Jij hebt nog nooit een aan de slaapkamerdeur krabbende en gillende kat 's nachts meegemaakt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef onderjas het volgende:
Katten slapen sowieso overal dus heel erg gehecht aan je slaapkamer wordt hij niet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een aan de slaapkamerdeur krabbende en gillende kat 's nachts meegemaakt?Als katten het gewend zijn dan eisen ze wel degelijk kun plekje op 's nachts in je bed/slaapkamer.
Wees blij dat die van jullie (zoals die van ons), niet aan de deurklink gaat hangen en de deur zelf wel eventjes open doet (mocht het eten op zijn).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef Myraela het volgende:
Nooit en nooit doen. Als een kat eenmaal door hebt waar je slaapt weet hij je te vinden. De mijne vind het zelfs nodig om om 4 uur sochtends aan mijn deur te krabben om te vertellen dat hij eten/naar buiten wil.
Als een kat iets eenmaal mag, is het nooit meer af te leren! Dus niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:19 schreef Kekaa het volgende:
Als je de kat niet in je slaapkamer wilt, dan inderdaad niet aan beginnen.
Ok dat is dus zo'n beetje wat ik al dachtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als een kat iets eenmaal mag, is het nooit meer af te leren! Dus niet aan beginnen.
Goede tip Meikequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Meike26 het volgende:
Laatst hoorde ik een leuke en goede tip, vraag aan de mensen waar je de kitten haalt, of je een klein stukje stof mag, van het kleed waar hij zijn eerste 8 weken heeft doorgebracht. Dit hoeft maar een klein hoekje te zijn, maar het schijnt dat een kitten dan gelijk een soort thuis gevoel krijgt.
Toen wij onze kittens Rooie en Meisje haalde, sliepen ze de eerste nacht op een plade, die meestal over de bank hangt. Deze plade is erg zacht en ik denk dat ze ook zo'n soort thuiskomst hebben gehad, want ze gebruikte de plade als een soort surrogaat-moeder, met de pootjes waren ze zo aan het pompen (hoe noem je dat eigenlijk) en met het bekje waren ze aan de plade aan het sabbelen. Zag er heel lief uit en ze hebben de grote zitbank vooral de eerste 6 maanden echt als vaste slaapplek gebruikt.
of zoals mijn katten. Die mauwen ALTIJD als er een deur dicht is en jij zit in die kamer. Ook al zitten ze de hele dag in de huiskamer, als ik dan even de keuken inga, en de deur achter me dichttrek, mauwen als een debiel. En dat is dus met elke kamer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een aan de slaapkamerdeur krabbende en gillende kat 's nachts meegemaakt?Als katten het gewend zijn dan eisen ze wel degelijk kun plekje op 's nachts in je bed/slaapkamer.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef Markster het volgende:
[..]
of zoals mijn katten. Die mauwen ALTIJD als er een deur dicht is en jij zit in die kamer. Ook al zitten ze de hele dag in de huiskamer, als ik dan even de keuken inga, en de deur achter me dichttrek, mauwen als een debiel. En dat is dus met elke kamer.
Maar onze katten slapen wel gewoon bij ons op bed. Juist wel, gezellig
we liggen altijd met ze vijfen;
ik
vriendin
hond
kat
kat
Oh, vergeten er bij te zetten : i love cats !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef quirigua het volgende:
Vergeet mandje, doosje, hoekje. Elke kat zoekt zichzelf direct of na een tijdje een slaapplek uit die hem (m/v) het beste past. En die plek is ook niet voor eeuwig dezelfde, katten slapen overal (vooral overdag ). Ze hebben wel een hekel aan tocht, de bank vinden ze prima, vooral de plek waar jij het liefste zit. Op bed houden ze het niet lang vol als jij veel draait.
En, ohja, wij hebben de deurklinken moeten vervangen door van die ronde ; dat was heel irritant, altijd de deur dicht moeten doen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |