Je moet in het fotoboek heel goed achter m'n rechteroor kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:38 schreef Frollo het volgende:
Nou, laat zien dan, die collectie.
Lol, Kinderen voor Kinderen 17!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je moet in het fotoboek heel goed achter m'n rechteroor kijken.
18 had best mooie liedjesquote:
Iemand van de uitgever had 'm gevonden op mijn Flickr.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef Z het volgende:
Leuk k_man! Hoe is de foto er op gekomen?
Of het caramel-kleurige meisje met de pronte borstjes van de bakker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef Gellius het volgende:
Je bent ontdekt, k_man. Jij bent het spreekwoordelijke meisje achter de toonbank van de buurtslager.
En later afblussen met witte wijn en met de schelpen doorkoken tot ze open zijn. Vervolgens de linguini nog en minuut er doorheen roeren op het vuur. Aldus Mario Batali.quote:
Ik denk dat Jimmy er ook z'n neus voor ophaalt. Die verzamelt bijvoorbeeld alle tomaatjes en wortels die Ivan heeft laten vallen, maar opeten verdomt 'ie.quote:
Als je je er écht voor zou schamen dat je dat niet weet dan zou je het opgezocht hebben.quote:
Wire.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef Gellius het volgende:
In het kader van de brede smaak? Tsja, eh. Pere Ubu?
Streng overziet ze elk bericht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je je er écht voor zou schamen dat je dat niet weet dan zou je het opgezocht hebben.
Het is gewoon een poseur, die frollo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je je er écht voor zou schamen dat je dat niet weet dan zou je het opgezocht hebben.
Mijn middle name is 'moreel kompas'.quote:
Ik wou nog voor je naar Rawie kijken, omdat die aardige vertalingen van wat oude Grieken op zijn naam heeft staan. Vergeten door die kloteziekte.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Leda and the Swan
A sudden blow: the great wings beating still
Above the staggering girl, her thighs caressed
By the dark webs, her nape caught in his bill,
He holds her helpless breast upon his breast.
How can those terrified vague fingers push
The feathered glory from her loosening thighs?
And how can body, laid in that white rush,
But feel the strange heart beating where it lies?
A shudder in the loins engenders there
The broken wall, the burning roof and tower[20]
And Agamemnon dead.
Being so caught up,
So mastered by the brute blood of the air,
Did she put on his knowledge with his power
Before the indifferent beak could let her drop?
Yeats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |