dat is toch leuk gezicht als mensen dansen terwijl ze niet weten wat ze aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met name de muziek. JE. MOET. DAN. ZO. SCHREEUWEN.
Ik voel me dan héél ongemakkelijkEn soms als ik mensen een beetje op de muziek zie 'dansen' heb ik de indruk dat ze zelf ook niet helemaal weten wat ze ermee aanmoeten en wat ze aan het doen zijn
Neequote:
Bij mij was het lekker gratis bij de RRSquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neehttp://www.rrs.nl
En EUR 110 lichter nu
De verstopping zat tegen de grote afvoer van de flat aan
Daar kon ik heul niet bij
Jij hebt huur en ik heb koopquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bij mij was het lekker gratis bij de RRS
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed nieuwsvast een hele opluchting hehe
afwas doen leuk? jij liever dan ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEIN-DE-LIJK weer gewoon de vaat kunnen doen
Nu nog ff die auto fixen straks
millimeterenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef TAV74 het volgende:
zo, nog een ruim uur en dan ga ik afzwaaien hier. Vanavond nog even naar de kapper ook, dan val ik hier ook weer wat minder uit de toon volgende week
We doen dat op de vaatwasser-manier hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afwas doen leuk? jij liever dan ik
VVE claimen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neehttp://www.rrs.nl
En EUR 110 lichter nu
De verstopping zat tegen de grote afvoer van de flat aan
Daar kon ik heul niet bij
Heeft geen zin. Alles tot de standpijp is eigen rekening.quote:
en, is dat terecht?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu brood met aardbeien eten!
oh ik word net lui varken genoemd hier in huis
Dat is balen. bij mij word bijna alles door de VVE betaaltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Alles tot de standpijp is eigen rekening.
Yup. Ach...shit happensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is balen. bij mij word bijna alles door de VVE betaalt
treffende woordkeusquote:
Vandaar dat Tav niet wil trouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef cybermans het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)trouwde-vrouwen.html
gewoon op de PC kijken... zijn vast genoeg sites die het gaan uitzendenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
welke stomme afrikaan heeft verzonnen dat NL op MAANDAG 14 juni om 13.30u moet spelen??![]()
mis ik het mooi, want geen tv op kantoor en baas is geen voetballiefhebber.... grrrrrrrrrrrrr aaaah
Dit risico wil ik inderdaad niet lopen neequote:
Vrij nemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
welke stomme afrikaan heeft verzonnen dat NL op MAANDAG 14 juni om 13.30u moet spelen??![]()
mis ik het mooi, want geen tv op kantoor en baas is geen voetballiefhebber.... grrrrrrrrrrrrr aaaah
Ah dank voor de tip, geblokkeerd in mijn agendaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit risico wil ik inderdaad niet lopen nee
niets te klagen dus, normaal zijn het er 3quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een verrassing, jullie zijn een topic verder
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef cybermans het volgende:
[..]
niets te klagen dus, normaal zijn het er 3
Gadverredamme nee man. Kan je nog steeds niet uitstaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik maar denken dat de lucht geklaard was tussen ons![]()
quote:Gelukkige man eerder in scheiding
Uitgegeven: 21 mei 2010 12:40
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 13:01
AMSTERDAM – Het lijkt de wereld op zijn kop: een gelukkige man heeft een verhoogd risico op een echtscheiding. Toch werkt het zo, menen Australische onderzoekers.
© ANP
Dat wil zeggen: indien de man niet alleen gelukkig is, maar vooral ook gelukkiger dan zijn vrouw. Zijn de rollen omgedraaid, en is de man minder gelukkig dan zijn echtgenote, dan is de kans op een mislukt huwelijk volgens de wetenschappers juist kleiner.
Echtgenoten die zichzelf als even tevreden bestempelen, hebben door de bank genomen de meeste kans van slagen, aldus de Britse krant Express vrijdag.
Analyseren
Het onderzoeksteam, verbonden aan de Deakin University, verdiepte zich voor hun uitspraken in verschillende studies over de kwaliteit van leven in onder meer Groot-Brittannië, Duitsland en Australië. Volgens Express gaat het opgeteld om gegevens van tienduizenden relaties.
Tijdens het analyseren van deze data stuitten de wetenschappers op het gevaar van de zogenaamde ‘gelukskloof’, die (mede) afhankelijk bleek van enkele sociale factoren. Het gat werd bijvoorbeeld groter wanneer vrouwen belast waren met een groot deel van het huishouden, een andere achtergrond hadden dan hun echtgenoten of meer verdienden.
De resultaten, samengepakt in het rapport 'Je kunt niet gelukkiger zijn dan je vrouw', is in Duitsland officieel gepubliceerd.
Zou dat het zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
Mannen mogen dus niet gelukkig zijn van de vrouwen
erg hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gadverredamme nee man. Kan je nog steeds niet uitstaan
Dan moet je niet cheerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb een puist... veel belangrijker dan steer zijn PMS![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Moet je echt heel goed kunnen koken als je hier meepost?
Je moet van lekker eten houden. Dat is wat mij betreft een must voor de CUL SCquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Oh, dat is jammer, ik ben gek op smerig etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je moet van lekker eten houden. Dat is wat mij betreft een must voor de CUL SC
dat denk ik dus ook altijd als iemand dat zegtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer, ik ben gek op smerig eten
De vraag is alleen of dat je goed kunt éten!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn zalm wordt nooit zo mals als ik het pocheer, vergeleken met de grill....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
zo eens even mijn pastasalade in elkaar zetten. Had de zalmfilet al gepocheerd in water met citroensap.
ik was er een beetje huiverig voor maar tis wonderlijk goed gelukt eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn zalm wordt nooit zo mals als ik het pocheer, vergeleken met de grill....
ga t voor t eerst eten. Misschien voor t laatst? Geen idee!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
ben niet zo van pasta-salades met vis.
De file in, er staan er genoeg
Bestaat dat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer, ik ben gek op smerig eten
Nou, toen ik de vlucht naar Boedapest boekte, wist ik nog niet dat ik op een andere afdeling zou gaan werken en moest ik vandaag werken, een dienst die niet geruild kon worden. Dus had ik geboekt voor morgen. Maar toen ben ik van afdeling veranderd en was ik vandaag vrij. Maarja, vlucht al geboekt, bus al vol. Pech gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
lein moet jij vanavond werken dat je later naar boedapest gaat?
Ja. Zalmterrine bijvoorbeeld. Sme-rig. Bitterballen, met chocoladekruimels in plaats van paneermeel met dropsaus.quote:
Volgens mij wordt dat uitsluitend lekker gevonden onder sociale druk als je met een groep bij een 3-sterren restaurant gaat eten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bitterballen, met chocoladekruimels in plaats van paneermeel met dropsaus.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah dank voor de tip, geblokkeerd in mijn agenda
oh das jammer idd. Maar goed je zit iig op een leukere afdeling nu!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, toen ik de vlucht naar Boedapest boekte, wist ik nog niet dat ik op een andere afdeling zou gaan werken en moest ik vandaag werken, een dienst die niet geruild kon worden. Dus had ik geboekt voor morgen. Maar toen ben ik van afdeling veranderd en was ik vandaag vrij. Maarja, vlucht al geboekt, bus al vol. Pech gehad
das nu precies de reden waarom ik meer van de klassieke franse keuken bijv ben als we lekker uit eten gaan bij bijv een sterrententquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat uitsluitend lekker gevonden onder sociale druk als je met een groep bij een 3-sterren restaurant gaat eten.
'Hmm, ja lekker, creatief!'
hopelijk blijf je zulk weer houden!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
das ook niet gezellig.. ben je een middag thuis, kies je precies een dag dat ik mee op schoolreisje ben
![]()
Oh hoi allemaal trouwens!heerlijk weertje en we gaan ook nog eens lekker 3 dagen op de Veluwe rondhangen in een tentje
Helemaaaal niet erg
Ziet er goed uit..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hopelijk blijf je zulk weer houden!
oow ok. de dealer en zijn vrouw zeiden dat dat juist een perfect vrouwenautotje is, klein en stevigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit..![]()
Oh en niet voor een Ka gaan. Die rammelen uit elkaar
Ford Ka is kut met een hoofdletterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
net auto's gekeken, even over nadenken. gelijk afscheid genomen van mn auto die daar stond en naar de sloop gaat. helaas maar 2 jaar in gereden.
ik moet kiezen uit een Corsa (2000 of 2003) of Ka (2004).
Nou, van mijn collega's met een Ka, en de man van een andere collega (die automonteur is) hoor ik niets dan reparatie zus, versleten zo.. Ze schijnen erg roestgevoelig te zijn..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oow ok. de dealer en zijn vrouw zeiden dat dat juist een perfect vrouwenautotje is, klein en stevig![]()
en veel vrouwen zie ik erin rijden. wat gaat er gauw stuk?
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das nu precies de reden waarom ik meer van de klassieke franse keuken bijv ben als we lekker uit eten gaan bij bijv een sterrententt hoeft voor mij niet zo enorm bedacht en 'vernieuwend' te zijn
waar eet je zoiets? Dat klinkt viesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik eet liever veel dan chiqueEcht. Liever een redelijke ribeye van 300 gram dan 2 kwartel-eitjes met gecaramelliseerde lucht en een vleugje keukenzweet
*checkt gauw*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef DarkElf het volgende:
speaking of sterrententen. Zondag gaan de mr en ik lunchen bij 'mijn keuken'!
klopt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
*checkt gauw*
ziet er mooi en gezellig uit! Het eten ziet er heeerlijk uit!
zo een librije of oud sluis gerechtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het was een zelfbedacht voorbeeld van zo'n haute cuisine gerecht
*Jaloers is*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef DarkElf het volgende:
zondag heb ik echt veel zin in. Vorige keer was zo goed daar.
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
heerlijk weertje en we gaan ook nog eens lekker 3 dagen op de Veluwe rondhangen in een tentjeHelemaaaal niet erg
Die lust ik wel, maar toch liever n mooi stukje rood vleesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En ze maken zó vaak dingen met vis/zeevruchten... Da lussik bijna nooit
is toch heeeeele jonge kaas? (zonder smaakquote:
Je bent dan ook niet op je werkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezierkijk, ik kan ook anders doen dan kattig
Hmm, jong belegen tot oudquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is toch heeeeele jonge kaas? (zonder smaak)
geef mij maar oud tot overjarig
lus je wel gebakken/gestoomde vis?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En ze maken zó vaak dingen met vis/zeevruchten... Da lussik bijna nooit
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fan van jonge kaas meldt!![]()
![]()
Hou ook van oude kaas maar vind jonge kaas doorgaans lekkerderder.
Beide kazen zijn lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zou dan de Corsa nemen en dan moet jij beslissen of het je die 1200 eur waard is voor de Njoy. maar is het niet zo dat ELKE auto APK moet hebben?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dankjulliewel. twelve points for Corsa![]()
Corsa jaar 2000: 101.000 km
Corsa jaar 2003: 106.000 km (¤ 1200,- duurder)
Ka jaar 2004: 28.000 km
Ka's grote voordeel is heeeeel weinig kilometers + APK bij aanschaf.
Corsa 2003 voordeel over 2000: 2003 is NJoy, mooiere vorm, wat moderner. Beide zijn ze blauw, ze hebben een dak wat je open kunt draaien. Alleen geen één auto heeft een airco meer, kutmijn Fiësta uit '99 had dat wel
![]()
Corsa heeft nog centrale vergrendeling + afstandsbediening. Alledrie de auto's drie deurs.
Nog steeds voor de Corsa? en zoja, zou het ¤ 1200,- meer waard zijn om die ui 2003 te nemen ipv 2000?
alvast heeel erg bedankt voor jullie keuze/advies
Kloptquote:
Hmm ja op een wit pistoletje met wat geroosterde groenten..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Beide kazen zijn lekker
Vooral als de graskaas nog heel erg romig is, is het erg lekker.
Ik lust:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
lus je wel gebakken/gestoomde vis?
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Beide kazen zijn lekker
Vooral als de graskaas nog heel erg romig is, is het erg lekker.
Op zich heeft zalm nog best veel vissmaak eraan. Ik zeg dat omdat de rest niet zoveel vissmaak heeft, en het daardoor makkelijker te eten is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik lust:Wilde zalmfilet Slibtong Tonijnsteak Zwaardvis Kibbeling Vissticks van Kapitein Iglo
Verder niet echt echt niet
Nou, vroeger deden ze toch ook zonderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Airco lijkt me ook wel een must eerlijk gezegd... anders drijf je 's zomer de auto uit.
Gerookte zalmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich heeft zalm nog best veel vissmaak eraan. Ik zeg dat omdat de rest niet zoveel vissmaak heeft, en het daardoor makkelijker te eten is.
JAquote:
Omaquote:
Airco is overrated. Ik heb arko in mijn auto. Veel beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Airco lijkt me ook wel een must eerlijk gezegd... anders drijf je 's zomer de auto uit.
Pff nou ik ben anders maar wat blij met de airco climate controle!! Is het niet om de hitte er snel uit te halen (binnen 1 minuut koud) dan wel om het vocht zeer snel te laten verdwijnen in de nattere periodes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Airco is overrated. Ik heb arko in mijn auto. Veel beter
hier ook arko. Airco is lekker maar geen must. Zo lang is het hier ook weer niet warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is arkoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gekookte mosselenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef DarkElf het volgende:
niets mis met vissticks.maar ben sowieso wel een visliefhebber. 2 weken terug een heerlijk stukje roodbaars gegeten. Yummie! Geloof dat ik van vis of zeevruchten niet van mosselen hou.
Echt ontzettend niet met je eens. Ik dacht het ook tot ik mijn eerste auto met airco had. Ik wil echt nooit meer zonder, zeker als je na een drukke dag in een snikhete auto stapt is dat echt niet goed voor je alertheid in de auto.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, maar word altijd een beetje naar en misselijk van een snikhete auto die in de zon heeft gestaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt ontzettend niet met je eens. Ik dacht het ook tot ik mijn eerste auto met airco had. Ik wil echt nooit meer zonder, zeker als je na een drukke dag in een snikhete auto stapt is dat echt niet goed voor je alertheid in de auto.
Alle dagen zijn druk op mijn werkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:46 schreef TAV74 het volgende:
Echt ontzettend niet met je eens. Ik dacht het ook tot ik mijn eerste auto met airco had. Ik wil echt nooit meer zonder, zeker als je na een drukke dag in een snikhete auto stapt is dat echt niet goed voor je alertheid in de auto.
Ongetwijfeld, maar ik rij ook wel eens in het weekendquote:
Weet niet, maar ik miste mijn arko geen minuut toen ik eenmaal een auto met fatsoenlijke airco had. En het mooie is: een auto met airco heeft OOK arko, mocht iemand het toch gaan missenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alle dagen zijn druk op mijn werkMaar met de ramen open en de radio hard klaag ik niet hoor
Als je maar kan blijven rijden
Attentie Attentie. 50 meter file in het PvdH bad. De Duitsers zijn er al.quote:
Echtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Attentie Attentie. 50 meter file in het PvdH bad. De Duitsers zijn er al.
Geen ideequote:
Oh, maar dat doen ze in Enschede iedere zaterdag, je hoort er nauwelijks nog Nederlands in het centrumquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is Pinksteren dus de moffen komen onze economie een handje helpen
.
Nice!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
Die is niet uitgebeten hoorEcht niet
ik ga zo ff kijken
En wat eetlustbedervends
[ afbeelding ]
Zie editquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice!![]()
Op dit formaat lijkt het wel zo.. maar misschien valt er nog wat aan te doen
Zeg, als jij wil leren fotograferne moet je toch je histograms leren lezen jaquote:
Enschede is toch Duitsland?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, maar dat doen ze in Enschede iedere zaterdag, je hoort er nauwelijks nog Nederlands in het centrum![]()
(al die Nederlanders lopen namelijk net over de grens in Nordhorn in de supermarkt)
En begin eens met je scherm te kalibrerenquote:
mooie fotoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
Die is niet uitgebeten hoorEcht niet
ik ga zo ff kijken
edit: hier op het scherm staat de histogram goed en is er nog detail zichtbaar in de kop
En wat eetlustbedervends
[ afbeelding ]
quote:
Je mag sowieso niet zeuren, het was een leuke dagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
Nou mag ik niet zeuren van de dame op de foto's maar ik baal wel een beetje. Ondanks een kleiner diafragma en relatief hoge sluitertijden toch nog onscherpe vogelsMet name bij het aanvliegen
Met mijn contrasten is niets mis ja!! Laatst nog gecheckt. Alleen kleur ben ik niet 100% zeker van, maar dan moet ik eerst zo'n duur ding kopen en zoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En begin eens met je scherm te kalibreren
Ik neem de 19e mijn Spyder wel mee. Eens kijken of dat verschil maaktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met mijn contrasten is niets mis ja!! Laatst nog gecheckt. Alleen kleur ben ik niet 100% zeker van, maar dan moet ik eerst zo'n duur ding kopen en zo![]()
En ik lees heus wel histogrammen, maar als het op het oog niet goed is, zegt het me dus niets
Oeh!! Graag!! (als die tenminste ook voor laptop geschikt is..)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem de 19e mijn Spyder wel mee. Eens kijken of dat verschil maakt
Als ik wil zeuren, dan zeur ik jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je mag sowieso niet zeuren, het was een leuke dag
Ja. Kan op een laptop. Heeft alleen USB nodigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh!! Graag!! (als die tenminste ook voor laptop geschikt is..)
Ik moet dat ding echt nog een keer aanschaffen..
Thnxquote:
Dat klopt wel, maar de foto's worden meestal op soortgelijke schermen bekeken, dus dan maakt het ook niet zo heel veel uit dat het niet 100% perfect is. En als ik afdrukken laat maken ben ik eigenlijk altijd wel heel tevreden over het resultaat. Dus zo erg er naast zit het allemaal echt niet hoor!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
En laptop-schermen zijn serieus niet de beste schermen om op de PS-en. Zelfs die elcheapo TFT-dingen waar ik nu mee werk niet. Eigenlijk wil je IPS-monitoren maar dan heb je ook IPS-centen nodig......duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Perfect is het nooit natuurlijk en hoe perfecter het is hoe beter. Zeker als je serieus wilt afdrukken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem de 19e mijn Spyder wel mee. Eens kijken of dat verschil maaktEn laptop-schermen zijn serieus niet de beste schermen om op de PS-en. Zelfs die elcheapo TFT-dingen waar ik nu mee werk niet. Eigenlijk wil je IPS-monitoren maar dan heb je ook IPS-centen nodig......duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Dat is een ding dat zeker is ja. De enige reden waarom ik zo'n kleurcalibratiegeval heb gekocht is omdat ik het op mijn scherm gewoon goed wil hebben staan. Ik kreeg op een gegeven moment teveel opmerkingen over foute kleuren terwijl ik geen probleem zag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
Perfect is het nooit natuurlijk en hoe perfecter het is hoe beter. Zeker als je serieus wilt afdrukken.
heb jij hem eraf gehaald of laten zitten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zag hier opeens een kat rondlopen met een zakje van de bakker op zijn kopHij kreeg hem niet meer af
Echt geweldig
![]()
![]()
Ik heb hem er maar afgehaaldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij hem eraf gehaald of laten zitten?
wat versch bloed enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
Thuis.
Lang weekend
En ik ga niets teruglezen, dus al ik iets heel spannend heb gemist moet iemand het maar even samenvatten.
lol!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zag hier opeens een kat rondlopen met een zakje van de bakker op zijn kopHij kreeg hem niet meer af
Echt geweldig
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
Thuis.
Lang weekend
En ik ga niets teruglezen, dus al ik iets heel spannend heb gemist moet iemand het maar even samenvatten.
Omdat de airco in mijn geval meer elektronica en regelsystemen bevat dan de auto zelfquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
over airco; mijn auto had het, dus toen ik hoorde dat dat uitzondering was, zeker voor dat bouwjaar ('99) dacht ik kut, deze auto's hebben het dus niet. snap ook niet waarom, waarom heeft iedere auto geen airco?idd helpt het snel bij beslagen ruiten (maar kan verwarming gelukkig ook) en in een snikhete auto is het super.. gordel enzo doet dan altijd zeer
Precies.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
hoe meer snufjes des te meer er kapot kan gaan
Ooit een Kever met airco gezien dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat de airco in mijn geval meer elektronica en regelsystemen bevat dan de auto zelf.
ik zou nog wat verder zoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dankjulliewel. twelve points for Corsa![]()
Corsa jaar 2000: 101.000 km
Corsa jaar 2003: 106.000 km (¤ 1200,- duurder)
Ka jaar 2004: 28.000 km
Ka's grote voordeel is heeeeel weinig kilometers + APK bij aanschaf.
Corsa 2003 voordeel over 2000: 2003 is NJoy, mooiere vorm, wat moderner. Beide zijn ze blauw, ze hebben een dak wat je open kunt draaien. Alleen geen één auto heeft een airco meer, kutmijn Fiësta uit '99 had dat wel
![]()
Corsa heeft nog centrale vergrendeling + afstandsbediening. Alledrie de auto's drie deurs.
Nog steeds voor de Corsa? en zoja, zou het ¤ 1200,- meer waard zijn om die ui 2003 te nemen ipv 2000?
alvast heeel erg bedankt voor jullie keuze/advies
sowieso ben ik gewoon blij met mijn simpele autootje met arkoquote:
Die zijn er genoegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ooit een Kever met airco gezien dan?
Kevers horen toch duits en van vóór de jaren '90 te zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Die zijn er genoeg. De Mexicaanse Kevers van het bouwjaar 2000 - 2003 hadden Airco en een CD speler.
Ze zijn gestopt met bouwen van Kevers in 1983. De Fabriek in Mexico ging als laatste dicht in 2003, vanwege de invoering van een wet dat Taxi's minimaal vier deuren moesten hebben. Tot die tijd waren het voornamelijk Kevers die als taxi in werden gezet. Waarschijnlijk vanwege de luchtgekoelde motor en de hitte in het land. Die dingen zijn amper stuk te krijgen (als ze maar draaien). Volkswagen heeft besloten het ontwerp niet aan te passen en de laatste fabriek te sluiten. Onderdelen rollen tot 2012 nog van de band.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kevers horen toch duits en van vóór de jaren '90 te zijn?
Dat is niet ergquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? Tis bijna t einde van de wereld joh
Ik zie een causaal verbandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijk gezwommen in het springbad (5m diep, 25m lang)
De ene helft waren de synchroonzwemsters aan het oefenen (met Lady Gaga![]()
) en de andere helft was bijna niemand, dus kon lekker doorzwemmen.
![]()
ik voel een liedje aankomen: "Een Blauwe Ster"quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:22 schreef Laydina het volgende:
En net even gekeken naar m'n pleister op m'n stuitje.. het is een blauwe ster
Een blauwe ster.. een plek onder de zon??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik voel een liedje aankomen: "Een Blauwe Ster"
veel serieuzer!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een blauwe ster.. een plek onder de zon??
Of hoe gaat ie?
Een blauwe ster.. hij komt van ver.. of weer een ander?
Dat klinkt wel liefquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veel serieuzer!
een blauwe ster
waar jouw naam op staat
al tijden overleefd
en over onze liefde waakt
quote:
neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken je blauwe ster niet?
![]()
een blauwe ster
die straalt alleen voor jou
zegt hoeveel ik van je hou
die schenk ik jou vandaag
Pinda's hoor je op te etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga vanavond sociaal doen, maar vreemdgaan hoort daar niet bij, ben nog steeds veels te dol op mijn pinda
mijn pinda is lekker ja! de rest van de helft is antiliaan, maar die helft negeert hijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Pinda's hoor je op te eten
al vind ik ze smerig![]()
Ik moet zo een vriendinnetje oppikken van het station.. blijft het hele weekend.. Tenminste .. tot zondag 12 uur, want dan kick ik haar eruit
van elisabeth georgequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:57 schreef Laydina het volgende:
Welk boek lees je dan?
bluez? moet jij niet in boedapest zitten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, wie was dat nou die laatst hier binnen kwam vallen toen het over stippeltjes plassen ging? Die bekken-bodem-specialist?
Ken haar nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
van elisabeth georgeen het is nieteens een inspector Lynley mystery
Goedenavond!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:22 schreef Laydina het volgende:
En net even gekeken naar m'n pleister op m'n stuitje.. het is een blauwe ster
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
Goedenavond!
Die blauwe ster is medical taping?
Nee, ik vertrek morgen avond pas naar Boedapest. Kaas is er nu al, denk ik. Ik zou vandaag late dienst hebben, maar omdat ik van afdeling (en dus ook van rooster) veranderd ben, heb ik vrij. Maar de vliegreis was al geboekt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef SeaOfLove het volgende:
bluez? moet jij niet in boedapest zitten?
Bij mij werkte het goed voor m'n spieren en ik heb ongelofelijke voor en na plaatjes gezien bij een blauwe plek.quote:
Ik ken alleen haar boeken over inspecteur Lynley en dat vind ik aanraders als je van detectives houdt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ken haar nietMaar geen aanrader of dat wel?
Ik ben modieusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij werkte het goed voor m'n spieren en ik heb ongelofelijke voor en na plaatjes gezien bij een blauwe plek.
Het is sowieso heel modieus, al die sporters lopen ermee.![]()
hopelijk genieten jullie van al wat buda en pest te bieden hebben! het is zo mooi en indrukwekkend daarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik vertrek morgen avond pas naar Boedapest. Kaas is er nu al, denk ik. Ik zou vandaag late dienst hebben, maar omdat ik van afdeling (en dus ook van rooster) veranderd ben, heb ik vrij. Maar de vliegreis was al geboekt...
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
hopelijk genieten jullie van al wat buda en pest te bieden hebben! het is zo mooi en indrukwekkend daar
Lynleyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken alleen haar boeken over inspecteur Lynley en dat vind ik aanraders als je van detectives houdt.
Is ook een serie van op tv en daar is Lynley
bij mij ook hoor. Moet je t eens met de mr over zout hebben!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij mij ook hoor. Moet je t eens met de mr over zout hebben!. Heb ik wel eens gedaan en cf heeft dat ook eens gedaan, lachen was dat. Maareuh ik ben ook een goeie ervoor hoor. Heb nu maldonzout. Van die vlokjes.
quote:
Maar... maar... deze is roze!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Zout is gewoon zout, of het nu uit Argentinië komt of uit de Himalaya.
das dus ook wat hij zegt. Zout is zout en hij lacht zich dood dat zoveel mensen veel geld betalen voor 'speciaal' zout. Hij moest helemaal lachen om de term 'organic!' op mijn maldonzout.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Proef je verschil? Heb net puur even geproefd en nu over m'n frietjes: 't is gewoon zout
Zout wat gekweekt is zonder bestrijdingsmiddelen of kunstmest? Wat apart!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das dus ook wat hij zegt. Zout is zout en hij lacht zich dood dat zoveel mensen veel hele betalen voor 'speciaal' zout. Hij moest helemaal lachen om de term 'organic!' op mijn maldonzout.en cf had toen heel duur zout meegenomen uit NY.
Als ik niet wist dat het waar was, nam ik het met een korrel zout!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een Fokvriend die op een roze motor rijdt?
Nouja, op zich is het basisbestanddeel natuurlijk gewoon natriumchloride. Kan me wel voorstellen dat er allerhande andere mineralen ertussen zitten, die o.a. de roze kleur geven, die de boel een nét een andere smaak geven. Maar ik proef het niet, het natriumchloride zout is te overheersendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das dus ook wat hij zegt. Zout is zout en hij lacht zich dood dat zoveel mensen veel geld betalen voor 'speciaal' zout. Hij moest helemaal lachen om de term 'organic!' op mijn maldonzout.en cf had toen heel duur zout meegenomen uit NY.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het waar was, nam ik het met een korrel zout!
Wat, proef jij wel verschil dan DE?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:23 schreef DarkElf het volgende:
ja de mr lacht mij wel eens hartelijk uit hoor, de schat
Organisch zout?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:21 schreef DarkElf het volgende:
das dus ook wat hij zegt. Zout is zout en hij lacht zich dood dat zoveel mensen veel geld betalen voor 'speciaal' zout. Hij moest helemaal lachen om de term 'organic!' op mijn maldonzout.en cf had toen heel duur zout meegenomen uit NY.
Volgens mij is alleen de substantie verschillend (fijn of gevlokt), verder is het een pot zoutquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, op zich is het basisbestanddeel natuurlijk gewoon natriumchloride. Kan me wel voorstellen dat er allerhande andere mineralen ertussen zitten, die o.a. de roze kleur geven, die de boel een nét een andere smaak geven. Maar ik proef het niet, het natriumchloride zout is te overheersend_!!
wat zullen jullie veel fietsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop hetEn we hebben allebei een fiets bij ons, dat is ook wel makkelijk. Pest is het rijke deel toch, en Buda het arme?
Ik wil wel weten wat het roze veroorzaaktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen de substantie verschillend (fijn of gevlokt), verder is het een pot zout
idd. Alleen als je kruidenzout neemt proef je iets andersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen de substantie verschillend (fijn of gevlokt), verder is het een pot zout
een rooksmaak neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Gerookt zout. Wat moet ik me erbij voorstellen?
We gaan ook in Boedapest naar het Europees Kampioenschap voor Fietskoeriersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef SeaOfLove het volgende:
wat zullen jullie veel fietsenEn rijk en arm gaat allang niet meer op voor boedapest, het pest gedeelte zal je het meeste van het communisme meekrijgen
omfgquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Gerookt zout. Wat moet ik me erbij voorstellen?
wie heeft die vriend nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een Fokvriend die op een roze motor rijdt?
nee dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, proef jij wel verschil dan DE?
()
Doet Kaas mee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We gaan ook in Boedapest naar het Europees Kampioenschap voor FietskoeriersZonder grappen
Ik gok algen overblijfsel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat het roze veroorzaakt
ff googlen
Daar ben ik dus ooit ingetraptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik persoonlijk ergvind zijn de zout/peper mixjes in één molen. Je wilt toch kunnen doseren van beide
Er is volgens mij een Keuringsdienst van Waarde over vier-seizoenen-peperquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ooit ingetraptAlsof die rode dingen peper zou zijn
Ik heb zo mijn momenten......quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Krak is lekker op dreef met haar woordgrapjes
Waar de roze kleur vandaan komt:quote:Himalayan salt is a marketing term for rock salt from Pakistan, which began being sold by various companies in Europe, North America, and Australia in the early 21st century. It is mined in the Khewra Salt Mines, the second largest salt mine in the world, located in Khewra, Jhelum District, Punjab, Pakistan, about 300 km from the Himalayas,
quote:German public television broadcaster ZDF presented the analyzed chemical composition of Himalaya-salt who states that the specimen contained 95-96% sodium chloride that was contaminated with 2-3% polyhalite (gypsum) and small amounts of 10 other different minerals. [2].
http://en.wikipedia.org/wiki/Gypsumquote:Gypsum is a very soft mineral composed of calcium sulfate dihydrate, with the chemical formula CaSO4·2H2O.
Ja! Maar als ze oud zijn, en in je zout zitten, zijn ze veilig! Maar je kan voor de zekerheid ook een hoedje van aluminiumfolie opzettenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik gok algen overblijfsel.
Van die giftige rode, zodat je niet kan zwemmen.
Oh die vind ik wel lekker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er is volgens mij een Keuringsdienst van Waarde over vier-seizoenen-peper
Zo weet ik ook dat het geen peper isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er is volgens mij een Keuringsdienst van Waarde over vier-seizoenen-peper
Ja, maar ze zijn allemaal precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh die vind ik wel lekker.zwart, wit, groen en rood door elkaar?
Maar... maar... zwarte peper smaakt anders dan witte peper.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal precies hetzelfde.
Dan zal het wel weer ijzer zijn.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Maar als ze oud zijn, en in je zout zitten, zijn ze veilig! Maar je kan voor de zekerheid ook een hoedje van aluminiumfolie opzetten
Klopt, maar die rode korrels behoren helemaal niet tot de peperplantfamilie. Zijn gewoon besjes, niets peperigs aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar... maar... zwarte peper smaakt anders dan witte peper.
Maar smaken die besjes niet ook pittig dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, maar die groene en rode korrels behoren helemaal niet tot de peperplantfamilie. Zijn gewoon besjes, niets peperigs aan
Groene peperkorrels kan je toch alleen in vocht kopen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik heb in Egypte een keer groene peperkorrels gekocht voor mama. In Nederland zette ze ze een keer in een bakje water. Gevolg: 'groene' peperkorrels bleken wit te zijn en het water werd groen
Van Wiki (en komt overeen met wat ik van De Keuringsdienst geleerd heb):quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar smaken die besjes niet ook pittig dan?
quote:4. 'Roze peper' is ook geen echte peper. De koraal-rode bessen groeien aan een Zuid-Amerikaanse heester, de Schinus terebinthifolius uit de Pruikenboomfamilie (Anacardiaceae) en worden soms geplukt terwijl ze nog groen zijn. Ze smaken verfijnd aromatisch en zijn zeer decoratief.
Veel plezier SOL!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga uit en echt heel erg sociaal doendat ik totaal geen zin heb doet er niet toe. BIER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |