mijnesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
wie zn lijstje is dat
ik heb toch heul geen forumvriendjes?
bewijs maar eens het tegendeelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:41 schreef Xiance het volgende:
straks gaan mensen nog denken dat ik aardig ben
wil je echt antwoordquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:27 schreef Xiance het volgende:
heeft hier iemand wel eens een trio gedaan?
of poppers gebruikt?
of met iemand die al een relatie had?
my god.. ik ben gewoon echt een heilig boontje in bed
bij nader inzien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wil je echt antwoord![]()
Goedemorgen allemaal![]()
quote:
ik zeg toch niet dat je het moet missen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
bij nader inzien?
nee.. t waren retorische vragen..
straks raak ik nog helemaal deprimernend omdat ik zoveel mis
ik ben niet zo van de wijn shatz.. maar wat ik wel mis, is op t balkon, in de namiddag, met een flink glas ijs koud waterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je het moet missen.
Wat je moet missen is hier op het balkon en heel veel flessen wijn
Ik vind dat dus niks hequote:
Ik vind het wel geinig. Niet dat ik er geil van word, maar het ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niks he. Maar voor Arthur snap ik het wel
.
Ik zou alleen maar zoiets hebben van 'trek uit trek uit', wat natuurlijk als er een leuke vent onder zit geheel niet verkeerd is danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig. Niet dat ik er geil van word, maar het ziet er wel leuk uit
Wheheh. Ach, ieder z'n smaak. Zou Brad er ook niet per se in hoeven zien verder, trouwens, het past gewoon bij de kerel op de fotoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar zoiets hebben van 'trek uit trek uit', wat natuurlijk als er een leuke vent onder zit geheel niet verkeerd is dan.
Ja... Die van daarnet was wel heel lekker eigenlijkquote:
Ik las heel even whiskeyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... Die van daarnet was wel heel lekker eigenlijkMaar ik hou niet van yoghurt en niet echt van fruit dus dit is wel een uitgelezen manier. En als ik krachttraining doe, gooi ik er een schep whey bij, ook lekker
Dat drink ik sowieso nietquote:
Crosstexting, het wordt steeds vernieuwenderquote:
Maakt het voor de meeste mensen hier wat lastiger te volgenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Crosstexting, het wordt steeds vernieuwender![]()
Dankje!
Moeten ze wat hipper wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maakt het voor de meeste mensen hier wat lastiger te volgen
we leve met je meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
gezellig bij schoonouder(s)... Lang leve internet op telefoonIk heb mijn netbook ook bij me, maar om die nu al te pakken...
Het moest me verteld worden dat het gebaseerd was op een spel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat spel (Sands of time) gespeeld. Ooit.
Ach, sommige mensen hier zijn om 2 uur 's middags al *hips*.quote:
Waar ben je (geweest)? Wat heb je gedaan of ben je aan het doen?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |