quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm.... nog steeds geen zin in mensen maar moet wel uit de "ik wil alleen zijn" sleur... iemand zin in wandeling op het strand vanmiddag??Zin wellicht wel, maar ik moet vandaag echt even rustig aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
bij mijn collega was de chiropractor die hem door verwees naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Marvelous werd ook huiswaarts gestuurd met een gebroken voet...werd gebeld offie ff terug wilde komen, ze hadden toch wat gespot op de foto
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zin wellicht wel, maar ik moet vandaag echt even rustig aan doen.
Graag gedaanquote:
Mijn tante die al bijna 40 jaar in Spanje woont wil ook NOOIT meer in een Nederland ziekenhuis terecht komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe doet ie goed![]()
Maar wat een amateurisme zeg in het ziekenhuis
De afgelopen 5 of 6 topics alquote:
kei hard? dit is het brabo topic nietquote:
Nog even geduld en ik zal vast een tijdje minder gaan postenquote:
Je stelt zelf dat iemand zwanger zijn niet kan vergelijken met gehandicapt zijn, maar waarom zeg je dat als je zelf niet eens weet hoe het is om gehandicapt te zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eh nee, ik weet wel dat hoogzwanger zijn niet gehandicapt zijn is. Vier keer gedaan, remember?
Ennuh...ik begin het wel echt heel irritant te vinden dat er om de haverklap iemand roept dat ik niet alles te serieus moet opvatten! Ik heb al eens gezegd dat wanneer mijn bericht niet doorspekt is met![]()
![]()
![]()
![]()
, dat dat dan niet wil zeggen dat ik het per definitie bloedserieus heb opgenomen.
Meestal kom ik binnen bij post 275quote:
tof dat wil ik ook!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://adland.tv/commerci(...)ayland-middle-sydney
Check dat filmpjeMcDonald's
(en ja ik weiger GS linkjes te posten)
heej hoessie? op het werk of thuis vandaag?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:08 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je stelt zelf dat iemand zwanger zijn niet kan vergelijken met gehandicapt zijn, maar waarom zeg je dat als je zelf niet eens weet hoe het is om gehandicapt te zijn?
Trek die vergelijking zelf dan ook nietBij voorbaat dank.
Ik kan nergens in jouw posts terugvinden wanneer je iets gekscherends bedoelt, dus ja.. Dat mag wel wat duidelijker als je inderdaad ergens iets een grapje over maakt
Eeeeehn.. TVP
Doe dat dan ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
TvP (en mensen moeten niet zo snel zeiken....)
Je moet wel altijd even de OP goed checkenquote:
Nou, na een hele thermoskan thee blijf ik nu lopenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
TvP (en mensen moeten niet zo snel zeiken....)
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, na een hele thermoskan thee blijf ik nu lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |