In het echte leven ben je waarschijnlijk veel aardiger.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik hou af en toe van advocaat van de duivel spelen. De maatschappij is hard, soms moet je je kroost daarop voorbereiden.
U bent onbekend met de term 'advocaat van de duivel' ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
En dan mij verwijten met irrelevante artikelen te smijten, noemt zich advocaat
Veel te veel, geef je zelf dus al aan, maar je snapt dan niet dat het, volgens je eigen conclusie!!, niet lonend is om te werken (50% loon ben je minimaal kwijt+bijkomende kosten) als je alleen jezelf en andere wilt onderhouden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veel te veel. Daarom moet hij wat doen met zijn intelligentie en zijn creativiteit. Iets verzinnen dat geld oplevert, veel meer dan die 35k. En ja, ik geloof best dat die jongen het kan, als ik zie hoe vurig hij zijn denkbeelden hier verdedigt zou een fractie van die energie al genoeg zijn om een zeer succesvolle zakenman te kunnen worden.
Ja, ik ben wereldvreemd, wellicht dat ik daarom jouw gedachten niet kan volgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
U bent onbekend met de term 'advocaat van de duivel' ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Advocaat_van_de_duivel
Nee. Niet aardiger. Wel genuanceerder.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
In het echte leven ben je waarschijnlijk veel aardiger.
Nee joh, gewoon overdag slapen in het Vondelpark, en elke nacht vet harde rave parties.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
De hele dag stoned in bed liggen natuurlijk, en niet douchen!
Stoned rondlopen is geen probleem en douchen zonder zeep kan ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
De hele dag stoned in bed liggen natuurlijk, en niet douchen!
Ik zal ook voor een zeker persoon wat zeggen;quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef joepie91 het volgende:
Nog even wat dingen, zodat een zeker persoon nog even wat heeft om over na te denken:
Geld boeit me niet, ik rook, blow, en drink niet, ik douche regelmatig, heb normaal middellang haar, en kom niet uit een Oostblokland.
Drommels, daar ging mijn hypothese, tokkies zijn vaak best aardige mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Niet aardiger. Wel genuanceerder.
Jij snapt niet dat je geen loonslaaf moet blijven om een echte impact te maken in deze wereld?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Veel te veel, geef je zelf dus al aan, maar je snapt dan niet dat het, volgens je eigen conclusie!!, niet lonend is om te werken (50% loon ben je minimaal kwijt+bijkomende kosten) als je alleen jezelf en andere wilt onderhouden?
De jaren 70 belde, ze wilden de dam terugquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon overdag slapen in het Vondelpark, en elke nacht vet harde rave parties.
Pardon?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat je geen loonslaaf moet blijven om een echte impact te maken in deze wereld?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
Drommels, daar ging mijn hypothese, tokkies zijn vaak best aardige mensen
Daar heb je het al. Je mensenkennis is........matig, tot onvoldoende.quote:
Dus eenieder die de carrière past, is moreel verplicht die carrière te kiezen. Je bent linkser dan je denkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veel te veel. Daarom moet hij wat doen met zijn intelligentie en zijn creativiteit. Iets verzinnen dat geld oplevert, veel meer dan die 35k. En ja, ik geloof best dat die jongen het kan, als ik zie hoe vurig hij zijn denkbeelden hier verdedigt zou een fractie van die energie al genoeg zijn om een zeer succesvolle zakenman te kunnen worden.
Op een vage Fok meeting gaan we 't waarschijnlijk prima met elkaar vinden terwijl ik toch vroeger zo'n vuige, ongewassen, drugsgebruikende kraker was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Niet aardiger. Wel genuanceerder.
Wacht.. Onze prikkert denkt rechts te zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus eenieder die de carrière past, is moreel verplicht die carrière te kiezen. Hmm, je bent linkser dan je denkt.
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wacht.. Onze prikkert denkt rechts te zijn?
Samen een monoloog beginnen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, dacht ik al. Jammer, ik had er graag verder met je over gediscussieerd.
O, maar je snapt nu zelf wel dat ik natuurlijk niet met jou kan converseren. Dat zou mijn internet-imago aantasten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een vage Fok meeting gaan we 't waarschijnlijk prima met elkaar vinden terwijl ik toch vroeger zo'n vuige, ongewassen, drugsgebruikende kraker was.
'Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee!'quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wacht.. Onze prikkert denkt rechts te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |