dat is toch leuk gezicht als mensen dansen terwijl ze niet weten wat ze aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met name de muziek. JE. MOET. DAN. ZO. SCHREEUWEN.
Ik voel me dan héél ongemakkelijkEn soms als ik mensen een beetje op de muziek zie 'dansen' heb ik de indruk dat ze zelf ook niet helemaal weten wat ze ermee aanmoeten en wat ze aan het doen zijn
Neequote:
Bij mij was het lekker gratis bij de RRSquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neehttp://www.rrs.nl
En EUR 110 lichter nu
De verstopping zat tegen de grote afvoer van de flat aan
Daar kon ik heul niet bij
Jij hebt huur en ik heb koopquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bij mij was het lekker gratis bij de RRS
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed nieuwsvast een hele opluchting hehe
afwas doen leuk? jij liever dan ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEIN-DE-LIJK weer gewoon de vaat kunnen doen
Nu nog ff die auto fixen straks
millimeterenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef TAV74 het volgende:
zo, nog een ruim uur en dan ga ik afzwaaien hier. Vanavond nog even naar de kapper ook, dan val ik hier ook weer wat minder uit de toon volgende week
We doen dat op de vaatwasser-manier hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afwas doen leuk? jij liever dan ik
VVE claimen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neehttp://www.rrs.nl
En EUR 110 lichter nu
De verstopping zat tegen de grote afvoer van de flat aan
Daar kon ik heul niet bij
Heeft geen zin. Alles tot de standpijp is eigen rekening.quote:
en, is dat terecht?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu brood met aardbeien eten!
oh ik word net lui varken genoemd hier in huis
Dat is balen. bij mij word bijna alles door de VVE betaaltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Alles tot de standpijp is eigen rekening.
Yup. Ach...shit happensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is balen. bij mij word bijna alles door de VVE betaalt
treffende woordkeusquote:
Vandaar dat Tav niet wil trouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef cybermans het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)trouwde-vrouwen.html
gewoon op de PC kijken... zijn vast genoeg sites die het gaan uitzendenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
welke stomme afrikaan heeft verzonnen dat NL op MAANDAG 14 juni om 13.30u moet spelen??![]()
mis ik het mooi, want geen tv op kantoor en baas is geen voetballiefhebber.... grrrrrrrrrrrrr aaaah
Dit risico wil ik inderdaad niet lopen neequote:
Vrij nemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
welke stomme afrikaan heeft verzonnen dat NL op MAANDAG 14 juni om 13.30u moet spelen??![]()
mis ik het mooi, want geen tv op kantoor en baas is geen voetballiefhebber.... grrrrrrrrrrrrr aaaah
Ah dank voor de tip, geblokkeerd in mijn agendaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit risico wil ik inderdaad niet lopen nee
niets te klagen dus, normaal zijn het er 3quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een verrassing, jullie zijn een topic verder
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef cybermans het volgende:
[..]
niets te klagen dus, normaal zijn het er 3
Gadverredamme nee man. Kan je nog steeds niet uitstaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik maar denken dat de lucht geklaard was tussen ons![]()
quote:Gelukkige man eerder in scheiding
Uitgegeven: 21 mei 2010 12:40
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 13:01
AMSTERDAM – Het lijkt de wereld op zijn kop: een gelukkige man heeft een verhoogd risico op een echtscheiding. Toch werkt het zo, menen Australische onderzoekers.
© ANP
Dat wil zeggen: indien de man niet alleen gelukkig is, maar vooral ook gelukkiger dan zijn vrouw. Zijn de rollen omgedraaid, en is de man minder gelukkig dan zijn echtgenote, dan is de kans op een mislukt huwelijk volgens de wetenschappers juist kleiner.
Echtgenoten die zichzelf als even tevreden bestempelen, hebben door de bank genomen de meeste kans van slagen, aldus de Britse krant Express vrijdag.
Analyseren
Het onderzoeksteam, verbonden aan de Deakin University, verdiepte zich voor hun uitspraken in verschillende studies over de kwaliteit van leven in onder meer Groot-Brittannië, Duitsland en Australië. Volgens Express gaat het opgeteld om gegevens van tienduizenden relaties.
Tijdens het analyseren van deze data stuitten de wetenschappers op het gevaar van de zogenaamde ‘gelukskloof’, die (mede) afhankelijk bleek van enkele sociale factoren. Het gat werd bijvoorbeeld groter wanneer vrouwen belast waren met een groot deel van het huishouden, een andere achtergrond hadden dan hun echtgenoten of meer verdienden.
De resultaten, samengepakt in het rapport 'Je kunt niet gelukkiger zijn dan je vrouw', is in Duitsland officieel gepubliceerd.
Zou dat het zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
Mannen mogen dus niet gelukkig zijn van de vrouwen
erg hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gadverredamme nee man. Kan je nog steeds niet uitstaan
Dan moet je niet cheerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb een puist... veel belangrijker dan steer zijn PMS![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Moet je echt heel goed kunnen koken als je hier meepost?
Je moet van lekker eten houden. Dat is wat mij betreft een must voor de CUL SCquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Oh, dat is jammer, ik ben gek op smerig etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je moet van lekker eten houden. Dat is wat mij betreft een must voor de CUL SC
dat denk ik dus ook altijd als iemand dat zegtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer, ik ben gek op smerig eten
De vraag is alleen of dat je goed kunt éten!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn zalm wordt nooit zo mals als ik het pocheer, vergeleken met de grill....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
zo eens even mijn pastasalade in elkaar zetten. Had de zalmfilet al gepocheerd in water met citroensap.
ik was er een beetje huiverig voor maar tis wonderlijk goed gelukt eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn zalm wordt nooit zo mals als ik het pocheer, vergeleken met de grill....
ga t voor t eerst eten. Misschien voor t laatst? Geen idee!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
ben niet zo van pasta-salades met vis.
De file in, er staan er genoeg
Bestaat dat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer, ik ben gek op smerig eten
Nou, toen ik de vlucht naar Boedapest boekte, wist ik nog niet dat ik op een andere afdeling zou gaan werken en moest ik vandaag werken, een dienst die niet geruild kon worden. Dus had ik geboekt voor morgen. Maar toen ben ik van afdeling veranderd en was ik vandaag vrij. Maarja, vlucht al geboekt, bus al vol. Pech gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
lein moet jij vanavond werken dat je later naar boedapest gaat?
Ja. Zalmterrine bijvoorbeeld. Sme-rig. Bitterballen, met chocoladekruimels in plaats van paneermeel met dropsaus.quote:
Volgens mij wordt dat uitsluitend lekker gevonden onder sociale druk als je met een groep bij een 3-sterren restaurant gaat eten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bitterballen, met chocoladekruimels in plaats van paneermeel met dropsaus.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah dank voor de tip, geblokkeerd in mijn agenda
oh das jammer idd. Maar goed je zit iig op een leukere afdeling nu!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, toen ik de vlucht naar Boedapest boekte, wist ik nog niet dat ik op een andere afdeling zou gaan werken en moest ik vandaag werken, een dienst die niet geruild kon worden. Dus had ik geboekt voor morgen. Maar toen ben ik van afdeling veranderd en was ik vandaag vrij. Maarja, vlucht al geboekt, bus al vol. Pech gehad
das nu precies de reden waarom ik meer van de klassieke franse keuken bijv ben als we lekker uit eten gaan bij bijv een sterrententquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat uitsluitend lekker gevonden onder sociale druk als je met een groep bij een 3-sterren restaurant gaat eten.
'Hmm, ja lekker, creatief!'
hopelijk blijf je zulk weer houden!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
das ook niet gezellig.. ben je een middag thuis, kies je precies een dag dat ik mee op schoolreisje ben
![]()
Oh hoi allemaal trouwens!heerlijk weertje en we gaan ook nog eens lekker 3 dagen op de Veluwe rondhangen in een tentje
Helemaaaal niet erg
Ziet er goed uit..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hopelijk blijf je zulk weer houden!
oow ok. de dealer en zijn vrouw zeiden dat dat juist een perfect vrouwenautotje is, klein en stevigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit..![]()
Oh en niet voor een Ka gaan. Die rammelen uit elkaar
Ford Ka is kut met een hoofdletterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
net auto's gekeken, even over nadenken. gelijk afscheid genomen van mn auto die daar stond en naar de sloop gaat. helaas maar 2 jaar in gereden.
ik moet kiezen uit een Corsa (2000 of 2003) of Ka (2004).
Nou, van mijn collega's met een Ka, en de man van een andere collega (die automonteur is) hoor ik niets dan reparatie zus, versleten zo.. Ze schijnen erg roestgevoelig te zijn..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oow ok. de dealer en zijn vrouw zeiden dat dat juist een perfect vrouwenautotje is, klein en stevig![]()
en veel vrouwen zie ik erin rijden. wat gaat er gauw stuk?
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das nu precies de reden waarom ik meer van de klassieke franse keuken bijv ben als we lekker uit eten gaan bij bijv een sterrententt hoeft voor mij niet zo enorm bedacht en 'vernieuwend' te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |