gekkigheid gebeurd joh...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wtf, echt? Voelde je je daar niet vreemd bij achteraf?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bück dich
Bück dich
Das Gesicht interessiert mich nicht
Der Zweibeiner hat sich gebückt
In ein gutes Licht gerückt
Zeig ich ihm was man machen kann
Und fang dabei zu weinen an
Der Zweifuß stammelt ein Gebet
Aus Angst weil es mir schlechter geht
Versucht sich tiefer noch zu bücken
Tränen laufen hoch den Rücken
Bück dich
Bück dich
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Daar is al zoveel gekkigheid gebeurd joh...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn genoeg plekken om buitenseks te hebben zonder dat je er iets door oplooptquote:
Misschien zou je deze tekst - deels herschreven - wel als een waarschuwing kunnen hangen bij de ingang van de diverse homo-ontmoetingsplaatsen. In die zin ook niet de meest veilige locaties, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Aan het strand kan ik me nog wat bij voorstellen, vooral zand in me reet. Maar in het bos ofzo, gatver, teeken met Lyme´s of Borriolose, Babesiose, Tularämie, q koorts, FSME-Virus, RSSE-Virus, Louping-ill-Virus, Powassan-Viruss, Kyasanur-forest-Virus en wereldwijd nog zo een 50 andere ziektes als Texaskoorts of Rocky mountain fever.
Muizen die met hun urine hantavirussen overbrengen..
Loop graag in het bos maar om er met me kop in te gaan liggen, nee.
Is zowat nog linker dan het zonder condoom doen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Atraps het volgende:
Mijn ouders hebben 't wel eens in de achtertuin gedaan en toen zag ik dat mijn vader en ik dezelfde lul hebben.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Atraps het volgende:
Mijn ouders hebben 't wel eens in de achtertuin gedaan en toen zag ik dat mijn vader en ik dezelfde lul hebben.
Vol strand overdag ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef DeKstro het volgende:
In Ibiza een keer op het strand gedaan.. niemand die er van opkeek
Komen er de volgende keer nog meer?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:17 schreef ShiroYasha het volgende:
Gisteravond in het steegje achter me huis, was de eerste keer buiten..
Maar zeker niet de laatste keer
Grapje hoop ikquote:Op maandag 24 mei 2010 23:12 schreef kristyle het volgende:
Buiten neuken is gevaarlijk, ik had naderhand een teek op men balzak
Fout? Is dat een probleem? Dacht het niet!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef diginoob2 het volgende:
Ik ben eigenlijk te fout voor buitenseks. Mijn probleem is namelijk dat ik als ik te goed bezig ben niet meer erop let of mensen er aan komen en als ze eraan komen ga ik gewoon door.
Oh ik lees de eerste post en ik ga gelijk typen. Sorry als ik niet de hele thread gelezen heb, maar dit is mijn ervaring:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Viswijfje het volgende:
wie doet er welles buiten seksen?? en dan bedoel ik niet gewoon in een steegje maar bevoorbeeld op t strand of in het bos?? lijkt me best spannend maar ik zou ook bang zijn dat bevoorbeeld de buurvrouw langskomt of me zus..
hoe vinden jullie t?
is t normaal of ordinair??
Plek zoeken waar niemand hoeft te komen. En bij voorkeur zonder teken (je weets, ivm Lyme en zo)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Viswijfje het volgende:
Afgelopen weekend idd even op balkon gedaan...geilquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:48 schreef Lon3 het volgende:
In het bos, op het strand, in de zee, in de auto op een parkeer plaats, buiten de auto op een parkeerplaats, op een landweg buiten de auto, op het balkon. Dat waren zo een beetje de plekken waar ik het buiten heb gedaan.
Het is zeker spannend. Tis vooral de kick als je bijvoorbeeld op het balkon bezig bent en onder op straat lopen mensen langs die zomaar eens naar boven kunnen kijken.
Heb je je nikes nog?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Stommerik het volgende:
Heb het in zee gedaan op Aruba twee weken geleden. Wel spannend maar moeilijk haha. Was de ruwe kant van Aruba
Mwa sinds ik de achterburen bezig heb gezien, krijg ik nog steeds nachtmerries.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:55 schreef linpunt het volgende:
je kan ook gewoon beginnen met je achtertuin..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |